پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

اساتید سکوزندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد احسان نمازیان مدرس ریاضیات سکو

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.5/5 - (2 امتیاز)

استاد احسان نمازیان یکی از اساتید ریاضی کنکور است که دوره های ضبط شده تدریس وی در حال حاضر توسط مجموعه آموزشی سکو به فروش میرسد.

به طور کلی مجموعه سکو با راه اندازی پلتفرم آنلاین فروش دوره های ضبط شده و بهره مندی از تدریس اساتیدی چون احسان نمازیان ریاضی، پرهام سامانی نژاد عربی، مهیار مولایی فیزیک، سیاوش پازوکی فارسی و … توانسته بیزینس موفقی در فروش دوره های آموزشی داشته باشد.

البته باتوجه به اینکه دوره های آموزشی ضبط شده دروس عمومی این مجموعه اساتید بنام تری دارند فعالیت مجموعه به عنوان مجموعه شب امتحانی به ویژه برای پایه های قبل از دوازدهم و کنکور بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

درست است که استاد نمازیان در مقایسه با اساتیدی چون ملاک پور تاملند یا استاد آریان حیدری نام آشنا نیستند اما به هرحال میتوان تدریس ایشان را جزو تدریس های قابل فهم به ویژه برای دانش آموزانی با پایه ضعیف و متوسط در نظر گرفت. در ادامه این مطلب به معرفی احسان نمازیان سکو و سوابق تحصیلی و شغلی وی میپردازیم.

معرفی استاد نمازیان سکو

معرفی استاد احسان نمازیان

احسان نمازیان ریاضی را از سن کم تدریس میکنند و تا به امروز بیش از 20 سال سابقه تدریس ریاضی را در رزومه خود دارند. استاد نمازیان میگویند تا به امروز هم ارتباط با نوجوانان و دانش آموزان به من حس نشاط و طراوت خاصی میبخشد.

استاد نمازیان سکو خیلی اهل حاشیه نیست و حتی پیج اینستاگرام ایشان نیز به صورت شخصی است و اطلاعات خصوصی از وی در اختیار عموم قرار نمیگیرد. تنها اطلاعات شخصی که از وی داریم تحصیل وی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی و در رشته ریاضیات است.

از فعالیت های مورد علاقه وی در ساعات بیکاری میتوان باغبانی، بازی تنیس و سفر را نام برد. استقلالی بودن احسان نمازیان یک نکته جالب برای دانش آموزان پسر وی است!

البته وابستگی و علاقه استاد نمازیان به خانواده شان را از پست های اینستاگرام ایشان میتوان تشخیص داد. او از دوستان نزدیک روزبه فکری استاد دین و زندگی مجموعه کلاسینو است و ظاهرا بسیار اهل سوار هستند و چندباری تا به الان به خارج از کشور سفر کرده اند.

اما از حواشی و نکات شخصی زندگی استاد نمازیان که بگذریم، کلاس های ریاضی استاد نمازیان به صورت حضوری و آنلاین در بسیاری از آموزشگاه های تهران و شهرستان ها برگزار و به فروش میرسد که مجموعه های سکو و راه اندیشه از شناخته شده ترین مجموعه های آنلاین و قلمچی و گاج از معروف ترین آموزشگاه های حضوری بهره مند از تدریس استاد احسان نمازیان هستند.

استاد نمازیان با شرکت در ارائه پاسخنامه سوالات ریاضی و حسابان کنکور دپبه عنوان اولین ارائه دهندگان پاسخ احتمالی شجاعت و البته اعتماد به نفس خود را در این زمینه به همگان ثابت کرده اند.

شرایط کلاس های ریاضی استاد نمازیان

به طور کلی کلاس های ریاضی استاد نمازیان بر پایه کتاب درسی است و روند کلاس بر اساس تمارین کتاب درسی است به همین دلیل میتوان کلاس های استاد نمازیان ریاضی را بیشتر برای امتحانات تشریحی و نهایی مناسب دانست.

البته نه اینکه در کلاس تست و تمارین بالاتر از سطح کتاب حل نشود یا تدریس خوبی نداشته باشند. فقط اهمیت بیش از حد استاد نمازیان به کتاب درسی وزارتی موجب میشود که دیدگاه کنکوری به این کلاس نداشته باشیم.

البته که بسیاری از معلم های مدرسه و حتی اساتید تازه کار کنکوری، برای آموزش نحوه تدریس ریاضی از دوره های آفلاین سکو به عنوان ویدئو تدریس استفاده میکنند.

اینستاگرام

احسان نمازیان ریاضی را مناسب چه دانش آموزانی تدریس میکند؟

تدریس پایه ای و منظم و با سرعت کم اما پر انرژی از ویژگی های پکیج ریاضی استاد نمازیان سکو است. تدریس به گونه ای است که دانش آموزان با سطح درسی ضعیف هم میتوانند پیشرفت زیادی در زمینه حل تمارین و سوالات امتحان نهایی خواهند داشت.

از طرفی خرید دوره را میتوانید بعد از شرکت در همایش های نکته و تست رایگان مجموعه سکو انجام دهید و یا نمونه تدریس ریاضی استاد نمازیان را در ویدئو زیر مشاهده نمایید:

خرید دوره های استاد نمازیان سکو

خرید دوره های استاد نمازیان با قیمت حدودی یک میلیون الی یک میلیون و 400 هزار تومان به فروش میرسد. هزینه بدون تخفیف دوره ها 1.400 است که با درصد های تخفیف مختلف در مجموعه های مختلف تا مبلغ 1.200 هم فروخته شده است.

دوره های آموزشی آفلاین سکو به طور کلی همراه با جزوه های اختصاصی به فروش میرسند که برای خرید دوره ها میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا با کلیک روی لینک زیر دوره استاد احسان نمازیان را به صورت مستقیم خریداری نمایید.

نمایندگی رسمی فروش دوره های آفلاین سکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا