پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 112 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو به حل تست 112 کنکور تجربی 1401 خواهیم پرداخت. با حل تست 112 ریاضی آن را تحلیل کرده و در کم ترین زمان جواب صحیح را پیدا خواهیم کرد.

تست 112 ریاضی جزو سوالات متوسطی است که درکنکور تجربی 1401 طرح شده. طبق بودجه بندی کنکور تجربی 1401, 30 سوال ریاضی با مدت زمان 47 ثانیه برای دانش آموزان طرح شده بوده.

زمانی که برای حل تست ها در نظر گرفته می شود, متناسب با حجم سوالات است. اما اگر شما هم جزو افرادی هستید که با دیدن سوالات کنکور, بخصوص دروس تخصصی و مهمی مثل ریاضی ممکن است استرس بگیرید و زمان مفیدتان را از دست دهید بهتر است که به دنبال راه های کاهش استرس باشید.

یکی از راه ایی که در کاهش استرس شما در طول زمان تاثیر می گذارد, تغذیه است. سعی کنید تا جای ممکن از خوردن غذاهای چرب و فست فود دوری کنید و بیش تر مواد و خوراکی هایی که مغذی هستند و به بدنتان فایده ای می رسانند مصرف کنید.

اغلب داوطلبان کنکور اینطور فکر می کنند که در طول مطالعه کنکور نباید تفریح کنند. اما این تصور غلط است. انسان موجودی است که جنبه های مختلفی دارد. تفریح و انجام کارهایی که ذهن شما را از درس و خستگی آن دور می کند باعث می شود که انرژی مطالعه برای روزهای بعدی داشته باشید.

چرا حل تست 112 کنکور تجربی 1401 مهم است؟

چون تمام تست های کنکوری مهم هستند و ما در تلاشیم تا تعداد بیش تری از سوالات مهم کنکوری را بصورت تشریحی حل کنیم.

بهتر است علاوه بر تست های کنکور که حل می کنید, در آزمون های آزمایشی هم شرکت کنید. آزمون های آزمایشی در دو نوع مجازی و حضوری برگزار می شوند.

توجه داشته باشید که این آزمون ها به این هدف هستند که نقاط ضعف خودتان را شناخته و بر روی آن ها بیشتر کار کنید. بنابراین حتما قبل از آزمون های آزمایشی مطالعه کافی داشته باشید.

درصورتیکه برای مطالعه بهتر مباحث درسی به مشاوره و برنامه ریزی مشاوره تحصیلی نیاز داشتید به مشاوره تحصیلی کنکور تجربی مراجعه کنید.

در اینستاگرام آکو نیز عضو شوید تا از جدیدترین اخبار تحصیلی مطلع بمانید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا