پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

بهترین اساتید عربی کنکور انسانی

ویژگی های بهترین دبیر عربی کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
3.4/5 - (15 امتیاز)

درس عربی یکی از درس های چالش برانگیز برای داوطلبان کنکور است به ویژه عربی کنکور انسانی که بی شک باید با بهترین اساتید عربی کنکور مطالعه و آموزش داده شود. باتوجه به حذف دروس عمومی از کنکور 1402  شرکت در بهترین کلاس عربی کنکور برای رشته های تجربی و ریاضی چندان ضروری به نظر نمیرسد. اما انتخاب بهترین استاد عربی کنکور برای داوطلبان انسانی واقعا حائز اهمیت است. قبل از بررسی اساتید عربی کنکور انسانی به تحلیل بودجه بندی عربی کنکور انسانی می پردازیم.

تعداد سوالات عربی در کنکور عربی 20 سوال است و در کنکور انسانی سوالات شماره 166 الی 185 در دفترچه تخصصی به درس عربی اختصاص دارد. مدت زمان پاسخگویی به سوالات عربی ۲۰ دقیقه و به تفکیک هر سوال 60 ثانیه است. ضریب عربی اختصاصی انسانی در زیرگروه های مختلف کنکور انسانی به شرح زیر است.

زیرگروه زیر گروه 1 زیر گروه 2 زیر گروه 3 زیر گروه 4 زیر گروه 5
ضریب 4 1 1 1 1

انتخاب بهترین استاد عربی کنکور

تدریس جامع ولی متصل همه مباحث عربی کنکور انسانی از ویژگی های یک استاد خوب و باسواد عربی کنکور است. البته برای همه دبیر های کنکور فن بیان اهمیت زیادی دارد. مثلا برای انتخاب بهترین دبیر عربی کنکور انسانی صحبت  درباره تحلیل صرفی عربی کنکور باید به گونه ای باشد که ارتباط بین اعراب گذاری و ترجمه متون عربی کاملا مشخص شود.

در انتخاب بهترین استاد عربی در سال کنکور، توجه به داشتن خلاقیت در تدریس و البته طراحی سوال را فراموش نکنید. خلاقیت در تدریس یعنی آموزش درس های عربی به گونه ای که در ذهن دانش آموز بماند و بتواند در حل سوالات از آن استفاده کند. جهت اطمینان از باتجربه بودن و داشتن روش تدریس موفق برای عربی کنکور انسانی میبایست نظرات دانش آموزان سالهای گذشته را مورد بررسی قرار دهید.

هرچند در کنار انتخب بهترین استاد عربی میبایست با کمک گرفتن از مشاوره تخصصی کنکور ، بهترین منابع عربی را متانسب با سطح آموزشی خود انتخاب کنید.

برای داشتن ارزیابی درست از نحوه تدریس بهترین استاد عربی انسانی با تیم تخصصی مشاوره کنکور آموزشگاه کنکور پرسا همراه باشید. استاد های عربی که به معرفی آنها میپردازیم، عبارتند از:

  • استاد محمد واعظی
  • استاد ادیب شیخ بهایی
  • استاد عمار تاجبخش
  • استاد ایاد فیلی
  • استاد میثم فلاح
  • استاد ناصح زاده
  • استاد خطیبی
  • استاد مرضیه همای فرد

ادیب شیخ بهایی استاد عربی کنکور

ادیب شیخ بهایی با داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران و سالها فعالیت حرفه ای در زمینه تدریس عربی از محبوب ترین اساتید در درس عربی هستند. مهمترین نکته ای که درباره روش تدریس و البته رزومه کاری استاد شیخ بهایی در عربی کنکور به چشم میخورد، تالیف بسیار زیاد کتاب های آموزشی و کمک آموزشی و ویدئو های تکمیلی برای آموزش عربی است.

روش تدریس متناسب با روحیات دانش آموزان و البته شخصیت فعال و روحیه مثبت استاد شیخ بهایی از نقاط قوت کلاس کنکور ایشان است.

کلاس عربی کنکور استاد محمد واعظی

طبق اطلاعات موجود درباره رزومه استاد واعظی، ایشون دارای کارشناسی آموزش زبان عرب از دانشگاه علامه طباطبایی هستند و به عنوان بهترین استاد عربی انسانی از وی یاد میشود. محمد واعظی عربی کنکور انسانی را به صورت پروازی در تهران، تبریز، اصفهان، زاهدان و کرمانشاه نیز تدریس میکنند.

در رزومه کاری استاد واعظی تدریس در ویدئو های آموزشی شبکه آموزش و شبکه یک سیما نیز ثبت شده است. از کتاب هایی که ایشان تالیف کرده اند می شود به کتاب شبیه ساز کنکور و کتابهای عربی در موسسه حرف آخر همچنین همکاری با انتشارات همگامان اشاره کرد.

استاد واعظی بهترین استاد عربی انسانی

کلاس عربی استاد عمار تاجبخش

عمار تاجبخش کارشناس ارشد اقتصاد از دانشگاه تهران است و با ۲۵ سال تجربه تدریس عربی،  طراح آزمونهای مدارس برتر و مولف کتاب های عربی عمار از مجموعه کتاب های انتشارات قلمچی است. استاد تاجبخش مدرس عربی در دی وی دی های آموزشی رهپویان دانش و اندیشه نیز هستند و علاوه بر آن تدریس در برنامه فرصت برابر، و کارنامه بیست نیز در رزومه وی دیده میشود. از سایر افتخارات عمار تاجبخش در تدریس عربی کنکور انسانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت دپارتمان و تالیف کتابهای عربی نظام قدیم انتشارات همگامان
  • ناظر نهایی پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری انتشارات مهر و ماه
  • طراح آزمون های آزمایشی گزینه دو

ندریس عربی کنکور انسانی با عمار تاج بخش

استاد ایاد فیلی بهترین استاد عربی

موسسه دانش بنیان آفبا بیش از دو دهه است که با استاد ایاد فیلی به عنوان مدرس و کارشناس درس عربی همکاری میکند. استاد ایاد فیلی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد دانشکده حقوق میباشند و همچنین مدرک دکترای زبان عربی میباشد در رزومه خود تالیف کتاب های بسیاری را در زمینه تدریس و تست زنی عربی کنکور انسانی دارد. از جمله این کتاب ها میتوان

  • کتاب های عربی زیپ
  • کتاب معروف عربی به زبان ساده انتشارات مبتکران
  • کتاب جمع بندی انسانی اندیشه فائق
  • مدرس برنامه کنکور یک در تلویزیون

مزایا و معایب کلاس عربی کنکور ایاد فیلی

عربی کنکور انسانی با استاد میثم فلاح

میثم فلاح مدرس لوح های آموزشی آفبا و رایان است و تالیف کتاب های عربی در انتشارات راه اندیشه را برعهده دارد. استاد فلاح به عنوان بهترین دبیر عربی کنکور تدریس این درس را در شبکه آموزش و شبکه شما در صدا و سیمای ملی ایران بر عهده دارد. رزومه کاری میثم فلاح را در وبسایت تخصصی مشاوره کنکور آکو بخوانید.

انتخاب استاد میلاد ناصح زاده برای تدریس عربی

سابقه تدریس استاد ناصح 13 سال می باشد و الان در بسیاری از مدارس  تهران به طور مثال هاتف ، مدارس فرزانگان، سوده، آموزشگاه کنکور آلاء، فرامرزی و… مشغول به تدریس عربی هستند. از تألیفات میلاد ناصح زاده می‌توان کتاب جمع بندی عربی انتشارات خیلی سبز و کتاب کافه عربی را نام برد.

استاد ناصح زاده عربی کنکور

بابک خطیبی دبیر عربی

استاد بابک خطیبی در حال حاضر در مدارس و آموزشگاه های قلم چی تهران، کرج، قم، راه اندیشه، آیین روشن، سلاله و پژوهندگان سابقه تدریس دارند. استاد خطیبی به صورت تخصصی تدریس عربی کنکور انسانی را به عنوان بهترین استاد عربی کنکور  برعهده گرفته است و 25 سال در این زمینه سابقه کار دارد.

علاوه بر ویژگی های مثبت گفته شده درباره روش تدریس عربی در کلاس عربی کنکور استاد خطیبی، میتوانید نام او را به عنوان مولف کتای های کمک آموزشی عربی در انتشارات آیندگان و راه اندیشه ،رزمندگان اسلام و تضمین دانش مشاهده کنید.

استاد عربی کنکور خطیبی

سرکار خانم مرضیه همای فرد عربی کنکور

خانم همای فرد یکی از محدود اساتید خانم موفق در زمینه کنکور هستند. احتمالا علت موفقیت وی در زمینه تدریس عربی کنکور انسانی علم بالا در زمینه تدریس عربی و البته تلاشگری خود اوست . مرضیه همای فرد دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی هستند .

ایشان دارای 12 سال سابقه تدریس در مدارس برتر تهران هستند و طراحی سوالات عربی برخی از آزمون های آزمایشی کنکور مثل گزینه دو و منتا را نیز بر عهده دارند. تدریس دانشگاهی مکالمه عربی در حوزه های علمیه و دانشگاه ها نیز توسط استاد همای فرد انجام میشود.

روش تدریس  استاد همای فرد به عنوان بهترین استاد عربی‌کنکور ، براساس روش تدریس کانون زبان ایران می باشد .

آموزشگاه کنکور پرسا

در آموزشگاه کنکور پرسا بهترین کلاس عربی کنکور با اساتید برتر کنکور برگزار میشود. در این مقاله با هدف آشنایی بیشتر شما با اساتید کنکور و کمک به تصمیم گیری راحت تر و البته دید بازتر درباره نحوه یادگیری عربی، بهترین های عربی کنکور انسانی را به شما معرفی کردیم. برای ارتباط با دپارتمان آموزشگاه کنکور پرسا با شماره 02633408944 تماس بگیرید و یا از طریق اینستاگرام اولین جلسه مشاوره تخصصی کنکور خود را به صورت رایگان داشته باشید.

اینستاگرام مشاوره تحصیلی کنکور آکو

بهترین استاد عربی کنکور کیست؟

بهترین استاد عربی کنکور برای هر دانش آموز کسی است که بتواند مطالب را در مغزش فرو کنه. اما بهترین اساتید عربی را از نظر فن بیان و روش تدریس را معرفی کردیم.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا