پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

حل تست 119 کنکور تجربی 1401

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

در این ویدیو به حل تست 119 کنکور تجربی 1401 می پردازیم. با حل تست 119 ریاضی بصورت تشریحی حل ریاضی را آسان تر خواهیم کرد.

همانطور که در ویدیوهای دیگر اشاره کردیم, متقاضیان 47 ثانیه زمان برای حل تست های ریاضی دارند. اگرچه گفته میشود که زمانی که در نظر گرفته شده کافی است اما اغلب افراد با مشکل کمبود زمان مواجه هستند.

و طبق بررسی هایی که انجام شده بیش ترین نگرانی داوطلبان ترس از کم آوردن زمان است. البته این موضوع بسیار طبیعی است.

چون فقط خواندن و درک هر سوال در بهترین و سریع ترین حالت 30 ثانیه زمان می برد. و جواب دان به آن هم 64 ثانیه.

بنابراین همزمان با حل سوالات با زمان هم در حال جنگ و کشمکش هستید. برای این که بتوانید از پس کمبود زمان بربیایید, باید تست زیاد بزنید.

همچنین برای درس ریاضی راه حل هایی هستند که باعث می شوند سرعت تست زنی را بیش تر کنند.

برای مثال برای آن که اعداد را سریع در زمان کم حل کنید, ضرب و تقسیم ها را بدون دردسر انجام دهید تکنیک هایی وجود دارد که می توانید از اساتید یا مشاوران تحصیلی کمک بگیرید.

چرا تست 119 کنکور تجربی 1401 را حل می کنیم؟

چون حل تست های کنکور برای کسانی که می خواهند در کنکور شرکت کنند ضروری است. ما نیز با حل تست 119 ریاضی و سایر تست ها بصورت تشریحی سعی می کنیم که بطور عمیق و مفهومی جواب سوالات را یاد بگیرید.

بری آن که بتوانید با سرعت و مهارت بیش تری تست بزنید, می توانید :

  • بعد از خواندن هر بخش از کتاب درسی, تست های مربوط به همان بخش را بزنید. بعد از گذشت چند روز دوباره به همان مطالب بازگشته و تست بزنید. به این ترتیب مفاهیم در ذهنتان تثبیت خواهد شد.
  • هنگام تست زدن به نوع سوالات هم توجه کنید و آن ها را دسته بندی کنید. برای مثال سوالات سخت یا ساده و یا متوسط.
  • حتما یک دوره جمع بندی قبل از کنکور داشته باشید و در این دوره نکات و خلاصه نویسی هاییتان را مطالعه کنید.

این ها راه حل هایی بود که بطور خلاصه گفتیم. اما اگر می خواهید مطابق با نوع مطالعه تان از مشاوران کمک بگیرید, با مشاوران کنکور تجربی در ارتباط باشید. همچنین اینستاگرام آکو هم با قرار دادن مطالب کنکوری و مهم برای داوطلبان کنکور می تواند مفید باشد.

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا