پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

استاد فیزیک کنکور سهند مراد خواه

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

سهند مراد خواه یکی از استادان فیزیک کنکور هستند که در این مقاله قصد معرفی ایشان را داریم. در سایت پرسا می توانید درباره بهترین اساتید فیزیک کنکور مانند استاد رشاد براتی مطالعه کرده و روش تدریس هر یک را بررسی کنید. فیزیک کنکور یکی از مهم ترین دروسی است که برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای آن که بتوانید از پس فیزیک کنکور به خوبی بربیایید چندین راه وجود دارد. مطالعه بودجه بندی سال های گذشته یکی از روش های موثر و مفیدی است که دانش آموزان زیادی آن را امتحان کرده اند. بودجه بندی ها نگاه دقیق تری از بخش های تست خیز و مهم مباحث درسی داده و در روند مطالعه مفید کمک می کنند.

برای مثال طبق بودجه بندی فیزیک کنکور در آزمون سراسری ۴۵ سوال از درس فیزیک وجود دارد و ۲۷ درصد سوالات مربوط به پایه دهم, ۲۹ درصد مربوط به پایه یازدهم و ۴۴ درصد مربوط به پایه دوازدهم می باشد. این نگاهی کلی به بودجه بندی فیزیک کنکور بود اما در نگاه دقیق تر می توانید تعداد سوالات, سطح سوالات و سوال و جواب هر بخش را نیز مطالعه کنید.

4 3

روش دوم کمک گرفتن از یک استاد باتجربه در آموزش فیزیک کنکوری است. هر استادی روش و سبک متفاوتی در آموزش دارد و بسیار مهم است که بتواید با شیوه تدریس آن استاد و سطح درسی که کار می کند هماهنگ باشید. ما با معرفی استاد فیزیک کنکور, سهند مراد خواه کمک می کنیم تا با شیوه تدریس این استاد عزیز آشنا شوید.

پس با تیم مشاوره آکو در ارتباط باشید.

معرفی سهند مراد خواه

سهند مراد خواهد متولد ۱۲ خرداد ۱۳۶۹ بوده و در حال حاضر از استادان برجسته آموزش فیزیک کنکور می باشند. ایشان دانش آموخته رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه امیر کبیر در مقطع کارشناسی هستند. اما در مقطع کارشناسی ارشد رشته MBA را در دانشگاه تهران مطالعه کردند. همچنین شاید جالب باشد بدانید که استاد سهند مراد خواهد یکی از اعضای فعال مهندسان مکانیک آمریکا در ایران هستند و در حال حاضر به عنوان تدرس فیزیک کنور کار می کنند. در ادامه می توانید سوابق تدریسی استاد مراد خواهد را مشاهده کنید:

  • تدریس فیزیک کنکور در بسیاری از مدارس و آموزشگاه های معتبر ایران هستند.
  • تدریس در مجموعه آموزشی سکو
  • کسب رتبه ۷۳۳ کنکور ۱۳۸۷
  • رتبه ۹۲ کنکور کارشناسی ارشد
  • عضو انجمن مکانیک مهندسان آمریکا در ایران
  • عضو انجمن مهندسان مکانیک ایران

در ادامه نمونه ای از تدریس استاد سهند مراد خواه را مشاهده می کنید.

کلاس های استاد سهند مراد خواه

استاد سهند مراد خواه بیان رسا و شیوایی دارند و مباحث درسی را با صصبر و حوصله تدریس می کنند. روش تدریس این استاد فصل به فصل و به ترتیب بخش های فیزیک است و یکی از نکات خوبی که در حین تدریس رعایت می کنند اعلام بودجه بندی و تعداد سوالات فیزیک کنکور برای دانش آموزان هم تجربی و هم ریاضی می باشد.

استاد مراد خواه معمولا در هنگام تدریس سعی می کنند تا حتی مفاهیم ساده را هم مروری کنند و مفاهیم را با استفاده از رسم شکل و توضیح با بیان ساده برای دانش آموزان ارائه می دهند. بطور دقیق هر نکته را بررسی می کنند و نکات شبیه به هم را هم ذکر می کنند.به حل مثال و تست های مهم و نکته دار می پردازند.

2 3

انرژی استاد سهند مراد خواه در حین تدریس بالا است و سعی می کنند تا باعث خستگی دانش آموزان نشوند. سوال ها و تست های شکل دار را به خوبی می توانند توضیح داده و حتی سخت ترین شکل ها را هم با روشی ساده به دانش آموزان ارائه می دهند. در فروشگاه پرسا می توانید دوره های آفلاین استاد مراد خواه را تهیه کنید.

راه های ارتباطی با استاد سهند مراد خواه

در این بخش راه های ارتباطی با استاد سهند مراد خواه را معرفی می کنیم. این استاد خوب و باتجربه در شبکه های اجتماعی خود فعال بوده و مخاطبینشان می توانند از همین طریق با ایشان در ارتباط باشند.

در کانال تلگرامی استاد مراد خواه ویدیوهای حل تست های کنکور به همراه تحلیل و بررسی آن ها وجود دارد که برای دانش آموزانی که می خواهند در کنکور شرکت کنند بسیار مفید است. همچنین حل آزمونات سنجش, قلم چی, گزینه ۲ و بسیاری دیگر از سوالات کنکوری و شبه کنوری را در کانال تلگرامی ایشان می توانید بیابید. استاد مراد خواه در کانال خود به تحلیل و بررسی سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۲ نیز پرداخته اند و در کانال خود به سوالات دانش آموزان پاسخ هم می دهند.

1 1

اما فعالیت استاد مراد خواه در اینستاگرام کمی متفات تر است. ایشان در این فضا هم به آموزش نکات مهم و جالب از هر بخش از فیزیک کنکور می پردازند اما روش متفاوت و جالبی را برای این کار در نظر گرفته اند که پیشنهاد می کنیم از طریق آدرس اینستاگرام ایشان این ویدیوهای کنکوری و سرگزم کننده را مشاهده کنید.

مقایسه استاد سهند مراد خواه با استاد مهدی باباخانی

در این بخش به مقایسه کوتاهی از این دو استاد خوب می پردازیم تا از طریق این مقایسه ویژگی ها تدریسی هر استاد را بهتر بشناسیم. مهندس مهدی باباخانی یکی از بهترین اساتید فیزیک کنکور و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع هستند که با سابقه تدریسی و رزومه پرباری که دارند توانسته اند به یکی از اسامی معتبر در زمینه آموزش و تدریس فیزیک کنکور تبدیل شوند.

استاد باباخانی تجربه کار و تدریس بیش تری نسبت به استاد مراد خواه دارند. ایشان مانند استاد مراد خواه ویدیوهای آموزشی آفلاین دارند که دانش آموزان می توانند این ویدیوها را خریداری کنند. استا باباخانی شیوه تدریسشان بیش تر بر تمرکز به درک مفاعیم و بعد تست زنی می باشد. که می توان گفت روش تدریس استاد مرا خواه هم تا حدی شبیه به همین روش بوده و در ابتدا سعی می کنند تا سوال و موضوع مورد بحث را خوب توضیح بدهند.

از شباهت های دیگر این دو استاد این این است که کلاس هایشان سرد و خشک نیست و هر دو سعی می کنند تا علاوه بر تمرکز بر تدریس کلاس های خسته کننده ای نداشته باشند.

مشاوره تحصیلی آکو

مشاوره تحصیلی آکو با معرفی بزرگان کنکور به داوطلبان کمک می کند تا این اساتید را هرچه بیش تر بشناسند. در صورتی که درباره تدریس استاد سهند مراد خواه نظر و یا تجربه ای داشتید در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. مشاوره تحصیلی آکو با ارائه خدمات به روز و ویژه به کنکوری ها به یکی از بهترین تیم های مشاوره کنکور کرج تبدیل شده است که از طریف شماره تلفن ۰۲۶۳۳۴۰۸۹۴۴ می توانید وقت مشاوره دریافت کنید.

از طریق کانال تلگرامی مشاوره آکو با ما در ارتباط باشید.

آیا استاد سهند مراد خواه تدریس حضوری هم دارند؟

بنا به اطلاعاتی که از این استاد در دسترس هست تدریس حضوری ندارند و به صورت حضوری در همایش های جمع بندی شرکت می کنند.

آیا استاد سهند مراد خواه کارگاه های آموزشی برگزار می کنند؟

بله ایشان کارگاه های آموزشی تحلیل آزمون های آزمایشی, کارگاه امتحان نهایی و کارگاه مقدماتی فصل های پایه برگزار کرده اند. این کارگاه ها کاملا رایگان بوده است و انتظار می رود که در برنامه جدید تدریسی ایشان باز هم به برگزاری کارگاه بپردازند.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا