پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 113 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
4/5 - (1 امتیاز)

در این ویدیو به حل تست 113 کنکور تجربی 1401 خواهیم پرداخت. تست 113 ریاضی را بصورت تشریحی همراه با ساده ترین روش حل آن بررسی خواهیم کرد.

تست 113 ریاضی جزو سوالات متوسطی است که برای حل آن ممکن است زمان زیادی را از دست بدهید. اما زمانی که برای حل هر یک از سوالات ریاضی در نظر گرفته شده 47 ثانیه می باشد.

بنابراین حتما باید به زمانی که برای هر سوال می گذارید توجه داشته باشید. اگر سوالی برایتان دشوار است و در حل آن به مشکل خورده اید, کنار آن علامت زده و بعدا به آن برگردید.

توجه داشته باشید که درس ریاضی جزو درس های تخصصی برای رشته تجربی است و حل صحیح هر سوال تاثیر خیلی بالایی در نتیجه آزمونتان خواهد داشت.

یکی از راه های موفقیت در کنکور توجه به نکات ریز و درشتی است که در نتیجه کار موثر هستند. ممکن است خیلی از افراد نتوانند به همه این جنبه های مهم مثل برنامه ریزی درسی مطابق توانایی هایشان, بررسی عملکردشان در تست زنی ها, داشتن روحیه بالا و با انگیزه و… دید خوب و جامعی داشته باشند.

در این مواقع بهترین راه کمک گرفتن از مشاوران باتجربه کنکور تجربی است تا بتوانند در کنار شما بوده و به پیشرفتتان کمک کنند.

چرا تست 113 ریاضی را حل می کنیم؟

حل تست 113 ریاضی به صورت تشریحی باعث می شود که از هرگونه ابهاماتی در هنگام حل تست جلوگیری شود.

احتمالا در هنگام حل تست ها با کمک پاسخنامه به مشکلاتی از قبیل متوجه نشدن چرایی جوابی که بدست آمده و یا راه حل آن برخورده اید.

از مزیت های پاسخ های تشریحی هم واضح بودن دلایل و راه حل سوال است.

اما حتما قبل از آن که سوالات را با پاسخنامه هایشان حل کنید حتما خودتان مباحث را مطالعه کرده و تست هایش را بزنید. و بعد به سراغ جواب ها بروید.

این کار به نفع خودتان است و باعث می شود که مطالب را یاد بگیرید.

مقاله تحلیل کنکور تجربی 1401 را مطالعه کنید, تا ضرایب زیرگروه های ریاضی و اهمیت این درس را بهتر بدانید.

همچنین برای آن که اطلاعات و اخبار درسی را پیوسته دنبال کنید در اینستاگرام آکو جوین شوید.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا