پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

امتحان نهایی ریاضی و آمار دوازدهم

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

امتحان نهایی ریاضی و آمار از امتحانات مهم برای بچه های رشته انسانی می باشد. با توجه به افزایش اهمیت امتحانات نهایی برای دانش آموزان پایه دوازدهم نیاز است تا دانش آموزان با داشتن برنامه دقیق خود را به طور جدی برای امتحانات نهایی آماده کنند تا بتوانند معدل خوبی در امتحانات کسب کنند. در این میان دانش آموزان رشته انسانی برای درس ریاضی و آمار دوازدهم خود نیازمند تلاش بیشتری هستند تا بتوانند مفاهیم را به طور عمیقی یاد بگیرند. در این مقاله به معرفی کتاب های مناسب امتحانات تشریحی در درس ریاضی و آمار دوازدهم میپردازیم.

اما در ابتدا بیایید نگاهی به بارم بندی فصل های درسی این کتاب در امتحان نهایی بی اندازیم:

بارم بندی کتاب ریاضی و آمار در امتحان نهایی

امتحان نهایی ریاضی و آمار و منابع مطالعاتی

  • کتاب ماجراهای من ‌و درسام ریاضی و آمار دوازدهم خیلی سبز:

یکی از کتابهایی که بهتر است دانش‌آموزان در طول ترم و یا با یک برنامه ریزی دقیق برای امتحانات نهایی مورد مطالعه قرار دهند کتاب ماجرای من و درسام ریاضی و آمار دوازدهم است این کتاب دارای درسنامه بسیار روان و جذاب از که به صورت فصل به فصل و مبحث به مبحث پیشرفته و برای هر مبحث مثال های زیادی برای یادگیری هرچه بهتر دانش آموزان ارائه داده است.

من و درسام ریاضی و آمار دوازدهم خیلی سبز

این کتاب بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی در ۱۴۹ صفحه در سال ۱۴۰۱ به چاپ رسیده است. اما همانطور که پیش از این اشاره کردیم کتاب مناسبی جهت جمع بندی شب امتحان می باشد و نیازمند زمان زیاد برای مطالعه عمیق و مفهومی آن است. پس از اتمام هر بخش وارد بخش سوالات امتحانی می شویم که این سوالات شامل سوالات تعریفی و نهایی است و تنوع و تعداد آنها بسیار بالا است و در نهایت پس از مطالعه کامل به بخش آزمون وارد می شویم . پاسخنامه این کتاب به صورت کاملاً تشریحی بوده و به فهم عمیق دانش آموزان کمک می کند. قیمت کتاب 120 هزار تومان می باشد.

  • کتاب غولِ امتحان ریاضی و آمار دوازدهم مبتکران:

سری کتاب های غول امتحان از انتشارات مبتکران است جز کتاب های سوال محور و آزمون محور که دانش آموزان می توانند از آنها برای امتحانات نهایی استفاده کنند. کتاب غول امتحان ریاضی و آمار دوازدهم یکی از کتاب هایی است که می تواند کمک شایانی در یادگیری مفاهیم این درس به دانش آموزان کند و برای امتحان نهایی ریاضی و آمار منبع درسی خوبی محسوب می شود. حجم این کتاب بسیار کم است و در ۱۱۲ صفحه تالیف شده.

امتحان ریاضی و آمار دوازدهم

ایستگاه های تمرین این کتاب مربوط به سوالات امتحانی هستند که برخی از آنها تعریفی و برخی از آنها از امتحانات نهایی میباشد. همچنین در این کتاب شاهد یک سری آزمون نهایی و بارم ۲۰ نمره هستیم که می‌تواند به آشنایی با سوالات احتمالی امتحان نهایی به دانش آموزان کمک کند پاسخنامه کتاب کاملا تشریحی و کامل بوده و همچنین در بین پاسخ پرسش ها درسنامه کوتاه نیز ارائه شده که نکات کلیدی را به دانش آموز بیان می کند. قیمت کتاب ۱۷۰ هزار تومان می باشد.

  • کتاب شب ‌امتحان ریاضی و آمار دوازدهم خیلی‌ سبز:

کتاب های شب امتحان خیلی سبز از جمله کتاب های پرطرفدار برای مرور و جمع بندی در دوران امتحانات نهایی هستند کتاب شب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم خیلی سبز در ۵۰ صفحه و با توجه به آخرین تغییرات کتاب درسی به چاپ رسیده است این کتاب مجموعه دارای ۱۲ امتحان ۲۰ نمره ای است که چهار آزمون از آن مربوط به مباحث نوبت اول و ۸ آزمون دیگر مربوط به امتحانات پایانی و نهایی است و دانش آموزان می توانند جهت مک زدن خود و آزمون گرفتن از خود از این آزمون ها استفاده کنند.

امتحان ریاضی و آمار دوازدهم

پاسخنامه این کتاب دارای توضیحات کافی و کامل در ارتباط با پرسش های مهم است همینطور درسنامه این کتاب بسیار کاربردی است و برای یادآوری مهمترین مباحث درسی کفایت می کند یعنی نیاز است دانش آموز تا حدی مباحث را بلد بوده و برای مرور و جمع بندی از درسنامه این کتاب استفاده کند و یا اگر تنها میخواهد نمره قبولی کسب کند از درسنامه کتاب و مثال ها و آزمونهای آن می تواند استفاده کند. قیمت کتاب ۵۹ هزار تومان است.

  • کتاب گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم گل‌واژه:

کتاب گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم یکی از منابع بسیار مناسب برای امتحان نهایی ریاضی و آمار میباشد این منبع پر از سوالات مهم و مناسب و استاندارد برای امتحانات نهایی می باشد. در این کتاب آزمون ها و سوالات به صورت مبحث به مبحث طراحی شده و به دانش آموز کمک می کند با حل چند دوره آزمون خود را به سطح قابل قبولی برساند.

گلبرگ ریاضی و آمار دوازدهم انتشارات مبتکران

درسنامه این کتاب به صورت فلش کارت و کاملا خلاصه چکیده در انتهای کتاب قرار داده شده است در واقع می توان گفت این کتاب برای یادگیری عمیق و مفهومی چندم کمک زیادی به دانش آموز نمی کند اما در صورتی که دانش آموز مطالب را بداند و نیاز به مرور اجمالی داشته باشد میتواند از فلش کارت های این کتاب استفاده کنند پاسخنامه کتاب کاملا تشریحی بوده و به درک دانش آموزان سوالات کمک می کند. قیمت کتاب ۶۲ هزار تومان است.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا