پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشی

آزمون های آزمایشی بخش جدا نشدنی آمادگی برای کنکور هستند! آزمون های شبیه ساز کنکور که هرکدام با بودجه بندی های خاص خود برگزار میشوند، مثل آزمایش قند خون برای بیماران دیابتی میماند! بیمار رعایت غذایی میکند، دارو میخورد و مراقبت های لازم را انجام میدهد و نهایتا با دستگاه تست قند خون مشخص میشود که این تلاش ها تا چه حدی مثمر ثمر بوده است!

دانش آموزان کنکوری هم همین شرایط را دارند! دانش آموز دو هفته برنامه ریزی متناسب با بودجه بندی آزمون دارد، تست میزند، برنامه ریزی میکند و زمانبندی آزمون را تمرین میکند. با شرکت در آزمون های آزمایشی متوجه نقص کار میشوید و میتوانید در دو هفته بعدی آن نقص را برطرف کنید. البته به شرطی که تحلیل آزمون و البته تحلیل کارنامه درست و حسابی انجام دهید.

شما بهتر از ما میدانید که آزمون های آزمایشی در کیفیت ها و با نام های متفاوت برگزار میشوند. آزمون های گاج، آزمون های قلمچی، آزمون های آزمایشی ماز و آزمون های گزینه دو از جمله معروف ترین آزمون های آزمایشی هستند که داوطلبان از پایه تا کنکور از آن استفاده میکنند. البته آزمون هایی مثل آزمون های آزمایشی آرمان، خیلی سبز، حلی سنج و … نیز در گروه آزمون های کم طرفدار تر وجود دارند که میتوانند به عنوان آزمون های پشتیبان داوطلبان قوی تر به ویژه برای رشته تجربی استفاده شوند.

ثبت نام آزمون های آزمایشی هزینه های خاص خود را دارد و به صورت دوره ای برای هر مرحله آزمون هزینه یالیانه دریافت میشود. باتوجه به این موضوع خیلی از داوطلبان از شرکت در آزمون های آزمایشی امتناع میورزند. یکی از اصلی ترین مشوق های ما برای خرید فایل آزمون های آزمایشی و انتشار آن در وبسایت مشاوره تحصیلی آکو همین دانش آموزان کمتر برخوردار و البته وجوب استفاده از آزمون های آزمایشی بود.

به این ترتیب دانش آموزان میتوانند بدون پرداخت هزینه در آزمون های آزمایشی شرکت کنند و برای پیشرفت هرچه بیشتر خود به تحلیل سوالات و آزمون ها بپردازند.

دانلود آزمون های آزمایشی به چه دردی میخورد؟

بجز شرکت دانش آموزان در آزمون هایی که ثبت نام نکرده اند، دانلود آزمون های آزمایشی به داوطلبان قوی که یک آزمون آزمایشی را ثبت نام کرده اند و میخواهند از نکات سوالات دیگر آزمون های آزمایشی هم برای تقویت خلاصه نویسی ها و تحلیل هایشان استفاده کنند بسیار مناسب خواهد بود.

بسیاری از مشاوران پیشنهاد میکنند که مثلا اگر در آزمون 21 مهر 1402 قلمچی شرکت کرده اید، جمعه هفته آینده آزمون 20 مهر 1402 ماز را برای تثبیت تلاش هایتان در هفته گذشته استفاده کنید و تحلیل آزمون هم حتما انجام دهید تا برای هفته بعدی بیشتر روی نقاط ضعفتان تمرکز کنید.

به علاوه استفاده از سوالات ازمون های آزمایشی برای اساتید کنکوری نیز میتواند کمک کننده باشد. حل کردن تست ها در کلاس و بررسی نکات سوالات آزمون های آزمایشی میتواند هم دانش آموزان را در تحلیل آزمون کمک کند و هم کیفیت تدریس را با تست زنی بالا ببرند!

دوستان فراموش نکنید که درست است با دانلود فایل آزمون های ازمایشی میتوانید از نکات تستی و حتی با برگزاری آزمون در خانه تا حدی زمانبندی آزمون را کم کم یاد بگیرید اما قرار گرفتن در شرایط اضطراب آزمون دادن در محیط آزمون با زمان محدودی که دفترچه ها تغییر میکند و .. به علاوه کارنامه ای که در نهایت دریافت میکنید و میزان پیشرفت در هر درس را مشخص میکند، بدون ثبت نام به دست نخواهد آمد!

آزمون های آزمایشی برای چه پایه هایی برگزار میشود؟

آزمون های آزمایشی قلمچی برای همه پایه ها از ششم (تیزهوشان) تا دوازدهم به تخصیص پایه برگزار میشود ولی اکثر آزمون های آزمایشی برای پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم و فقط هم برای رشته های نظری هستند. یعنی تنها مجموعه ای که برای کنکور زبان به صورت اختصاصی آزمون آزمایشی برگزار میکند قلمچی است.

دکمه بازگشت به بالا