پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود رایگان آزمون 16 آذر 1402 ماز

آزمون ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ماز

۳.۷/۵ - (۴ امتیاز)

آزمون های ماز این روز ها و به ویژه بعد از مصاحبه با رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۲ طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و به صورت ویژه ای برای داوطلبان کنکور تجربی نقش مثبتی ایفا میکند. آزمون ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ماز نیز به عنوان پنجمین مرحله از آزمون های دوره سالیانه کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تقریبا ۷۵ درصد از مباحث ترم اول هر سه پایه را در بر گرفته بود. با این تفاوت که برای کنکوری ها، بخشی از سوالات هم به دروس پایه دهم یا یازدهم اختصاص داده شده بود.

یکی از افتخارات آزمون های آزمایشی ماز که از نظر خود این مجموعه از مزایای این برنامه راهبردی محسوب میشود، هماهنگ بودن با برنامه آزمون های آزمایشی پر جمعیت تری مثل قلمچی یا گاج است و باتوجه به اینکه آزمون ها در دو روز مختلف برگزار میشوند میتوان هر دو آزمون را ثبت نام کرد.

اما با این حال ما به عنوان تیم مشاوره تحصیلی بر این باوریم که بهتر است یکی از ازمون ها به عنوان آزمون اصلی ثبت نام شود و دیگری را داوطلب با دانلود رایگان به عنوان آزمون تعیین سطح یا پیشرفت تحصیلی استفاده کند. به همین دلیل هم دانلود آزمون ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ماز را برای شما در این مطلب فراهم کرده ایم.

برای دانلود همه آزمون های ماز نیز میتوانید روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید و وارد دسته بندی آزمون های ازمایشی ماز شوید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر از طریق کانال تلگرام با پشتیبانی تیم مشاوره تحصیلی آکو در ارتباط باشید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود رایگان آزمون ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ماز به تفکیک پایه

رشته تجربی را میتوان پر طرفدار ترین رشته در بین کنکور و در بین داوطلبان آزمون های آزمایشی ماز دانست. همانطور که در معرفی مجموعه آموزشی ماز هم گفته ایم، این مجموعه در ابتدا فقط به صورت اختصاصی برای رشته تجربی آزمون و کلاس های دروس تخصصی (و به صورت اختصاصی تری برای درس زیست) فعالیت میکرده است.

به همین دلیل است که هنوز هم فعالیت سطح بالا و نزدیک به کنکور این مجموعه در رشته تجربی چند قدم از آزمون های انسانی و ریاضی آن جلو تر است.

رشته ریاضی کلا برای همه نمیتواند قابل درک باشد و برخی از طراحان فقط با سخت تر کردن عددها و محاسبات سعی دارند که سوالات را به سطح ذهنی طراحان کنکور نزدیک تر کنند. این درحالی است که طراح سوالات کنکور بیشتر در ترکیب مباحث مانور میدهد تا سختی محاسباتی!

به هرحال اگر انتخاب شما برای آزمون آزمایشی سال کنکورتان آزمون های ماز است، دانلود آزمون ۶ آذر ۱۴۰۲ برای رشته ریاضی را در ادامه مشاهده میکنید.

اساتیدی که مجموعه آموزشی ماز برای کلاس های اختصاصی کنکور انسانی انتخاب کرده است، واقعا اساتید مستعد و خلاقی هستند و اگر در طراحی سوالات آزمون های آزمایشی این مجموعه نیز اساتیدی همچون فروغ تیموریان یا استاد بدیع برای ادبیات کنکور انسانی استفاده شود، میتوان انتظار داشت که سوالات سطح بالایی در آزمون ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ماز برای رشته انسانی شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا