پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

دروغ‌هایی در مورد اردو مطالعاتی نوروز 1401

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

اردو مطالعاتی نوروز 1402 یکی از مباحث جذاب خواهد بود که بی شک مزایا و معایبی برای اردو های نوروزی ذکر خواهند شد. به نظر شما کدام یک درست است؟ دروغ‌هایی در مورد اردو مطالعاتی نوروزی که نباید به آنها توجه کرد کدام موارد هستند. در حقیقت زمانی شما دروغ را باور می‌کنید که از حقیقت اطلاع نداشته باشید. در ادامه این مباحث را بیشتر برایتان باز خواهیم کرد تا بتوانید به درستی بهترین اردو مطالعاتی نوروز 1402 را انتخاب کنید و برای عید خود برنامه ریزی کنید نتیجه گیری کنید. با مرکز مشاوره تحصیلی کنکور آکو همه چیز در بهترین حالت خود برگزار خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

بهترین اردوی نوروزی 1402 در کرج

نکاتی که درباره اردو مطالعاتی نوروز 1402 باید بدانید

دروغ‌هایی در مورد اردو مطالعاتی عید نوروز 1402 وجود دارد که نباید به آنها توجه کرد، دانستن نکات مهم درباره اردو هی مطالعاتی نوروزی در گرو رمز و رازهای مختص به خود است و در اینجا تلاش کردیم که نکات مهم درباره انتخاب بهترین اردو مطالعاتی نوروز کنکور 1402 را بیان کنیم. به طور کلی حواستان باشد که چیزی به نام 100 درصد بهترین وجود نخواهد داشت و شما هستید که تعیین کننده نتیجه خواهید بود. حتی گران ترین اردو ها نیز تضمینی ندارد و آنچه آینده شما را در سال کنکور خواهد ساخت فقط و فقط اراده شخص شماست.

بهترین اردو مطالعاتی نوروز 1402

اولین نکته درباره برگزاری اردو کنکوری عید نوروز

اولین دروغی که درباره برگزاری بهترین اردو های مطالعاتی نوروز کنکور 1402 خواهد بود که اردو نوروزی را در محیطی خارج از شهر برگزار خواهیم کرد. موردی که هنوز هم روی بورس هست. شاید هم واقعاً برگزار کنند، اما واقعاً کیفیت خروجی چه خواهد بود. در حقیقت در اردو باید فرد کمی سختی بکشد نه اینکه احساس کند در مسافرت قرار دارد. تغییر محیط به فضایی به غیر از مواردی همچون پانسیون، مدرسه یا آموزشگاه که حکم درس دارد، باعث بازیگوش شدن ذهن خواهد شد و به مشکلات بزرگی ممکن است که بر بخورید. حواستان باشد که این مسائل پایان کار نخواهد بود و همه چیز آغاز خواهد شد.

دروغ دوم درباره بهترین اردو نوروزی 1402

یکی از رایج‌ترین دروغ هایی که برای ثبت نام شما در اردو های مطالعاتی عید نوروز کنکور میگویند، این است که دانش آموز شما بعد از حضور در این دوره بهترین خواهد بود. او می‌تواند حتماً کنکور رتبه خوب بیاورد. حقیقتاً هر دوره نوروزی که باشد، قرار نیست معجزه کند و کسی که تا به حال لای کتاب را وا نکرده است، به رتبه 1 برساند. اگر بگوییم او را جلو می‌اندازد و تلاش می‌کند که عقب افتادگی‌هایش را جبران کند، جمله درستی است. اما موارد کمی این حرف را می‌زنند.

برنامه ریزی برای برگزاری بهترین اردو مطالعاتی عید نوروز 1401 در کرج

این نکته را بدانید که تضمین یک دفعه و آن هم آن‌قدر قطعی خود عاملی بر دروغ گویی خواهد بود. افراد مسن یک ضرب‌المثل را بیان می‌کنند که سنگ بزرگ، نشانه نزدن خواهد بود. در حقیقت قول‌های خارق‌العاده فقط جنبه بیزینسی دارد.

در این بین ممکن است که مواردی مطرح شود که تا حد زیادی شک برانگیز خواهد بود. همانند مشاوره 24 ساعته که ادعا می‌کنند، برای موفقیت فرزندتان، حتی در تایمی که به منزل جهت استراحت می‌آید، مشاور خواهد داشت. شاید بخندید، اما برخی از آموزشگاه‌ها چنین ادعایی دارند.

لفظ بعدی که اذیت کننده نیز خواهد بود این است که با این برنامه دانش آموز شما حتماً موفق خواهد شد. برنامه‌ای که از قبل تدوین شده است. درست است که بودجه بندی و میزان مطالعه مشخص است، اما آیا نیاز به شخصی سازی برنامه نیست؟ کسی که تا به اینجا درس خوانده با کسی که می‌خواهد شروع کند، برنامه یکسان دارند؟ این که برنامه من را بخرید و موفق شوید، امروزه در اشکال مختلف وجود دارد و روش جدید برای پول درآوردن از اردو نوروزی در شبکه‌های مجازی خواهد بود.

سومین دروغ درباره اردو های مطالعاتی نوروزی کنکور 1402

مورد بعدی که به عنوان دروغ شنیده می‌شود، در مورد امکانات خواهد بود. این موضوع از کجا معلوم می‌شود؟ در دو حالت. یک وقتی می‌بینید که وجود چنین چیزی در اردو اصلاً معنا ندارد و دوم اینکه اصلاً وجود خارجی ندارد. بگذارید یک مثال خدمت شما بیان کنیم. یکی از موسسات به نام کرج، برای جذب در چند سال پیش این نکته را بیان کرد که اگر در اردو نوروزی شرکت کنید، از آپشن کلاس‌های انگیزشی آقای x بهره‌مند خواهید شد.

بهترین اردو مطالعاتی نوروز 1402

واقعاً الان مشکل دانش آموز کنکوری انگیزشی هست؟ بله شاید تا حدی باشد. اما این را مشاور با توجه به دانشش می‌تواند انتقال دهد، پس نیاز به چنین چیزی نیست. در حقیقت ببینید که در کنار دوره نوروز، چه چیزی پیشنهاد می‌دهند. اگر عنوان مطرح شده در راستای درس و برنامه ریزی برای دوران نوروز بود، می‌توان تا حدی به آن اعتماد کرد.

دروغ درمورد بهترین اردو مطالعاتی نوروزی کنکور

مورد مهم بعدی مشاوره خواهد بود. در حقیقت یک مرکزی که به تعداد حداقل دو نفر مشاور نداشته باشد، به هیچ وجه قادر نخواهد بود که پذیرای 10 دانش آموز باشد و قول دهد که به همگان مشاوره فردی در طول این دوران خواهد داد. شاید هم انجام دهد، اما کیفیت در حد مشاوره گروهی خواهد بود. شاید بپرسید چرا؟

چون تحلیل کارهای فرد و نحوه تست زدن و بررسی دقیق گزارش کار نیازمند زمان خواهد بود که تقریباً بین 1 تا 2 ساعت بابت هر فرد وقت خواهد گرفت. حال ایرادات و صحبت‌های خود فرد را نیز به این مسئله اضافه کنید. البته برخی مراکز پا را فراتر گذاشته و مشاوره یک روز در میان دارند و ادعا کیفیت می‌کنند. در حالی که به هیچ وجه این چنین نخواهد بود.

این درحالی است که در اردو مطالعاتی نوروزی مرکز مشاوره کنکور آکو در کرج ، میتوانید مشاوره دقیق مهندس حاج کرم و سایر مشاورین آموزشگاه را با دانش آموزان ببینید و این در بهترین اردو مطالعاتی کنکور نوروز مرکز مشاوره آکو در بهترین حات قرار دارد.

بهترین اردو مطالعاتی عید نوروز 1402

خود محل مطالعه و درس اهمیت بالایی دارد. حتماً در هنگام حضور حواستان باشد که کجا قرار دارید و چگونه قرار است که درس بخوانید. این که محیط آرام یا شلوغ باشد اهمیت خواهد داشت. تعداد دانش آموزان در یک کلاس و حتی چیدمان نکات بسیار مهمی هستند که باید رعایت شود.

در مورد کیفیت برگزاری حتماً حواستان باشد که آیا فردی در قالب پاسخگو به سوالات آموزشی وجود دارد یا نه؟ در صورت عدم وجود چنین فردی قطعاً کیفیت از 70 آغاز خواهد شد. علت هم این است که ابهامات شما پاسخ داده نخواهد شد. مورد بعدی نیز وجود آزمون است. حداقل دو آزمون باید شما را ثبت نام کنند تا بتوانید جمع بندی خود را به بوته آزمایش بگذارید و آن را ارزیابی کنید.

آشنایی با اردو مطالعاتی نوروز تیم مشاوره آکو

مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو درباره اردو نوروز 1402 میگوید

پیش از انتخاب در مورد مشاور، کلاس، وعده‌های غذایی، محل استراحت و حتی محل درس خواندن اطلاعات کسب کنید. تا جایی که می‌توانید تحقیق کنید و صرفاً با دیدن یک تبلیغ اقدام به ثبت نام نکنید. تماس بگیرید و حتی به صورت حضوری به محل برگزاری اردو های مطالعاتی نوروز در کرج سر بزنید.

بله ماهیت اردو خوب است و تاثیر اردو نوروزی برای جلو افتادن در مطالعه میتواند زیاد باشد، اما نحوه برگزاری اردو های مطالعاتی نوروزی 1402 اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند کل ماهیت را مسموم کند و خروجی را به سمت صفر ببرد. مشاوره کنکور آکو برگزار کننده بهترین اردو مطالعاتی عید نوروز 1402در کرج!

[aparat id=’bYotO’]

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا