پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی استاد رشاد براتی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.6/5 - (82 امتیاز)

در این مقاله به معرفی استاد رشاد براتی خواهیم پرداخت. آقای براتی یکی از اساتید بزرگ درس فیزیک هستند که با سابقه کاری زیاد و تجربه ای که دارند جزو یکی از محبوب ترین اساتید نیز می باشند. روش تدریس آقای براتی طبق برنامه ای مشخص پیش می رود و با زبان ساده فیزیک را طوری آموزش می دهند که فیزیک به درسی شیرین و راحت تبدیل می شود.

در ادامه با خصوصیات و روش تدریس استاد براتی بیش تر آشنا خواهیم شد و از تجربه ها و نحوه تدریس ایشان صحبت می کنیم. اگر می خواهید در کلاس های فیزیک استاد براتی شرکت کنید با شماره تلفن 02633408944 آموزشگاه پرسا تماس بگیرید. همچنین می توانید در اینستاگرام آکو عضو شده و با سایر اساتید آموزشگاه پرسا آشنا شوید.

براتی 2

معرفی استاد رشاد براتی

استاد رشاد براتی جزو یکی از بزرگ ترین اساتید کنکور فیزیک هستند. 18 سال سابقه کاری باعث شده تا در تدریس و ارتباط با دانش آموزان تجربه زیادی داشته باشند. در این قسمت سابقه کاری و همکاری هایی که با مجموعه آموزشی های مختلف انجام داده اند را بررسی کرده ایم.

  • یکی از مدرسان خوب صدا و سیما در شبکه آموزش.
  • مدرس رتبه های یک رقمی و دو رقمی سال های اخیر.
  • مدرس پروازی شهرهایی مثل: زاهدان, رشت, تبریز, شیراز, کرمان و …
  • سبک جدیدی را در تدریس فیزیک و تحلیل سوالات کنکور به صورت مجازی ابداع کرده اند.
  • تالیف کتاب های کمک آموزشی تحصیلی.
photo2914912960

همانطور که در گزینه آخر به آن اشاره کردیم, استاد رشاد براتی کتاب جزوه فیزیک کنکور نشر کتابچی را تالیف کرده اند. این کتاب برای دانش آموزانی که به دنبال یک جزوه کامل فیزیک هستند بسیار مناسب است. دانش آموزانی هم که به یک استاد مجرب برای رفع اشکال نیاز دارند می توانند در کلاس های آنلاین رفع اشکال ایشان شرکت کنند.

روش تدریس استاد رشاد براتی

روش تدریس آقای براتی مدرس فیزیک کنکور در ماه های اولیه, تدریس از مباحث مختلف است و بعد از آن بر روی تمرین ها و تست های مهم کنکوری تمرکز بیش تری دارند و در حین تدریس حتما نکته های مهم درس فیزیک را برای دانش آموزان یادآوری می کنند.

استاد براتی یک جزوه فیزیک مختص به خودشان را دارند که در کلاس درسی طبق آن پیش می روند. هر جلسه تکالیف را به دانش آموزان می دهند و اگر طبق روند کلاسی ایشان پیش بروید, پیشرفتی که در این مدت می کنید قابل مشاهده خواهد بود. همچنین علاوه بر تدریس در کلاس های کنکور, کلاس های جمع بندی, همایش و حل تست نیز برگزار می کنند.

از نقاط مثبت کلاس استاد براتی می توانیم به تعامل خوبی که با دانش آموزان دارند اشاره کنیم. انرژی بالا و لحن ساده ای که برای بیان مفاهیم پیچیده فیزیک استفاده می کنند باعث می شود که حتی دانش آموزانی که در این درس ضعیف هستند هم یادگیری بالایی داشته باشند. در کلاس های مجازی تعامل استاد با دانش آموزان از طریق قسمت چت می باشد و استاد بعد از بررسی سوالات دانش آموزان به حل تک تک سوالات و مشکلات می پردازد.

راه ها ارتباطی با استاد رشاد براتی

استاد براتی فعالیت بیش تری در کانال تلگرامی خود دارند و هر مطلبی را که به دنبال آن هستید با استفاده از هشتگ می توانید پیدا کنید. مطالبی که در کانال تلگرام خود قرار می دهند شامل:

  • ویدیوهای آموزشی همراه با وویس های تکمیل کننده آن.
  • نمونه سوالات همراه با ویدوهای حل آن.
  • جزوه های بخش های مختلف فیزیک.
  • کلاس های آنلاین را همراه با لینک آن در اختیار دانش آموزان قرار می دهند.

لینک راه های ارتباطی با استاد براتی:

مقایسه استاد رشاد براتی با سایر اساتید بزرگ فیزیک

در این قسمت سعی دارین تا بزرگان کنکور فیزیک را با یکدیگر مقایسه کرده و از نقاط قوت و ضعف کلاس های درسی هریک بگوییم. استاد مهدی باباخانی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع هستند و در برنامه های تلویزیونی به آموزش فیزیک پرداخته اند. همچنین مدرس کلاس های آنلاین و ویدیوهای آموزشی گاج و گاجینو نیز می باشند و به عنوان دبیر پروازی در شهرهایی مثل مشهد, تبریز, شیراز و … نیز فیزیک کنکوری را آموزش می دهند.

اگر بخواهیم از استاد بعدی آقای محمد نوکنده صحبت کنیم در یک جمله می توانیم بگوییم از بزرگ ترین و خفن ترین اساتید فیزیک هستند. آقای نوکنده فارغ التحصیل دانشگاه شریف تهران هستند که تا به حال مدرس بسیاری از رتبه های برتر کنکور هم بوده اند. دانش آموزانی که با ایشان کلاس داشته اند می گویند شیوه تدریس و حل سوالاتشان کاملا هماهنگ با سوالات کنکوری بوده است.

در ادامه از استاد مهدی یحیوی خواهیم گفت. آقای یحیوی تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده اند. همچنین به عنوان کارشناس آموزش در برنامه های تلویزیونی هم حضور پیدا کرده اند. مولف کتاب های ونوس نیز هستند. بنابراین از نظر سطح علمی و تجربه کاری فردی پخته و باتجربه می باشند.

به شیوه تدریس هر یک از این اساتید هیچ ایرادی نمی توان گرفت. چون مشخصا همه افراد با یک روش تدریس و مطالعه ارتباط برقرار نمی کنند. اما طبق مقایسه ای که به طور مختصر کردیم, می توانید در هنگام انتخاب استاد به این نکات هم توجه کرده و استادی را انتخاب کنید که روش تدریس مناسب تری برای شما دارد.

کلام آخر مشاوره تحصیلی آکو برای استاد رشاد براتی

در نهایت می توانیم بگوییم که استاد براتی از اساتید خوب هم برای دانش آموزان متوسط یا ضعیف و هم دانش آموزان قوی هستند و مدرس رتبه های 1,3,9و رتبه های دو رقمی کنکور بوده اند که جزو افتخارات ایشان به شمار می رود. از نظر شخصیتی بسیار مودب هستند و برای فهم مطالب از طرف دانش آموزان تمام تلاش خودشان را می کنند. برای مشاهده سایر اساتید برتر کنکور در آموزشگاه پرسا به سایت پرسا مراجعه کنید و درصورتیکه برای انتخاب اساتید یا انتخاب رشته به مشاوره تحصیلی نیاز داشتید می توانید از مشاوران تلفنی آکو کمک بگیرید.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا