پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 30 آذر 1402 ماز

آزمون 30 آذر 1402 ماز

3.8/5 - (15 امتیاز)

آزمون 30 آذر 1402 ماز یکی از پر طرفدار ترین آزمون های آزمایشی بود که با جامعه آماری بالا و کارنامه های کاملی که داشت میتوانست کاملا سطح دانش آموز را برای امتحانات نهایی ترم اول دانش آموزان مشخص کند.

آزمون 30 آذر ماز که همزمان با سنت ایرانی شب یلدا برگزار شد، مثل همه آزمون های دیگر ماز آنلاین بود و دانش آموزان از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر فرصت شرکت در آزمون را داشتند.

مجموعه آموزشی ماز کلا به اندازه ای محتوای با کیفیت ارائه میدهد که توانسته هم در زمینه کلاس های آنلاین آموزشی برای کنکوری ها و هم آزمون های آزمایشی آنها نام آشنایی باشد. این مجموعه خودش هم مدعی است که با خرید پکیج الماس ماز که شامل آزمون ماز و کلاس های همه دروس به همراه آزمون های تشریحی و همایش های شب امتحان است، نیازی به هیچ کلاس یا آزمون آزمایشی یا هرگونه پشتیبانی تحصیلی دیگری ندارید.

دانلود آزمون 30 آذر 1402 ماز

در حال حاضر قادر به بارگذاری فایل آزمون 30 آذر 1402 ماز در وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی آکو نیستیم ولی میتوانید برای دانلود آزمون های بیشتر کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا