پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون 21 مهر 1402 قلمچی

دانلود آزمون 21 مهر 1402 قلمچی

به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های آزمایشی قلمچی را میتوان یکی از پر طرفدار ترین آزمون های آزمایشی برای کنکوری ها دانست. قدمت و شناخته شده بودن آزمون های قلمچی در پر طرفدار بودن آنها بی تاثیر نیست! البته برگزاری آزمون 21 مهر 1402 قلمچی به صورت حضوری و گسترده در سراسر کشور توسط نمایندگی های این مجموعه هم میتواند یکی دیگر از علت های ثبت نام دانش آموزان باشد.

بسیاری از دانش آموزان باتوجه به شرایط اضطرابی که در آزمون های حضوری تجربه میکنند، ترجیح میدهند در دوران کنکور با شرایط واقعی این استرس را تحمل و به کمک مشاور کنترل کنند.

هرچند که میتوان ادعا کرد بعد از انتخاب آزمون آزمایشی، تحلیل سوالات و تحلیل آزمون اهمیت بیشتری برای دانش آموزان دارد و البته باید حتما کارنامه قلمچی با شخص آگاه بررسی شود و نقاط ضعف دانش آموز در تست زنی و میزان پیشرفت یا پسرفت مشخص شود.

اگر میخواهید سوالات را بررسی کنید، میتوانید آزمون 21 مهر 1402 قلمچی را در لینک های زیر به تفکیک رشته و پایه دانلود نمایید. اگر برای دانلود آزمون های آزمایشی دیگر مثل آزمون های ازمایشی ماز یا گاج هم نیاز به کمک دارید روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

دانلود آزمون 21 مهر 1402 قلمچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا