پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود آزمون های آزمایشیزیستاز

آزمون ۱ آذر ۱۴۰۲ زیستاز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۵/۵ - (۱ امتیاز)

دانلود آزمون ۱ آذر ۱۴۰۲ زیستار برای داوطلبان کنکور تجربی میتواند به منزله بررسی شرایط پیشرفت درسی برای دانش آموزان به ویژه در فاصله بین دو آزمون اصلی مثل آزمون های ماز یا قلمچی است. البته پیش از این آزمون های آنلاین زیستاز صرفا برای درس زیست شناسی برگزار میشد ولی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آزمون های آزمایشی زیستاز برای همه دروس اختصاصی کنکور تجربی برگزار میشود و برنامه راهبردی ویژه خود را نیز ارائه داده است.

آزمون های زیستاز هم مثل بیشتر آزمون های شبیه ساز کنکور(بجز آزمون های سنجش) پیشروی و برنامه راهبردی دوهفته ای دارند و همزمان با آزمون های آزمایشی آرمان و در روز های چهارشنبه قبل از آزمون قلمچی برگزار میشود.

آزمون های آزمایشی زیستاز به خاطر درسنامه ها و پاسخنامه های تشریحی خیلی کاملی که دارد بسیار مورد توجه داوطلبان است و سطح سوالات هم انصافا بالاست. این مجموعه بجز آزمون های پایه ای که برای همه دروس است و به نام آزمون های ماراتون شناخته شده است، آزمون های اختصاصی با نام بسته های تک درس نیز دارد.

ثبت نام آزمون های زیستاز

قیمت ثبت نام آزمون های زیستاز بسیار مناسب است و با کمتر از ۲ میلیون تومان میتوانید کل سال را در آزمون های مرحله ای این مجموعه شرکت کنید و از پشتیبانی، کارنامه نمودار پیشرفت و اجبار شرکت در آزمون به صورت زمانبندی استفاده ببرید.

البته که میتواند به عنوان پیش آزمون برای دانش آموزان خیلی قوی عمل کند و داوطلبان رتبه برتر از چند آزمون پشتیبان دیگر برای هفته بعد عمل کنند. اما در حالت عادی دانش آموزان به جای ثبت نام، مثلا آزمون ۱ آذر زیستاز را دانلود میکنند و به عنوان آزمون اطمینان در هفته ای که آزمون ندارند از آن استفاده میکنند.

دانلود فایل آزمون ۱ آذر ۱۴۰۲ زیستاز برای کنکوری ها و یازدهمی ها

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا