پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های گاجدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 29 اردیبهشت 1402 گاج

دانلود اولین آزمون جامع گاج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در این روز های پایانی مانده به کنکور 1402 همه مجموعه های برگزار کننده آزمون های آزمایشی آزمون های جامع برگزار میکنند و در صدد ایجاد شرایط مناسب برای جمع بندی دروس هستند. آزمون 29 اردیبهشت 1402 گاج نیز همین شرایط را دارد و بر اساس بودجه بندی کنکور سراسری برگزار شد.

دانلود اولین آزمون جامع گاج برای داوطلبانی که در طول سال درس خوانده اند و الان به دنبال آزمودن میزان تسلطشان بر دروس هستند میتواند مفید باشد. همانطور که همه ما میدانیم شرت در آزمون های مشابه با بودجه بندی کنکور در دو ماه آخر هرچه بیشتر باشد، تسلط بیشتر و اضطراب کمتر خواهد شد.

شرکت در آزمون های آزمایشی جامع مثل آزمون جامع گاج درصورتی که به درستی تحلیل شوند میتواند نقاط قوت و نقاطی که باید درباره حذف آنها فکر کنید را به وضوح نمایش دهد.

البته دانش آموزانی که شروع کنکور از اردیبهشت را انتخاب کرده اند و تا به الان نتوانسته اند بر همه مباحث تسلط کافی را پیدا کنند، بیشتر نیاز به برنامه ریزی درست برای حذف مباحث سخت، تقویت نقاط قوت و فراموش کردن نقاط ضعفشان دارند و شرکت در آزمون های جامع سنجش نیز زیاد به دردشان نمیخورد.

برای دانلود آزمون 29 اردیبهشت 1402 گاج میتوانید با وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی آکو همراه باشید و برای گرفتن اولین برنامه خود ما را در کانال تلگرام مهندس حاج کرم دنبال کنید و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

دانلود آزمون 29 اردیبهشت 1402 گاج

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا