پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

تدریس تضمینی کنکور و پایه در کرج

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

برای کسب موفقیت در دروس و یادگیری صفر تا صد آنها و تکنیک های کاربردی، موثرترین راه بهره مندی از تدریس تضمینی دروس در کرج تحت نظر بهترین اساتید و مدرسان، با سابقه و سواد بالا است. تدریس دانشگاهی یا دبیرستانی باید مفهومی و به زبانی ساده تر و گیراتر از زبان کتاب باشد.

از این رو فقط کسانی که بارها کتاب مورد نظر را تدریس کرده اند، از چنین تبحری برخوردار خواهند بود. تدریس تضمینی در کرج در تمامی زمینه ها اعم از درس های دبیرستانی، دانشگاهی و کنکوری بوده و همه می‌ توانند طبق نیاز خود در جلسات حضور پیدا کنند. 

تدریس تضمینی دروس کنکوری و دانشگاهی

تدریس تضمینی دروس دانشگاهی و دبیرستانی در کرج

تدریس تضمینی دروس دبیرستان به عنوان پایه سایر درسها در دانشگاه بسیار اهمیت دارد. این کار نه تنها با هدف آمادگی برای کنکور و آزمون های ورودی دانشگاه، بلکه برای تقویت پایه دانش از ضرورت بالایی برخوردار می‌ باشد. از آنجایی که درس‌ های مهم مانند دروس مرتبط با ریاضی، فیزیک و… چه در مقطع دبیرستان و چه در سطح دانشگاهی از سطح سختی بالاتری نسبت به سایر درسها برخوردار می‌ باشند، تدریس آنها شوخی بردار نبوده و این کار حتماً باید توسط مدرس و افراد دارای تخصص صورت پذیرد. 

در آموزشگاه کنکور تقویتی پرسا به عنوان فعال ترین آموزشگاه کنکور در زمینه تدریس تضمینی و ارائه کلاس های سطح بالا میتوانید خدمات مورد نیاز خود را در زمینه تدریس تضمینی دروس دریافت کنید.

اگر دانشجو هستید و به هر دلیلی در یک یا چند درس از دروس دانشگاهی ضعف دارید حضور یافتن در کلاسهای تدریس تضمینی دروس دانشگاهی در کرج، بدون شک میتواند هر نوع کاستی و ضعف در این دروس را جبران کند.

تدریس خصوصی نه تنها برای دانشجویان دانشگاه پیام نور که به نسبت کمتری در کلاس حضور می‌ یابند و آموزش‌ های کمتری دریافت می‌ کنند، بلکه تمامی دانشجویان و حتی کسانی که به تازگی می‌ خواهند به عرصه دانشگاه راه یابند و انتخاب رشته ۱۴۰۲ را شرکت کرده اند نیز موثر بوده و می‌ تواند موفقیت آنها را تضمین کند.

تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

تدریس کنکور و دبیرستان در کرج

تدریس تضمینی دروس دبیرستان به نوبه خود از اهمیتی چشمگیر برخوردار است و با شرکت در جلسات خصوصی و فراگرفتن آموزشهای این دروس، قطعاً پله‌ های موفقیت را راحت‌ تر پشت سر خواهید گذاشت. شما به عنوان کسی که دروس دبیرستان را هم در زندگی و هم در کنکور و برای موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه نیاز دارید، لازم است آموزش‌ های کافی در خصوص این دروس ببینید.

 اگر به هر دلیلی در جلسات عادی مدرسه نتوانسته‌ اید مباحث درسی خود را به خوبی بیاموزید و یا بخش‌ هایی از آنها برای شما مبهم است و نیز برای تقویت بهتر این درسها، شرکت در کلاس خصوصی به شما توصیه می‌ شود. چرا که، تدریس تضمینی دروس دبیرستان در کرج به صورت خصوصی قطعاً از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و این تدریس توسط افراد متخصص و با مهارت صورت می‌ پذیرد. بنابراین، به تمام مباحث درسی اشاره شده و از هر مبحث مسئله‌ های کافی حل می‌ شود. به این ترتیب، مرحله به مرحله و از صفر تا صد هر درس را به خوبی می‌ توانید بیاموزید. 

تدریس تضمینی دروس در کرج در مقطع دبیرستان تقریباً شامل تمامی دروس می‌ شود؛ حتی آن دسته از درس‌ ها که بیشتر حفظی می‌ باشند. با این حال، برای درس‌ های مهم‌ تر و از جمله دروس ریاضی که سطح سختی بیشتری در مقایسه با سایر درس‌ ها دارند، آموزش‌ های تخصصی ارائه می‌ گردد. از طرفی، آموزش‌ ها بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی بوده و گاهی برای حل برخی مسئله‌ ها چندین روش حل کردن به شما آموزش داده می‌ شود. به این ترتیب قدرت حل کردن مسائل را در خود تقویت کرده و برای شرکت در امتحانات و آزمون‌ ها بیشترین آمادگی را خواهید داشت. 

تدریس کنکور در کنار برنامه ریزی درسی

تدریس تخصصی و سطح بالا انواع دروس دبیرستانی 

شما به عنوان یک شاگرد دبیرستانی، هم برای آمادگی در امتحانات ترم و امتحانات نهایی و هم برای آزمون ورود به دانشگاه باید به تمام دروس مسلط باشید. امروزه تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و هندسه دبیرستان به صورت کاملاً تخصصی توسط بهترین مدرسان ما که دارای سابقه درخشان در این زمینه هستند، به شکل کاربردی صورت می‌ پذیرد. پس با هر سطح از دانش و حتی به عنوان یک فرد مبتدی که برای اولین بار میخواهد علم بیاموزد، می توانید در کلاس های تدریس خصوصی شرکت کنید.

دوره تدریس تضمینی دروس در کرج متناسب با نوع درس می‌ تواند تعداد جلسات متنوعی داشته باشد. تدریس هم به صورت جامع و هم به صورت جزئی انجام می‌ پذیرد. به این ترتیب، اگر شما فقط بخشی از یک کتاب یا درس را مشکل دارید نیز می‌ توانید در کلاس‌ های تدریس خصوصی شرکت کنید.

برای آنکه درست همان مبحث را آموزش ببینید، می‌ توانید هماهنگی‌ های لازم را با مجموعه داشته باشید تا به موقع در کلاس‌ ها حضور پیدا کنید. تدریس دروس در کرج با بهترین دبیران بصورت تضمینی است، بنابراین در کاربردی بودن تدریسهای آنها شکی نیست. شما هم با حضور پیدا کردن در این جلسات قطعاً نهایت رضایت را خواهید داشت و آینده خود را رقم خواهید زد. 

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

تدریس دروس دانشگاهی به صورت خصوصی در کرج متناسب با رشته و بر اساس سرفصل‌ های درس صورت می‌ پذیرد. به عبارت دیگر این کار توسط افرادی که درست در همان رشته تدریس کرده‌ اند و تخصص کافی دارند، انجام می‌ شود. اگر قصد دارید بدون وقفه به مراحل تحصیلات تکمیلی برسید و کنکور ارشد یا دکتری قبول شوید، تدریس تضمینی دروس در کرج می‌ تواند چاره کار شما باشد. همچنین، تدریس‌ های خصوصی برای کسانی که می‌ خواهند وارد بهترین دانشگاه‌ ها شوند ضروری هستند. 

هزینه جلسات تدریس تضمینی دروس در کرج

هزینه جلسات تدریس تضمینی دروس در کرج بر اساس نرخ‌ های مصوب برای تدریس می‌ باشد. اگرچه تمامی آموزش‌ ها با اساتید و بهترین مدرسان می‌ باشد؛ اما قیمت‌ ها قانونی و منصفانه هستند. بنابراین، بدون نگرانی از هزینه تدریس تضمینی می‌ توانید با خیالی آسوده در جلسات حضور پیدا کنید.

هزینه تدریس تضمینی دروس در کرج به صورت ساعتی محاسبه می‌ شود. در نتیجه، طبق تعداد جلسات و تعداد ساعاتی که در جلسات حضور پیدا می‌ کنید، هزینه پرداخت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات مربوط به هزینه و برنامه تدریس خصوصی می‌ توانید با ما در تماس باشید.

آموزشگاه کنکور

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا