پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خیلی سبزدانلود آزمون های آزمایشی

دانلود آزمون ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ خیلی سبز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های آزمایشی خیلی سبز که از سال ۱۴۰۱ به صورت آنلاین در حال برگزاری است در ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ اولین آزمون حضوری خود را برگزار کرد. برای رشته تجربی توانسته سوالات بسیار نزدیک به کنکور سراسری را در آزمون های خود داشته باشد. به همین دلیل هم برای بچه هایی که احتمالا آزمون های قلمچی یا آزمون های آزمایشی ماز را به عنوان گزینه اول خود در آزمون ها انتخاب کرده اند، دانلود آزمون ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ خیلی سبز را فراهم کرده ایم.

در ادامه میتوانید درکنار بررسی جزئی از بودجه بندی آزمون ۱۳ مرداد خیلی سبز، فایل های سوال و پاسخ این آزمون آزمایشی راهم دانلود کنید. درصورت نیاز به مشاوره بیشتر درباره انتخاب بهترین آزمون آزمایشی برای سال کنکور میتوانید از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو با ما همراه باشید.

کانال تلگرام تیم مشاور تحصیلی آکو

دانلود فایل سوالات آزمون ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ خیلی سبز

برنامه راهبردی آزمون های ازمایشی خیلی سبز درباره سطح و مبحث سوالات آزمون ۱۳ مرداد این مجموعه به عنوان اولین آزمون کنکور ۱۴۰۲ اعلام کرده بود که برای کنکوری های ۱۴۰۳ تجربی سوالات دهم و یازدهم به انتخاب خود دانش آموز قابل پاسخگویی است و این مجموعه بخش انتخابی دوازدهم ندارد. این روند برای مطالعه تابستان بسیار مناسب است و طبق نظر رتبه های برتر کنکور تجربی نیز به نظر میرسد تمرکز بچه های کنکور تجربی در تابستان باید فقط روی دهم و یازدهم باشد.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا