پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تحلیل سوالاتهندسه قلم چی

تحلیل سوالات هندسه قلم چی

5/5 - (1 امتیاز)

شاید شما هم نیاز داشتید باشید تا یک استاد تست های قلم چی را برایتان تحلیل کند و بتوانید با مشاهده تحلیل سوالات هندسه قلم چی برای کنکور آماده و آماده تر شوید. اگر میخواهید در آزمون بعدی قلم چی پیشرفت بالایی داشته باشید باید بگوییم که این ویدیو مخصوص شما میباشد.

آزمون های قلم چی کمک بسیار زیادی به شما عزیزان میکند تا بتوانید آمادگی های لازم را برای کنکور بدست آورید. میتوان به راحتی گفت که اگر شما در آزمون های قلم چی شرکت کنید و بتوانید درصد های بالایی از این آزمون کسب کنید قطعا در کنکور نیز میتوانید به راحتی درصد های بالایی کسب کنید و موفق شوید.

بودجه بندی هندسه در کنکور

هندسه در کنکور شامل 18 سوال است و میتوان گفت درس هندسه بعد از درس حسابان یکی از مهم ترین دروس ریاضی میباشد. در کنکور دانش آموزان با حل این 18 سوال 33 درصد از سوالات کنکور را به خود اختصاص میدهند. در جدول زیر بودجه بندی تمام مباحث را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

درس تعداد سوالات
چند ضلعی ها 1 سوال
تجسم فضایی2 سوال
دایره 3 سوال
تبدیل های هندسی 2 سوال
ماتریس 3 سوال
تالس و تشابه2 سوال
مقاطع مخروطی3 سوال
روابط طولی مثلث 1 سوال
بردار1 سوال
جدول بودجه بنذی هندسه

همانطور که میبینید از مبحث های دایره، ماتریس و مقاطع مخروطی سوالات بیشتری را باید پاسخ دهید و از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.

نکات مهم تست زنی

دانش آموزانی که میخواهند در دانشگاه های برتر ایران قبول شوند باید یک سری نکات مهم تست زنی داشته باشند و چند قانون را رعایت کنند. اولین قانون مفیدی که میتوانید رعایت کنید این است که یک برنامه ریزی کاملا مفید و جامع داشته باشید، قانون دوم این میباشد که تمام آزمون هایی که میدهید را تحلیل کنید، در هنگام تست زنی مدیریت زمان داشته باشید، همیشه روش حذف گزینه را امتحان کنید و در آخر مهم ترین موضوع این میباشد که در هنگام تست زدن حدس نزنید و سوالاتی را که بلد نیستید را پاسخ ندهید.

برای این که دانش آموزان بتوانند در تست زدن موفق باشند و نتیجه های قابل توجه ای داشته باشند باید انگیزه بسیار زیادی داشته باشند و شما عزیزان با کلیک کردن روی لینک افزایش انگیزه برای کنکور انگیزه خود را روی درس بالا ببرید.

استاد هندسه آقای ساریخانی

استاد ساریخانی یکی از بهترین استادات ریاضی واقع در کرج و تهران میباشد. یکی از مکان هایی که استاد ساریخانی در آن تدرس میکنند آموزشگاه پرسا واقع در کرج میباشد. شما میتوانید در سایت تیم مشاوره تحصیلی آکو تمام ویدیو های استاد ساریخانی را مشاهده کنید و تسلط خود را روی درس بالا ببرید.

ایمان ساریخانی هندسه و گسسته کنکور را در آموزشگاه ها و حتی مدارس آبادان، اهوز، کاشان، قزوین، کرج، خواجه نصیر، تهران و …. تدریس کرده است. این استاد در سالهای گذشته به صورت پروازی و آنلاین مشغول تدریس بوده ان و در کنار این تدریس ویراستار علمی انتشارات علوی و بیست نیز بوده است. 

  1. آموزشگاه کنکور و تقویتی گزینه دو
  2. آموزشگاه کنکور و تقویتی جهانیان
  3. آموزشگاه کنکور و تقویتی خواجه نصیر
  4. آموزشگاه کنکور و تقویتی علوی
  5. آموزشگاه کنکور و تقویتی معراج
  6. آموزشگاه کنکور و تقویتی حنانه
  7. آموزشگاه کنکور و تقویتی ارسطو
  8. آموزشگاه کنکور و تقویتی پرسا
  9. آموزشگاه کنکور و تقویتی سما
ایمان ساریخانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا