پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مقالات آموزشی و مشاوره ای

مشاوره تحصیلی تلفنی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

هر شخصی در دوران تحصیلات خود با چالش‌های مختلفی روبرو است. هدف گذاری و برنامه‌ریزی درسی در مقطع دبیرستان و کنکور از بزرگ‌ترین دغدغه‌های دانش‌آموزان است. مشاوره تحصیلی به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب درستی در این مسیر‌ داشته باشید. چه بسیار دانش‌آموزانی که بدون آگاهی و راهنمایی، تصمیماتی می‌گیرند که نتایج آن بعدها در دوران بعد از انتخاب رشته و حتی بعد از ورود به دانشگاه آشکار می‌شود. حضور یک مشاور برتر می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای آینده تحصیلی و شغلی‌تان باشد. تیم مشاوره آکو به دانش‌آموزان کمک می‌کند نیازهای خود را بشناسند و در مواقعی که با چالش‌های مختلف درسی روبرو می‌شوند آن‌ها را یاری و راهنمایی نمایند. در ادامه به توضیح و معرفی مشاوره تحصیلی تلفنی و مزایای آن می‌پردازیم.


حتما بخوانید: برترین دانشگاه های ایران


مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از مفیدترین اقداماتی است که در دوران تحصیل به موفقیت و تصمیم‌گیری درست دانش‌آموزان کمک می‌کند. دانش‌آموزان با حضور یک مشاور تحصیلی برجسته می‌توانند مهارت‌های مطالعه و برنامه‌ریزی درسی خود را تقویت کنند و در زمینه‌ی مدیریت و کاهش اضطراب از راهنمایی‌های مشاور بهره ببرند. مشاوره تحصیلی تلفنی  محدودیت مکانی ندارد و شما می‌توانید تنها با یک تماس از امکانات مشاوره‌ای تیم مشاوره تحصیلی آکو بهره‌مند شوید.

نکته‌ای که در رابطه با مشاوره تحصیلی تلفنی وجود دارد این است که مشاوری که قصد دارد مشاوره تلفنی بدهد، مهارت‌های بیشتر و برجسته‌تری نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری دارد. در مشاوره حضوری شناخت فرد به مراتب آسان‌تر است. در مشاوره تحصیلی حضوری، مشاور راحت‌تر می‌تواند فرد را بشناسد و صحبت‌های خود را انتقال دهد. در مشاوره تحصیلی تلفنی، مشاور باید توانمندی‌های بیشتری داشته باشد تا بتواند تجربیات و توصیه‌های خود را از راه دور به دانش‌آموز انتقال دهد. مزیت دیگری که مشاوره تحصیلی تلفنی به مشاوره تحصیلی حضوری دارد این است که محدودیت مکانی ندارد و دانش‌آموز می‌تواند با یک تماس و اتصال به خط تلفن با مشاور تحصیلی خود ارتباط برقرار کند.

تحصیلی تلفنی 1

خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی

شما عزیزان می‌توانید تنها با یک تلفن در هر کجای کشور که هستید و با صرفه‌جویی در زمان خود، با برترین مشاوران کشور به صورت تلفنی در تماس باشید. بخشی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی گروه مشاوره آکو به شرح زیر است.

  • مشاوره با برترین مشاوران تحصیلی کشور
  • آموزش مهارت‌های تحصیلی
  • آموزش مهارت‌های مطالعه و یادگیری
  • آموزش مهارت گوش دادن
  • یادگیری انتخاب درست منابع
  • یادگیری مهارت‌های یادداشت برداری و خلاصه کردن
  • یادگیری مهارت مدیریت و کاهش اضطراب
  • روبرویی با دغدغه‌هایی نظیر انتخاب رشته                                            
  • دریافت راهنمایی، کمک و پاسخگویی به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها
  • کمک به شناخت علایق، استعداد و توانمندی‌های دانش‌آموزان
  • برنامه‌ریزی کلی و همه‌جانبه

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو

اگر قبولی در کنکور و بهترین دانشگاه‌های کشور برایتان مهم است و می‌خواهید با ورود به دانشگاهی معتبر و انتخاب رشته‌ای مناسب آینده شغلی خود را به بهترین شکل بسازید، تیم مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی آکو با بهترین مشاوران کشور در کنار شما خواهد بود. شما می‌توانید برای ارتباط با برترین مشاوران کشور با شماره 02633408944 ارتباط برقرار کنید.

سهیل حاج کرم

برنامه ریزی و مشاور تحصیلی یک هنره! من سهیل حاج کرم همیشه و همه جام میگم و گفتم: که من یک مشاور تحصیلی ام نه یک مشاور جذب!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا