پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

سیاوش پازوکی استاد ادبیات کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

استاد سیاوش پازوکی از استادان محبوب ادبیات کنکور است که در این مقاله به معرفی ایشان خواهیم پرداخت. ادبیات نیز از درس های عمومی بسیار مهم است و معمولا 25 تا از تست های کنکور را به خودش اختصاص داده است. و مهم ترین راه برای این که ادبیات کنکور را درصد بالا بزنید مطالعه بودجه بندی کنکور سال های گذشته است.

3 2

طبق این بودحه بندی ها ادبیات در کنکور به بخش هایی مانند بخش واژگان و املا, زبان فارسی, تاریخ ادبیات, آرایه های ادبی و قرابت معنایی تقسیم می شود. دانش آموزانی که در حل و تحلیل هر یک از این بخش ها مشکل دارند می توانند با کمک یک استاد ادبیات کنکور نقاط ضعف درسیشان را شناخته و برای تقویت آن تلاش کنند. برای آشنایی با سایر بزرگان کنکور مانند استاد آریان حیدری یا استاد محمد همدانی به سایت پرسا مراجعه کنید.

معرفی استاد سیاوش پازوکی

استاد سیاوش پازوکی یکی از استادان خوب ادبیات کنکور و متولد آذر ماه می باشد. ایشان با بیش از 10 سال سابقه تدریس توانسته اند موفقیت های زیادی را کسب کنند و در کنار اساتید خوبی مانند استاد بهزادی و استاد شاهین شاهین زاد به تدرس ادبیات کنکور بپردازد و جزو اسامی معتبر در آموزش ادبیات شود.

در ادامه می توانید سابقه تدریس ااستاد سیاوش پازوکی را مطالعه کنید:

  • تدریس در مدارس و آموزشگاه های معتبر تهران, کرج, اصفهان, تبریز و بسیاری دیگر از شهر های ایران
  • تدریس در مجموعه آموزشی سکو
  • تالیف بیش از 10 جلد کتاب آموزش ادبیات کنکور
  • استاد پروازی شهر های ایران
  • دوره های آفلاین موجود در فروشگاه آکو
  • شرکت در همایشات
  • تدریس در مجموعه آموزشی کلاسیو

استاد سیاوش پازوکی مانند بسیاری از استادان کنکور, هم به صورت آنلاین هم به صورت آفلاین و حضوری کلاس هایشان را برگزار می کنند. کلاس های آفلاین این استاد را می توانید با قیمت بسیار مناسب از فوشگاه آکو تهیه کنید. اما دوره های آنلاین سیاوش پازوکی در مجموعه آموزشی سکو برگزار می شود. برای اطلاع از آموزشگاه هایی که استاد به صورت حضوری تدریس می کنند می توانید از طریق صفخات اجتماعی پیگیری کرده و مطلع شوید.

تحلیل کلاس های استاد سیاوش پازوکی

استاد پازوکی به حلیل و بررسی سوالات و تست های سال های گذشته اهمیت زیادی می دهند و با مشخص کردن درجه سختی, اهمیت و تست خیز بودن یا نبودن آن مبحث به دانش آموزان کمک می کنند تا بتوانند قسمت های مهم و پرنکته را بیش تر تمرین کنند.

شیوه تدریس ایشان به این صورت است که شعرها و متن هایی که حاوی مفاهیم نکته دار هستند را کلمه به کلمه بررسی می کنند و حتی ممکن است مطالب ابتدایی و ساده را هم یادآوری کرده و کاربرد آن ها را در متن مشخص کنند. هر یک از بخش بندی هایی که در ابتدای متن به آن اشاره شد, در کلاس های استاد پازوکی تحلیل می شود.

5 1

همچنین استاد سیاوش پازوکی به جزوه نویسی دانش آموزان خود اهمیت زیادی می دهد و برای نوشتن مطالب مهم وقت کافی می گذارد. در کلاس های آفلاین و یا حضوری استاد پازوکی تست ها و سوالاتی که ممکن است دانش آموزان را دچار اشتباه کند تحلیل می شوند و با بررسی مطالب کوچک و بزرگ می توان گفت که کلاس های استاد سیاوش پازوککی برای دانش آموزان ضعیف تا متوسط بسیار خوب است.

کتاب هایی که به تالفی استاد پازوکی نوشته شده اند کتاب های مهندسی ادبیات دهم, یازدهم و دوازدهم از انتشارات گام اول هستند که از همین کتاب ها برای تدریس و حا تمرین در کلاس های خود استفاده می کنند. همچنین مانند سایر اساتدی کنکوری همایشات جمع بندی ادبیات کنکور را برای علاقمندان برگزارمی کنند.

زندگی شخصی استاد سیاوش پازوکی

استاد پازوکی از اساتید پر انرژی و خوشرویی هستند که با استادهای محبوب دیگری مانند استاد پرهام سامانی نژاد و استااد فرزاد صائلی رابطه دوستانه صمیمی دارند و در مواردی با یکدیگر همکاری های تحصیلی و کاری نیز می کنند. لازم به ذکر است که این استاد جوان به تازگی در خرداد 1402 ازدواج کرده اند. در صفحه شخصی ایشان می توانید عکس های استاد سیاوش پازوکی را در کنار دوستان و همکاران خود مشاهده کنید.

راه های ارتباطی با استاد سیاوش پازوکی

استاد پازوکی یکی دیگر از استادان فعال در شبکه های اجتماعی است که با انتشار ویدیوهای کوتاه و آموزشی و یا بررسی و تحلیل سوالات و تست ها به یادگیری دانش آموزان کمک می کن. در ادامه می توانید راه های ارتباطی با ایشان را مشاهده کنید:

مشاوره تحصیلی آکو

اگر می خواهید درباره بزرگان کنکور سال های اخیر اطلاعات مفیدی را کسب کرده و با روش تدریس و آموزش این اساتید آشنا شوید به سایت پرسا مراجعه کنید. در این بخش می توانید درباره تعداد زیادی از این اساتید مطالعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی با شماره تلفن 02633408944 تماس گرفته و وقت مشاوره بگیرید. از طریق صفحات زیر می توانید با تیم آکو در ارتباط باشید:

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا