پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

بهترین مشاور تحصیلی تلفنی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

در تکاپوی دانش‌آموزان در سال کنکور بسیاری از افراد نیاز به فردی دارند تا برنامه‌ریزی درسی‌شان را انجام دهد و به‌عنوان همراه در این مسیر با او باشد. قطعاً وجود مشاور تحصیلی می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین کمک‌ها در سال کنکور باشد که داوطلبان می‌توانند از آن بهره‌مند باشند. اما آیا همهٔ داوطلبان می‌توانند به‌صورت حضوری از مشاورین خوبی بهره‌مند شوند؟ آیا در همهٔ شهرهای ایران مشاورین باتجربه حضور دارند؟ یا مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین میتواند راه حل باشد؟ بهترین مرکز مشاوره و مشاور تحصیلی تلفنی را چطور پیدا کنیم و با او ارتباط برقرار کنیم؟

مرکز مشاوره تخصصی کنکور و تحصیلی تلفنی و آنلاین برای انتخاب رشته و کنکور در کرج مهندس حاج کرم

داوطلبانی که نمی‌توانند به‌صورت حضوری مشاور را ببینند باید دور برنامه‌ریزی توسط مشاور را خط بکشند؟! در این مقاله می‌خواهیم در مورد یکی از راه‌های ارتباط با مشاورین باتجربه در سطح کشور را بررسی کنیم که به بسیاری از داوطلبان کمک می‌کند تا از داشتن یک مشاور تحصیلی و کنکور  باتجربه و متعهد بهره‌مند شوند.

وظایف و ویژگی های مشاور تحصیلی حضوری و تلفنی

در ابتدا بهتر است بدانیم به چه کسی مشاور تحصیلی می‌گوییم؟! مشاور تحصیلی فردی نیست که راه و روشی خاص را به دانش‌آموز تحمیل کند. بلکه یک مشاور باتجربه و خوب کسی است که باتوجه‌به وضعیت و علاقه دانش‌آموز نیاز او را برآورده می‌سازد. در واقع مشاوره تحصیلی حتی به صورت آنلاین و تلفنی نیز می‌تواند نقش سازنده‌ای در تحصیل دانش‌آموز داشته باشد چراکه او دانش‌آموزان را به خودشناسی می‌رساند و به آنها کمک می‌کند تا بتوانند در شرایط سخت تصمیم‌گیری‌های مناسبی داشته باشند.

در واقع مشاور تحصیلی چه تلفنی و آنلاین و چه حضوری تلاش می‌کند تا دانش‌آموز را با بهترین روش به نتیجه دلخواه برساند. برای پیداکردن یک مشاور خوب و باتجربه باید در نظر داشته باشید که مشاور با درنظرگرفتن شرایط شما مسیر را انتخاب کند نه اینکه یک تکنیک مشخص و مسیر خاصی را به شما تحمیل کند.

بهترین مشاور تحصیلی تلفنی

در حالت کلی داشتن یک مشاور تحصیلی خوب می‌تواند کمک زیادی به دانش‌آموز کمد. اما گاهی ممکن است مشاورین باتجربه‌ای در شهر دانش‌آموز حضور نداشته باشند و دانش‌آموز نیاز است برای ارتباط حضوری با مشاور کیلومترها سفر کند. اما ایجاد مراکز مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین این مشکل را حل کرده‌ است و این امکان را فراهم کرده‌اند تا دانش‌آموزی که به لحاظ جغرافیایی از بهترین مراکز مشاوره تحصیلی فاصله دارد بتواند به‌صورت تلفنی و آنلاین با مشاور ارتباط برقرار کند.

مشاورین تلفنی دقیقاً کارهایی را انجام می‌دهند که مشاورین حضوری انجام می‌دهند به‌عنوان‌مثال برنامه‌ریزی و پشتیبانی دانش‌آموزان به‌صورت مجازی و تلفنی انجام می‌شود.

اما نکته‌ای که دانش‌آموزان خصوصاً کنکوری‌ها باید به آن توجه کنند این است که در انتخاب مشاور خود بسیار دقت کنند چراکه امروزه تعداد مشاورینی که به‌صورت مجازی و تلفنی کار می‌کنند بسیار زیاد است و ممکن است همهٔ افرادی که در این حیطه فعالیت می‌کنند تجربه و دانش کافی نداشته باشند. این موضوع بدین معنا نیست که دانش‌آموز نسبت به همهٔ مشاورینی که به‌صورت تلفنی کار می‌کنند بی‌اعتماد شوند بلکه نیاز تحقیقات کافی انجام دهند تا از عملکرد آن تیم مشاوره آگاه شوند.

بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین

مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی

مهم‌ترین مزیتی که مشاوره تحصیلی آنلاین یا تلفنی دارد این است که محدودیت مکانی و جغرافیایی وجود ندارد و دانش‌آموز از هرکجای ایران می‌تواند ارتباط خود را با مشاور برقرار کند. همچنین زمانی که ارتباط به شکل مجازی برقرار شود دیگر نیازی نیست دانش‌آموز در دفتر مشاوره حضور پیدا کند و زمان هدررفته‌ای برای رفت‌وآمد وجود نداشته باشد.

از طرفی در شرایط فعلی که با کرونا درگیر هستیم مشاوره تحصیلی تلفنی میتواند بهترین گزینه برای داوطلبان کنکوری باشد. مشاور تحصیلی تلفنی گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که دسترسی مناسبی به امکانات مشاوره ای ندارند و دوست ندارند مشاوره را به شکل حضوری داشته باشند. این افراد می‌توانند از هر جای ایران تنها با یک تلفن ارتباط خود را با مشاور دلخواه خود برقرار کنند.

معایب مشاوره تحصیلی و کنکور تلفنی

با وجود مزیت‌هایی که برای مشاوره تحصیلی تلفنی وجود دارد شاهد عیب‌هایی هستیم. همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم پیداکردن مشاور باتجربه تلفنی که بتواند از نظر تحصیلی با شما ارتباط برقرار کند کمی سخت است. چراکه ممکن است مشاور انتخابی شما در شهر دیگری باشد و امکان رفتن به آنجا و دیدن دفتر و مجوزهای کار برای دانش‌آموز امکان‌پذیر نباشد درنتیجه اعتماد کردن کمی سخت می‌شود.

فردی که می‌خواهد به شکل تلفنی و آنلاین مشاوره تحصیلی بدهد باید توانایی بیشتری نسبت به مشاور حضوری داشته باشد. مشاور حضوری به‌صورت رودررو به دانش‌آموز صحبت می‌کند و می‌تواند راحت‌تر اعتماد فرد را جلب کند و همچنین بهتر اخلاقیات و خصوصیات دانش‌آموز را درک می‌کند اما مشاور تحصیلی تلفنی و آنلاین در واقع هیچ درک فیزیکی از طرف مقابل ندارد و باید بامهارت بیشتری حرف‌ها و توصیه‌هایش را انتقال دهد.

بهترین مرکز مشاوره تخصصی کنکور و تحصیلی

سخن آخر مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو در باره مشاور تحصیلی تلفنی

قطعاً مشاور تحصیلی تلفنی می‌تواند برای دانش‌آموزان مقرون‌به‌صرفه‌تر و بهترین حالت دریافت مشاوره تحصیلی باشد. داشتن بهترین مشاور تحصیلی تلفنی از نظر زمانی هم برای دانش‌آموزان و هم برای والدین زمان با ارزشی را ذخیره می‌کند. سهولت و دسترسی راحت به مشاور تلفنی را نمی‌توان نادیده گرفت.

اما همانطور که پیش از این گفتیم انتخاببهترین مشاور تحصیلی تلفنی کار آسانی نیست و نیاز دارد تا جست و جوی زیادی انجام شود و مرکز مورد تائیدی را برای مشاور تلفنی انتخاب کنید. البته این حالت چه برای انتخاب مشاور تلفنی چه مشاور حضوری باید در نظر گرفته شود تا نظر مالی و زمان خسارتی به دانش‌آموز وارد نشود.

مرکز مشاوره آکو با تیم مشاوره‌ای قوی پیشنهاد ما به شماست. آکو هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت مجازی در حا خدمت رسانی به دانش‌آموزان است و شما میتوانید با خیال راحت این مسیر را در کنار یک گروه حرفه ای طی کنید.

مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین برای کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین خوب است؟

مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین مزایا و معایب خود را دارد. مثلا مشاوره آنلاین میتواند در زمان ، هزینه های رفت و آمد و محدودیت های مکانی غلبه کند اما مشاوره تحصیلی حضوری از نظر تاثیر مشاور بر ذهنیت دانش آموز موثر تر است.

نقش مشاور تحصیلی تلفنی چیست؟

مشاور تحصیلی چه تلفنی و آنلاین باشد و چه حضوری باید برای درس خواندن دانش آموز برنامه ریزی منطقی کند و ماندن داوطلب در مسیر صحیح کنکور را در روزها و شرایط سخت درسی تضمین کند.

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین کجاست؟

با افتخار میگوییم که بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی و آنلاین در کرج ، مرکز مشاوره کنکور آکو است. ما با حضور مشاور های برتر تحصیلی اولین مرکز تخصصی کنکور های هنر و زبان در کرج است.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا