پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

برنامه راهبردی 1403-1402 ماز

برنامه راهبردی 1403 ماز

2.8/5 - (19 امتیاز)

برنامه راهبردی 1403 ماز منتشر شد. در این مقاله می خواهیم جدیدترین برنامه راهبردی 1403-1402 ماز را در اختیار داوطلبان قرار دهیم. ماز یکی از موسسات آموزشی به صورت آنلاین کلاسهایش را برگزار می کند و آزمون های ماز هم حتی بصورت آنلاین برگزار می شود.

آموزشی ماز

گروه آموزشی ماز در ابتدا زیست شناسی را به روش آزمون محور تدریس کرد و با بیش تر شدن تقاضا و موثر بودن این آزمونات تصمیم گرفت تا آزمونات را در سطح کشوری برگزار کند. در حال حاضر آزمون های ماز یکی از پرطرفدارترین آزموناتی هستند که برای کنکوری ها ارائه می شود.

قیمت این آزمون ها بستگی به پکیجی دارد که انتخاب می کنید. در ادامه مطلب می توانید با دانلود برنامه راهبردی ماز به فایل دسترسی پیدا کنید. همچنین در سایت پرسا فایل آزمون های ماز و یا آزمون های قلمچی را هم می توانید مشاهده کنید.

برنامه راهبردی ازمون های سالیانه ماز

حالا که آزمون های تابستان ماز تمام شده است بی شک بچه ها به دنبال برنامه راهبردی آزمون های سالیانه 1402-1403 ماز هستند. در ادامه میتوانید برنامه آزمون های ماز با شرو از 6 مهر 1402 را به تفکیک رشته و پایه دانلود کنید.

برنامه راهبردی تابستان ماز

آزمون های تابستان ماز از تیرماه 1402 تا 6 مهر 1402 ادامه داشت و برای بچه های دوازدهم که کلا پایه بود و یازدهمی ها و دهمی ها هم نیز روی مرور پایه گذشته تمرکز داشتند. البته برای بچه های قویتر بودجه بندی پیش خوانی هم در برنامه راهبردی ماز مشاهده میشود.

مشاوره تحصیلی آکو

آزمونات شبه کنکوری کمک می کند تا هرچه بیش تر با سوالات کنکور آشنا شده و در شرایط مشابه کنکور قرار بگیرید و توانایی هایتان را بسننجید. به این منظور می توانید از آزمونات و برنامه های راهبردی قلمچی یا برنامه های راهبردی خیلی سبز هم استفاده کنید.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا