پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبرمشاور من

آیا مدارس کرج ۱۴ آذر ۱۴۰۲ تعطیل هستند؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
۳/۵ - (۵ امتیاز)

آیا مدارس کرج ۱۴ آذر ۱۴۰۲ تعطیل هستند؟ سوالی که این روز ها دوباره بر سر زبان ها افتاده است این است که آیا به خاطر آلودگی مدارس دوباره تعطیل خواهند شد یا خیر؟

در روزهای اخیر با افزایش میزان آلاینده ها کارگروه آلودگی هوا مدارس استان البرز را در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول تعطیل کرده است. به گفته خبرگزاری ها شاخص آلودگی شهر کرج به عدد ۱۵۲ رسیده است که در وضعیت قرمز قرار دارد.

در دورانی که وضعیت آلودگی هوا قرمز است پیشنهاد می شود از فعالیت های ورزشی خودداری کنید و ترجیحاً با ماسک به مدرسه بروید تا از آسیب های ناشی از آن جلوگیری کنید.

آیا مدارس کرج 14 آذر 1402 تعطیل هستند؟

تعطیلی مدارس در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در کل استان البرز بجز شهرستان طالقان دیشب در اخبار ساعت ۲۱ اعلام شد و در این خبر اعلام شد که تمامی کلاس ها باید در بستر اپلیکیشن شاد و به صورت آنلاین برگزار شود.

درباره تعطیلی مدارس در استان تهران همه مقاطع و دانشگاه ها تعطیل شدند و حتی ادارات نیز باید با یک سوم ظرفیت در روز های آتی تا پنجشنبه فعالیت کنند.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا