پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشی

آزمون های آزمایشی بخش جدا نشدنی آمادگی برای کنکور هستند! آزمون های شبیه ساز کنکور که هرکدام با بودجه بندی های خاص خود برگزار میشوند، مثل آزمایش قند خون برای بیماران دیابتی میماند! بیمار رعایت غذایی میکند، دارو میخورد و مراقبت های لازم را انجام میدهد و نهایتا با دستگاه تست قند خون مشخص میشود که این تلاش ها تا چه حدی مثمر ثمر بوده است!

دانش آموزان کنکوری هم همین شرایط را دارند! دانش آموز دو هفته برنامه ریزی متناسب با بودجه بندی آزمون دارد، تست میزند، برنامه ریزی میکند و زمانبندی آزمون را تمرین میکند. با شرکت در آزمون های آزمایشی متوجه نقص کار میشوید و میتوانید در دو هفته بعدی آن نقص را برطرف کنید. البته به شرطی که تحلیل آزمون و البته تحلیل کارنامه درست و حسابی انجام دهید.

شما بهتر از ما میدانید که آزمون های آزمایشی در کیفیت ها و با نام های متفاوت برگزار میشوند. آزمون های گاج، آزمون های قلمچی، آزمون های آزمایشی ماز و آزمون های گزینه دو از جمله معروف ترین آزمون های آزمایشی هستند که داوطلبان از پایه تا کنکور از آن استفاده میکنند. البته آزمون هایی مثل آزمون های آزمایشی آرمان، خیلی سبز، حلی سنج و … نیز در گروه آزمون های کم طرفدار تر وجود دارند که میتوانند به عنوان آزمون های پشتیبان داوطلبان قوی تر به ویژه برای رشته تجربی استفاده شوند.

ثبت نام آزمون های آزمایشی هزینه های خاص خود را دارد و به صورت دوره ای برای هر مرحله آزمون هزینه یالیانه دریافت میشود. باتوجه به این موضوع خیلی از داوطلبان از شرکت در آزمون های آزمایشی امتناع میورزند. یکی از اصلی ترین مشوق های ما برای خرید فایل آزمون های آزمایشی و انتشار آن در وبسایت مشاوره تحصیلی آکو همین دانش آموزان کمتر برخوردار و البته وجوب استفاده از آزمون های آزمایشی بود.

به این ترتیب دانش آموزان میتوانند بدون پرداخت هزینه در آزمون های آزمایشی شرکت کنند و برای پیشرفت هرچه بیشتر خود به تحلیل سوالات و آزمون ها بپردازند.

دانلود آزمون های آزمایشی به چه دردی میخورد؟

بجز شرکت دانش آموزان در آزمون هایی که ثبت نام نکرده اند، دانلود آزمون های آزمایشی به داوطلبان قوی که یک آزمون آزمایشی را ثبت نام کرده اند و میخواهند از نکات سوالات دیگر آزمون های آزمایشی هم برای تقویت خلاصه نویسی ها و تحلیل هایشان استفاده کنند بسیار مناسب خواهد بود.

بسیاری از مشاوران پیشنهاد میکنند که مثلا اگر در آزمون 21 مهر 1402 قلمچی شرکت کرده اید، جمعه هفته آینده آزمون 20 مهر 1402 ماز را برای تثبیت تلاش هایتان در هفته گذشته استفاده کنید و تحلیل آزمون هم حتما انجام دهید تا برای هفته بعدی بیشتر روی نقاط ضعفتان تمرکز کنید.

به علاوه استفاده از سوالات ازمون های آزمایشی برای اساتید کنکوری نیز میتواند کمک کننده باشد. حل کردن تست ها در کلاس و بررسی نکات سوالات آزمون های آزمایشی میتواند هم دانش آموزان را در تحلیل آزمون کمک کند و هم کیفیت تدریس را با تست زنی بالا ببرند!

دوستان فراموش نکنید که درست است با دانلود فایل آزمون های ازمایشی میتوانید از نکات تستی و حتی با برگزاری آزمون در خانه تا حدی زمانبندی آزمون را کم کم یاد بگیرید اما قرار گرفتن در شرایط اضطراب آزمون دادن در محیط آزمون با زمان محدودی که دفترچه ها تغییر میکند و .. به علاوه کارنامه ای که در نهایت دریافت میکنید و میزان پیشرفت در هر درس را مشخص میکند، بدون ثبت نام به دست نخواهد آمد!

آزمون های آزمایشی برای چه پایه هایی برگزار میشود؟

آزمون های آزمایشی قلمچی برای همه پایه ها از ششم (تیزهوشان) تا دوازدهم به تخصیص پایه برگزار میشود ولی اکثر آزمون های آزمایشی برای پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم و فقط هم برای رشته های نظری هستند. یعنی تنها مجموعه ای که برای کنکور زبان به صورت اختصاصی آزمون آزمایشی برگزار میکند قلمچی است.

  • دانلود آزمون از نمایندگی کانون قلمچی مهرشهر

    دانلود آزمون قلم چی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

    در این بخش برای شما عزیزان برای شما امکان دانلود آزمون قلم چی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ را فراهم کرده ایم. این آزمون در آخرین هفته ی سال ۱۴۰۲ فقط برای پایه ی دوازدهم سه رشته ریاضی و تجربی و انسانی برگزار شد. همچنین می توانید آزمون های قلم چی ادوار گذشته را بررسی کنید.

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون های ماز

    دانلود آزمون ماز ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

    در ادامه سری آزمون ها امروز دانلود آزمون ماز ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ را برای شما عزیزان قرار داده ایم. آزمون ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ماز فقط در پایه ی دوازدهم برگزار شده است. ؤما می توانید از این دستبه بندی دانلود آزمون های ماز تمام این آزمون ها را دانلود کنید.

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون از نمایندگی کانون قلمچی مهرشهر

    دانلود آزمون 18 اسفند قلم چی 1402

    در این قسمت برای شما دانلود آزمون 18 اسفند قلم چی 1402 را به همراه پاسخ تشریحی برای شما قرار داده ایم. آزمون قلم چی 18 اسفند در تمام پایه ها و رشته برگزار شده است.

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون های ماز

    دانلود آزمون های ماز 17 اسفند

    در این بخش از آزمون های آزمایشی ماز برای شما دانلود آزمون های ماز 17 اسفند را قرار داده ایم. شما می توانید این آزمون را برای پایه های مختلف به راحتی و با چند کلیک به رایگان دانلود کنید.

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون های ماز

    دانلود آزمون ماز 3 اسفند 1402

    در این بخش آزمون ماز 3 اسفند 1402 هر سه پایه ی دهم، یازدهم، دوازدهم در سه رشته را برای شما قرار داده ایم. آزمون های ماز 3 اسفند را با چند کلیک دانلود کنید.

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون های آزمایشی قلم چی

    دانلود آزمون قلم چی 4 اسفند 1402

    در این قسمت می توانید آزمون قلم چی 4 اسفند 1402 را با چند کلیک دانلود کنید. آزمون های قلم چی یکی از پرمخاطب ترین آزمون های آزمایشی در سراسر کشور می باشد. جامعه آماری بالا، کیفیت سوالات و شناوری بودجه بندی این آزمون را متمایز کرده است.

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون 5 بهمن ماز

    دانلود آزمون 5 بهمن ماز

    در ادامه برای دانلود آزمون 5 بهمن ماز، لینک های دانلود را به عنوان گروه مشاوره آکو،در اختیارتان قرار می دهیم. آزمون های آزمایشی ماز در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین دانش آموزان به دست آورده است. آزمون آزمایشی ماز برگزار شده در تاریخ 5 بهمن، هشتمین مرحله آزمون های ماز بوده است که به صورت آنلاین در…

    بیشتر بخوانید »
  • 2

    دانلود آزمون 6 بهمن گاج

    با حل آزمون های گاج و دانلود آزمون 6 بهمن گاج می توانید مطالبی را که بر اساس بودجه بندی مطالعه کرده اید، ارزیابی کنید. بسنجید که بر اساس سوالات چه میزان بر درس های خود تسلط دارید. شرکت در آزمون های آزمایشی، بهترین روش برای مرور درس های مطالعه شده تان است. آزمون طبق برنامه و بر اساس بودجه…

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون 6 بهمن قلمچی

    دانلود آزمون 6 بهمن قلمچی

    با دانلود آزمون 6 بهمن قلمچی دانش آموزان برای دریافت تراز و رتبه در جامعه آماری شبیه به جامع آماری کنکور سراسری ترجیح می دهند در آزمون های قلمچی شرکت کنند. آزمون قلمچی 6 بهمن، نهمین مرحله از آزمون های برگزار شده قلمچی است.در این آزمون از آزمون های آزمایشی مباحث نیم سال دوم دوازدهم طبق برنامه راهبردی اعلام شده…

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود رایگان آزمون 22 دی 1402 قلمچی

    دانلود آزمون 22 دی 1402 قلمچی

    آزمون های قلمچی در این روز ها پر طرفدار ترین آزمون های آزمایشی هستند و آزمون 22 دی 1402 قلمچی نیز به عنوان هشتمین آزمون سالیانه قلمچی محسوب میشود. در این آزمون برای همه پایه ها نیمه اول سال مورد سوال قرار گرفته است. درست مثل همه آزمون های آزمایشی که در این تاریخ برگزار شدند. دانلود آزمون 22 دی…

    بیشتر بخوانید »
  • آزمون 22 دی 1402 سنجش

    دانلود آزمون 22 دی 1402 سنجش

    آزمون 22 دی 1402 سنجش جزو آزمون های جمعبندی نیستند و دانش آموزان زیادی مایل به شرکت در آن ها نیستند. اما دانلود آزمون به صورت رایگان میتواند برای دانش آموزان مفید باشد. به ویژه دانش آموزانی که در آزمون های دیگر مثل قلمچی و ماز به عنوان آزمون اصلی شرکت میکنند، با دانلود آزمون 22 دی سنجش میتوانند به…

    بیشتر بخوانید »
  • آزمون 20 دی 1402 آرمان

    آزمون 20 دی 1402 آرمان

    آزمون آزمایشی آرمان به عنوان یکی دیگر از آزمون های اختصاصی رشته تجربی، به صورت اختصاصی به برگزاری آزمون برای درس زیست شناسی پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم میپردازد. آزمون 20 دی 1402 آرمان باتوجه به بودجه بندی آزمون های آرمان سیزدهمین مرحله آزمون های اختصاصی آرمان بود. آزمون 20 دی آرمان مثل همیشه در روز چهارشنبه قبل…

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون 21 دی 1402 ماز

    آزمون 21 دی 1402 ماز

    آزمون های آزمایشی ماز را میتوان به عنوان معروف ترین آزمون های آزمایشی اینروز ها به ویژه برای بچه های تجربی است. مجموعه ماز که ابتدا کار خود را با ارائه خدمات ویژه کنکور تجربی شروع کرد، این روز ها به صورت تخصصی در زمینه برگزاری آزمون های آزمایشی و کلاس برای هرسه پایه و هر سه رشته نظری فعالیت…

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون 20 دی 1402 زیستاز

    آزمون 20 دی 1402 زیستاز

    آزمون های زیستاز این روز ها به عنوان آزمون های تعیین سطح قبل از آزمون بسیار مورد استفاده است و باتوجه به اینکه هرهفته در چهارشنبه قبل از آزمون قلمچی برگزار میشود و بودجه بندی آزمون های زیستاز هم با قلمچی هماهنگ است، این استراتژی برای دانش آموزان قوی تر استفاده میشود. با شرکت در آزمون های زیستاز اولا نکات…

    بیشتر بخوانید »
  • دانلود آزمون تشریحی 7 دی 1402 ماز

    آزمون تشریحی 7 دی 1402 ماز

    یک سالی هست که شرکت در آزمون های تشریحی شبه نهایی در دوران امتحانات به برنامه آزمون های آزمایشی دوازدهمی ها اضافه شده است. انتظار میرود در سال های آینده برگزاری آزمون های تشریحی برای پایه های دهم و یازدهم نیز آغاز شود. آزمون تشریحی 7 دی 1402 ماز البته مثل همیشه جلوتر از بقیه آزمون ها عمل کرده است…

    بیشتر بخوانید »
دکمه بازگشت به بالا