پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد کنکور عربی پرهام سامانی نژاد

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

پرهام سامانی نژاد یکی از اساتید عربی کنکور است و در این مقاله قرار است با این استاد پر انرژی بیش تر آشنا شوید. دانش آموزان استاد عربی کنکور, آقای سامانی نژاد می دانند که چقدر کلاس های عربی با استاد سامانی متفاوت و نشاط برانگیز است. و وقتی نگاهی به رزومه کاری ایشان می اندازیم متوجه می شویم که استاد پرهام سامانی نژاد با سن کمی که دارند توانسته اند تجربه های خوبی را در تدریس عربی کنکور کسب کنند. در مقاله های قبلی درباره یکی از بزرگان کنکور استاد ادیب شیخ بهایی صحبت کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.

1 10

عربی یکی از درس هایی است که معمولا اهمیت آن در کنکور سراسری نادیده گرفته می شود و دانش آموزان به دو دسته مخالفان عربی و موافقان عربی تقسیم شده اند. اما در بسیاری از موارد دلیل علاقه یا عدم علاقه دانش آموزان به درس فقط بخاطر خود درس نیست! خیلی مهم است که کی و چگونه عربی را تدریس می کند. گاهی یک استاد خیلی خوب می تواند دانش آموز را طوری به درس علاقمند کند که مسیر زندگی تحصیلی اش را تغییر دهد و گاها دیده شده که بخاطر تدریس نادرست و عدم رفتار حرفه ای مدرس, دانش آموز به کلی از درس زده شده است.

اما پرهام سامانی نژاد, یکی از بهترین استاد های عربی کنکور با شیوه تدریس خاص خودش می تواند دانش آموزان را به عربی و مفاهیم پیچیده و ترکیبی آن جذب کند. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید و برای پرسش سوالات خود و یا دریافت وقت و مشاوره تحصیلی با شماره تلفن ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ با تیم مشاوره تحصیلی آکو در ارتباط باشید.

پرهام سامانی نژاد کیست؟

پرهام سامانی نژاد متولد ۱۱ تیر ۱۳۷۴ هستند و با مدرک کارشناسی ارشد عربی, حداقل ۱۰ سال سابقه تدریس عربی کنکور در بهترین مدارس و مراکز آموزشی سراسر کشور را دارند. از انجایی که یکی از مهم ترین اصول موفقیت بهترین اساتید کنکور, روشی متفاوت و منحصر به فردی است که در پیش گرفته.

استاد سامانی نژاد هم از اساتیدی است که عربی را با راه و روش خودش تدریس می کند. و از آن جایی که فردی بسیار شوخ طبع و باانرژی هستند, کلاس های عربی را متفاوت تر از سایر کلاس های عربی کنکور می کند. سوابق تدریسی و نمونه تدریس استاد سامانی نژاد را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید. همچنین اگر به عربی علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم معرفی رشته زبان و ادبیات عربی در دانشگاه را حتما مطالعه کنید.

سوابق تدریسی:

  • مدرس عربی کنکور و تالیف کتاب های آموزش عربی کنکور
  • مدرس پروازی عربی کنکور در کشور
  • تدریس در آموزشگاه ها و مدارس
  • برگزاری همایش های جمع بندی عربی
  • تحلیل و طراحی آزمون های کشوری
  • تدریس در مجموعه آموزشی سکو
  • تدریس آفلاین در مجموعه آموزشی کلایو

در حال حاضر در فروشگاه آکو می توانید دوره های آفلاین عربی استاد سامانی نژاد از سال نهم تا دوازدهم را با تخفیف ویژه دریافت کنید. در این دوره ها استاد پرهام سامانی نژاد عربی کنکوری را با حل نکات و تست های مهم کنکوری آموزش داده و تمام نکاتی که لازم است درباره مباحث درسی بدانید را با روش ویژه خودش توضیح میدهد.

کلاس های استاد پرهام سامانی نژاد

استاد سامانی نژاد هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی و آفلاین کلاس های عربی کنکور را برگزار می کند. برای شرکت در کلاس های استاد سامانی می توانید در آموزشگاه هایی که به صورت حضوری تدریس می کنند رفته و یا کلاس های آفلاین ایشان را از مجموعه های آموزشی پرسا, سکو یا کلایو تهیه کنید.

3 8

استاد سامانی نژاد را می توان یکی از بهترین استادهای عربی کنکور دانست. ایشان در کلاس های درسی نکات و تست های مهم و چالش برانگیز را همراه با شعر و داستان تدریس می کند. درواقع می توان گفت شیوه تدریسشان بصورت داستانی و مفهومی است و از شعرهایی که دانش آموزان بیش تر با آن ها آشنا هستند برای تدریس استفاده می کنند. این نوع تدریس استاد سامانی نژاد باعث می شود تا مباحث درسی بجای این که خسته کننده باشند, جذاب بوده و در عین حال فراموش نشوند.

راه های ارتباطی با استاد سامانی نژاد

استاد سامانی نژاد هم از افراد فعال در فضای مجازی هستند و در شبکه های مختلف اجتماعی با مخاطبین خود در ارتباطند. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که بسیار در آن فعال هستند. نکات تستی کنکوری, بخش هایی از تدریس خود در مجموعه های آموزشی مختلف و … را می توانید در صفحه ایشان مشاهده کنید.

همچنین برای اطلاع از همایشات جمع بندی عربی و یا مراکزی که برای تدریس در آن ها حضور دارند می توانید از طریق اینستاگرام مطلع شوید. هچنین استاد سامانی نژاد لحظات خوبی که در کنار دانش آموزان, خانواده و یا دوستان خود داشته اند هم با مخاطبین خود به اشتراک می گذارند. در ادامه می توانید راه های ارتباطی با استاد سامانی نژاد را مشاهده کنید.

زندگی شخصی استاد سامانی نژاد

استاد سامانی نژاد یکی از خون گرم ترین و شوخ طبع ترین اساتید کنکوری است که خیلی سریع می تواند با همکاران و دانش آموزان خود ارتباط برقرار کند. به همین دلیل هم هست که محبوبیت زیادی در بین دانش آموزان خود دارد. استاد سامانی نژاد با بسیاری از همکاران خود در مجموعه های آموزشی مختلف ارتباط دوستانه ای دارد اما به نظر می رسد استاد فرزاد صائلی یکی از صمیمی ترین افراد به استاد سامانی نژاد است و حتی استاد سامانی نژاد در پادکست آقای صائلی با نام سائل گپ به عنوان مهمان حضور داشته اند.

سامانی نژاد و ضائلی

اما اگر بخواهیم درباره زندگی خصوصی ایشان کمی صحبت کنیم, باید بگوییم که به تازگی ازدواج کرده اند. و از ازدواج و لحظات شادشان هم در صفحه شخصیشان عکس ها و فیلم هایی را هم منتشر کرده اند که تعدادی از این عکس های استاد و همسر استاد سامانی نژاد را می توانید در این جا مشاهده کنید.

نگاهی کلی به کیفیت کلاس های استاد سامانی نژاد

حالا بیایید نگاهی به کیفیت کلاس های استاد سامانی نژاد و ویژگی های آن بی اندازیم. کلاس های استاد عربی کنکور , آقای سامانی نژاد در کل کیفیت مناسب و خوبی داردو سطح تدریس و کلاس ها برای دانش آموزان متوسط رو به بالا مناسب است.

کیفیت کلاس از نظر تعامل استاد با دانش آموزان هم بسیار خوب است. برای مثال استاد در حین آموزش عربی مفاهیمی را در قالب شعر بیان کرده و با دانش آموزان همزمان تکرار می کنند. همچنین کلاس های ایشان کمتر خسته کننده است و انرژی کلاس عموما بالا است. استاد سامانی نژاد تست های کنکور و چالش برانگیز را با زبان ساده و مثال حل می کند و از کتاب عربی به عنوان کتاب اصلی استفاده می کنند.

مشاوره تحصیلی آکو

در این مقاله به معرفی استاد عربی کنکور آقای سامانی نژاد پرداختیم و امیدواریم که اطلاعات خوبی را از این مطلب دریافت کرده باشید. در سایت پرسا مقاله بهترین اساتید عربی کنکور هم به معرفی تعدادی از بزرگان عربی کنکور پرداخته شده که می توانید مطالعه کنید. اگر درباره کلاس های آقای سامانی نژاد نظری داشید در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

برای پیوستن به کانال تلگرام مشاوره تحصیلی آکو روی لینک کلیک کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوست عزیز استاد سامانی کلن ۲۹ سالشه چجوری متولد ۴۷؟
    بعدم ایشون متولد۱۱ تیرن نه مرداد
    ایشون وااااااااقن بهترینن به هرکی از عربی خوشش نمیاد پیش نهاد میکنم.
    من عربی رو با سامانی ۸۷ زدم :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا