پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

بیوگرافی مهیار مولایی استاد فیزیک کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۳.۲/۵ - (۹ امتیاز)

مهیار مولایی یکی از استادان فیزیک کنکوی است که با فعالیت در مجموعه های آموزشی مختلفی از جمله مجموعه آموزشی سکو شناخته شده است. به همین ترتیب قصد داریم تا در این مقاله بیوگرافی استاد مولایی را گفته و کلاس های درسیشان را هم بررسی کنیم.

اگر به دنبال یک استاد فیزیک کنکوری هستید, اساتید زیادی را در سایت آموزشگاه پرسا معرفی کرده ایم. هر یک از این اساتید باتوجه به شیوه تدریس و سابقه و تجربه کاری که دارند می توانند برای دانش آموزان خود مفید واقع شوند. مهیار مولایی استاد فیزیک کنکور شاید در مقابل برخی از اساتید از تجربه کاری کم تری داشته باشد اما تسلط به مباحث درسی بالایی داشته و …

با تیم مشاوره آکو همراه باشید و در صورت نیاز به وقت مشاوره با شماره تلفن ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ تماس بگیرید.

معرفی مهیار مولایی

مهیار مولایی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف می باشد که در سال ۱۳۹۲ رتبه ۴۹ کنکور ریاضی را کسب کرد. مهیار مولایی علاوه بر آموزش در سکو, در آموزشگاه ها و مدارس زیادی فیزیک کنکور را تدریس کرده و همچنین عضو بنیاد ملی نخبگان هم هست. کتاب جمع بندی فیزیک کنکور به روش ۵+۱ از انتشارات زیر ذره بین یکی از کتاب هایی است که استاد مولایی تالیف کردند.

1 2

کلاس های استاد مهیار مولایی

استاد مولایی در کلاس های درسی به تسلط روی کتاب درسی فیزیک اهمیت زیادی می دهند و روش تدریسشان هم به صورت مفهومی است. کلاس های استاد مولایی را می توانیم به دو بخش آموزش و حل تست تقسیم کنیم. بر خلاف برهی از استادان کنکور که بسیار تند و سریع صصحبت می کنند و انرژی زیادی دارند, استاد مولایی در عیمن این که انرژی خوبی هم دارند بسیار شمرده و مطالب مهم را با طمانینه بیان می کنند.

نمومه سوالات کتاب برای استاد مولایی اهمیت زیادی دارد و با مثال این سوالات را تفسیر و حل می کند. همچنین فرمول ها و تعریفات دقیق هر مفهوم را در خلال تدریس تکرار می کنند تا در ذهن داوطلبان ثبت شود. بنابر این مهم ترین نکته ای که در تدریس استاد مولایی به چشم می خورد توجه به مفاهیم کتاب درسی است.

مقایسه استاد مهیار مولایی با استاد مهدی یحیوی

در این مقایسه قصد داریم تا ویژگی های تدریسی هر استاد را بهتر بشناسیم. استاد مهدی یحیوی از ااستادان با تجربه ای است ککه نسبت به استاد مهیار مولایی سابقه کار بیش تر و رزومه شلوغ تری دارد. استاد مهدی یحیوی نیز مانند استاد مولایی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف است. و بیش تر با تدریس در گروه آموزشی تام لند شناخته می شوند. استاد مهدی یحیوی ۳ کتال با تالیف خودشان دارد. هر دو این استاد ها سطح کلاس درسیشان متوسط است.

راه های ارتباطی با استاد مهیار مولایی

استاد مولایی نیز از استادانی است که در فضای مجازی فعالیت می کند و تلگرام و اینستاگرام از راه های دسترسی به این استاد است. مهیار مولایی با استادانی مثل پرهام سامانی نژاد و سهند مراد خواه رابطه دوستانه خوبی داشته و در اینستاگرام خود در تولید محتواهای آموزشی از دوستان خودش هم کمک گرفته. در ادامه آدرس مستقیم راه های ارتباطی با مهیار مراد خواه را معرفی می کنیم:

2 5

مشاوره تحصیلی آکو

در سایت پرسا می توانید بیوگرافی بزرگان کنکور زیادی را مطالعه کرده و اطلاعات جالب و مفیدی را کسب کنید. توجه داشته باشید که استادان کنکوری که قدرت بیان خوبی ددارند و برای دانش آموزان خود دلسوزندمی توانند همه تلاش خودشان را برای تدریس و نتیجه گرفتن آن ها بکنند.

لینک کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو

بهترین استاد فیزیک کنکور کیست؟

بطور قطعی نمی توان به این سوال پاسخ داد چون هر استادی شیوه تدریس خودش را دارد و به سلیقه داوطلبان بستگی زیادیدارد.. اما اگر بخواهیم استاد باتجربه و ثابت شده را در این زمینه نام ببریم, استاد محمد نوکنده یکی از این افراد است.

استاد فیزیک کنکور مهیار مولایی چه کسی بوده؟

استاد محمدرضا تهرانچی

مهیار مولایی فیزیک را چند درصد زده است؟

۸۸ درصد تست ها را درست زد.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا