پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشی

بودجه بندی آزمون های آرمان ۱۴۰۲-۱۴۰۳

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۴.۲/۵ - (۸ امتیاز)

آزمون های آزمایشی آرمان آزمون های اختصاصی زیست شناسی هستند که به صورت آنلاین برای داوطلبان کنکور تجربی طراحی و اجرا میشوند. گروه آموزشی آرمان به اندازه تیم های قدری مثل قلمچی یا گاج شناخته شده نیست اما میتوان آن را نمونه سال های اول فعالیت گروه آموزشی ماز دانست.

کسی چه میداند شاید چند سال آینده گروه آموزشی آرمان توانست حتی با آزمون های آزمایشی ماز یا قلمچی مقایسه کرد.

اما به هرحال در همین روز ها هم بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی از آزمون های آرمان به عنوان آزمون های پشتیبان استفاده میکنند و برای برنامه ریزی درسی زیست از بودجه بندی این آزمون ها استفاده میکنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بودجه بندی آزمون های آرمان ۱۴۰۲ را برای شما در این مطلب قرار دهیم.

بودجه بندی آزمون های آرمان برای تک درس زیست در سال ۱۴۰۲

بودجه بندی آزمون های آرمان برای تک درس زیست به تفکیک پایه های دوازدهم و یازدهم و دهم متفاوت خواهد بود که در ادامه لینک دانلود هر سه برنامه راهبردی زیست آرمان را برای شما به تفکیک پایه آورده ایم. همانطور که احتمالا میدانید تمامی خدمات مجموعه آرمان به صورت آنلاین ارائه میشود و برای ثبت نام این آزمون ها میتوانید از طریق وبسایت رسمی این مجموعه اقدام نمایید.

بایک نگاه کلی به برنامه راهبردی زیست آرمان برای پایه دوازدهم متوجه میشویم که کلا از مهرماه تا کنکور تیر ماه ۱۹ مرحله آزمون را پیش رو خواهیم داشت. در این ۱۹ مرحله برای کنکوری ها زیست دهم و یازدهم و دوازدهم جمع بندی میشود و تقریبا پیشروی سریعی دارد.

آزمون های آرمان باتوجه به بودجه بندی پر و پیمون و هر دو هفته یکبار و باتوجه به سطح بندی سوالات برای بچه های قوی کنکور تجربی مناسب است. البته همه مجموعه های تخصصی کنکور تجربی مثل فعالیت های اولیه خیلی سبز یا ماز برای سوالات و بودجه بندی سوالات سخت گیری میکنند و در آن درس اختصاصی واقعا سطح سوالات به کنکور هم نزدیک تر خواهد بود.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا