پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

خرید دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور و مزایا

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

هر فردی برای بررسی دقیق زندگی خود و رسیدگی به امور مختلف نیاز به برنامه و برنامه ریزی دارد. این موضوع در مقاطع مختلف تحصیل احساس خواهد شد. در حقیقت اوج احساس نیاز به دفتر برنامه ریزی تخصصی در سال کنکور است. برخی مخالف این کار و برخی دیگر مخالف استفاده از یک دفتر جامع به نام برنامه ریزی هستند. سوال مهم آنان این است که مزایای خرید دفتر برنامه ریزی در سال کنکور چیست؟ اصلا دفتر برنامه ریزی چه تاثیری دارد؟ خرید دفتر برنامه ریزی بهتر است یا داشتن مشاوره تخصصی در سال کنکور کافی است؟ دفتر های بنرامه ریزی کنکور رایگان به چه درد میخورد؟

واقعیت نشان می‌دهد که افراد برتر همگی از مشاوره متخصص و برنامه ریزی دقیق بهره برده‌اند. اما چگونه؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این مطلب را بیشتر برای شما باز کنیم.

مزایای خرید دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور

خرید دفتر برنامه ریزی کنکور به معنای گام برداشتن به سمت برنامه ریزی دقیق داشتن است. خیلی از افراد بیان می‌کنند که روی کاغذ می‌نویسیم یا یک سر رسید کافی است. در مورد کاغذ باید گفت که بسیار دیده شده که افراد برنامه همان هفته را نیز گم کرده‌اند، چه برسد به بایگانی کردن آن که جلوتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.

خرید دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکو و مزایا

در مقابل برخی نیز استفاده از سررسید را بیان می‌کنند. سر رسید یا دفتر اگر یک شرط مهم را داشته باشد، بدون مانع برای استفاده کردن خواهد بود. این نکته مهم همان داشتن ستون‌های مختلف در دفتر برنامه ریزی خواهد بود. دانلود رایگان دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور نیز میتواند به شما کمک کند. اما دفتر خالی ارزش نخواهد داشت. اگر این شرط را نمی‌توانید پیاده سازی کنید، بهتر است که برای خرید دفتر اقدام کنید.

اولین مزیت دفتر برنامه ریزی کنکور

اولین رکن خرید دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور و مزایا آن موضوع بایگانی کردن است. شما وقتی دفتر تخصصی برای برنامه ریزی دارید، روند برنامه ریزی و عمل به آن را مشاهده خواهید کرد. اما دیدن این موضوع چه فایده‌ای دارد؟ در حقیقت وقتی به این مسئله نگاه می‌کنید، همه چیز برای شما مشخص می‌شود. این که کجا بوده‌اید و امروز کجا هستید. در واقع خودتان روند پیشرفت را خواهید دید.

البته بایگانی کردن رایگان روند درس خواندن در دفتر برنامه ریزی کنکور یک فایده بزرگ‌تر نیز دارد. دوران مختلف جمع بندی عصای دست شما خواهد بود. بدین صورت که شما در تابستان یکسری مطالب را خوانده و تست زده‌اید. حالا وقتی در عید برای مطالعه مجدد آن برنامه ریزی می‌کنید، باید بدانید که چه مباحثی مطالعه شده و کدام یک نشده تا به نحو بهتری زمان بندی کنید. حتی برای تست‌ها نیز کاربرد خواهد داشت.

یک کارکرد مهم دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور در تعیین ضعف و قوت خواهد بود. اگر شما درس ریاضی را 10 درصد و فیزیک را 20 درصد در یک آزمون آزمایشی بزنید، در حالی که دشواری سوالات یکسان باشد، کدام درست ضعیف‌تر هستید؟ قطعاً می‌گویید ریاضی. در حالی که می‌تواند حرف شما غلط باشد. باید ببینید که این 10 درصد با چند ساعت وقت گذاشتن برای این درس پدید آمده و چه میزان تایم برای فیزیک گذاشته‌اید؟ اینجا تحلیل دفتر از تحلیل سوال نیز واجب‌تر خواهد شد.

خرید دفتر برنامه ریزی و مزایای آن برای بایگانی

مزیت دوم خرید دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور

تست زدن به عنوان دومین نکته در مزایای خرید دفتر برنامه ریزی و مزایای آن خواهد بود. شما باید بتوانید که تجزیه و تحلیل داشته باشید. در حقیقت اگر درس بخوانید و آن را در دفتر وارد کنید، همه چیز تمام خواهد شد؟ در حقیقت این آغاز کار خواهد بود. داوطلب کنکور به دنبال خروجی خواهد بود. پس باید تست بزند.

از طرفی باید یک فرد بداند که چند تست به صورت تفکیک شده برای هر درس زده است. همچنین باید مجموع را نیز داشته باشد. البته در هر درس صرف این که چند تست زده کفایت نخواهد کرد. تعداد پاسخ درست، غلط و نزده اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. این موارد مهم خواهد بود. یادداشت کردن این گزینه‌ها باعث خواهد شد که شما بدانید در کجا غلط دارید و در کجا قوی هستید.

شاید بپرسید که کجا کاربرد دارد؟ در حقیقت این جواب‌ها در زمان برنامه ریزی مجدد به درد خواهد خورد. می‌دانید که کجا بیشتر وقت بگذارید و کجا کمتر. همچنین این که این وقت بیشتر برای مطالعه باشد یا برای تست زنی.

حتی یک کمک مخفی این موضوع در سر جلسه امتحان است. به طور مثال وقتی می‌دانید که ریاضی را زیاد تست نزده اید یا ایراد دارید، فشار ذهنی نخواهید داشت که سوالات را پاسخ دهید یا ندهید. حتی برای دروسی که خوب خوانده اید نیز روحیه دارید  و عموما پاسخگویی خوبی خواهید داشت. این کار باعث خواهد شد که شما به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

مزیت سوم دفتر برنامه ریزی

روتین بودن کارها و معلوم بودن نتیجه گیری از مهم‌ترین نکات خرید دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور و یا استفاده از نسخه های رایگان خواهد بود. در حقیقت با خرید دفتر شما گذشته، حال و آینده را در اختیار خود خواهید داشت. در این حالت شما با توجه به برنامه دیروز و اینکه چه میزان را انجام داده اید، قادر خواهید بود که برنامه روز و آینده خود را تغییر دهید تا عقب افتادگی‌ها جبران شود.

خرید دفتر برنامه ریزی و مزایای آن برای مشاوره رایگان در آکو

مزیت چهارم دفتر برنامه ریزی

خرید دفتر برنامه ریزی و مزایای آن به این موارد ختم نخواهد شد. در حقیقت این دفتر می‌تواند وسیله ای برای یادداشت‌های روزانه نیز باشد. این که باید کار خاصی را در طول هفته انجام دهید یا حتی یادداشت کردن تایم امتحانات. به این ترتیب تمام نکات مورد نیاز شما در دسترستان خواهد بود. قادر هستید که به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید و هر گونه تغییر احتمالی را در آن لحاظ کنید.

حواستان باشد که با نوشتن جملات مختلف قادر هستید که به خودتان روحیه بدهید یا حتی اشتباهات خود در روند مطالعه را بنویسید و دلایل نرسیدن به برنامه را یادداشت کنید. با این کار در پایان ماه ایراد اصلی مشخص خواهد شد و راحت تر می‌توانید آن را بهبود دهید.

مشاوره یا دفتر برنامه ریزی رایگان

در حقیقت داشتن دفتر برنامه ریزی در کنار مشاوره تخصصی برای موفقیت در کنکور از نان شب هم واجب تر است. البته نفع این موضوع برای داوطلب خواهد بود. وقتی شما برنامه داشته باشید اما کیفیت اجرای آن مشخص نباشد، به هیچ وجه به درد نخواهد خورد. در حقیقت شما در یک جاده تاریک در حال حرکت هستید.

مشاور با دفتر برنامه و ثبت وقایع توسط شما، می‌تواند به سرعت شما را در رسیدن به یک سطح استاندارد راهنمایی کند. از طرفی شما را جهت دار خواهد کرد. این یعنی آن که به سبک و نحوه مطالعات شما سمت و سو خواهد داد. می‌تواند در حوزه خاصی که ضعف شما محسوب می‌شود به شما کمک کند. با این کار قادر هستید که ضعف خود را به خوبی بپوشانید.

به طور مثال شما می‌گویید که تست زنی ضعیف هستم. مشاور راهکارهایی کلی را به شما ارائه خواهد داد. اما یکبار دیگر با دفتر برنامه ریزی به نزد مشاور مراجعه کرده و می‌گویید که ضعیف هستم.

این بار به صورت دقیق مشاور می‌تواند مشخص کند چه درسی ضعف دارید و این مشکل از خواندن است یا تست. دوم این که یک نسخه اختصاصی نسبت به آن درس خواهد داد. به این ترتیب مشکل به صورت ریشه ای حل خواهد شد نه این که صرفاً یک سرپوش روی سایر فعالیت‌ها گذاشته باشید.

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی رایگان

مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو کرج

خرید دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور و حتی مزایای استفاده از نمونه های رایگان آن بیشمار است. از هر زاویه ای به این مقوله نگاه کنید، برای شما مفید خواهد بود. حواستان باشد که دفتر برنامه ریزی مکملی است برای موفقیت. عدم برنامه ریزی درست کار را خراب خواهد کرد. برای کسانی که کمی تنبل هستند، می‌تواند محرک خوبی باشد. در صورت عدم مطالعه و پر نشدن قسمت‌های مختلف دفتر، این موضوع باعث ناراحتی خودتان خواهد شد. زیرا برگه‌های سفید و خانه‌های پر نشده بسیار خواهد بود.

از سررسید و دفتر خالی هم می‌توان به عنوان دفتر برنامه ریزی رایگان کنکور استفاده کرد؟

بله به شرطی که طبق اصول دفتر برنامه ریزی خط کشی شده باشد.

دفتر برنامه ریزی چقدر مهم است؟

باعث خواهد شد که کارهایتان به خوبی مشخص شود و از نحوه درس خواندن خود آگاهی داشته باشید.

ثبت وقایع در دفتر برنامه ریزی به چه صورتی است؟

می توانید به دو طریق آن را پر کنید. هر شب یا بعد از هر تایم مطالعاتی این کار را انجام دهید و خانه‌های جدول را پر کنید.

دفتر برنامه ریزی باید ماه محور، آزمون محور یا هقتگی باشد؟

دفتر باید هفتگی باشد. روزانه پر شود و طبق برنامه ریزی درسی انجام شده توسط فرد یا مشاور باشد.

چه اطلاعاتی از دفتر برنامه ریزی تخصصی کنکور می‌توان به دست آورد؟

میزان مطالعه روزانه، مطالعه هر درس، میزان تست و صحیح و غلط، نحه تست زنی، علت عدم رسیدن به برنامه، مشکلات درس خواندن.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا