پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

خرید سوالات کنکور 1402 حقیقت دارد؟

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

جالب است بدانید در برخی کانال های تلگرامی ادعای پخش سوالات کنکور انجام میشود و برای خرید سوالات کنکور 1402 نیز شرایط جدیدی در نظر گرفته شده است. اول از همه این کانال ها روش تقلب در کنکور را آموزش داده اند. این متنی که در ادامه میبینید متن مستقیم کانال فروش سوالات کنکور است که ادعا دارد میتواند کلید کنکور را در روز کنکور و قبل از اینکه از جلسه امتحان خارج شوید در اختیارتان قرار دهند.

دانلود سوالات آزمون سراسری تیر 1402

قبل از اینکه متن زیر را بخوانید و برای خرید سوالات کنکور وسوسه شوید به مجازات تقلب در کنکور فکر کنید و به این فکر کنید که حتی اگر با تقلب هم وارد دانشگاه شدید، چطور میتوانید دروس سختی که در رشته مورد نظر انتظارتان را میکشد پاس کنید؟ اگر متوجه تقلبتان شوند و به کمیته های انضباطی سنجش معرفی شوید و برای سال ها نه تنها درگیر مجازات تقلب در کنکور باشید بلکه آینده تحصیلی تان را نیز به خطر بیاندازید!

به هرحال از ما گفتن بود که نمیتوانید به این مجموعه هایی که ادعای فروش سوالات کنکور را میکنند اعتماد کنید اما اگر دنبال شرایط خرید سوالات کنکور 1402 هستید، یا به تقلب در کنکور فکر میکنید، این شرایطی است که بزرگترین مرکز مدعیان فروش سوالات کنکور در اختیار داوطلبان قرار داده اند.

کانال تلگرام تیم مشاوره کنکور آکو

حداقل مجازات خرید و فروش سوالات کنکور محرومیت از شرکت در آزمون سراسری تا 10 سال و 5 تا 10 سال حبس است که بعد از اثبات تخلف و ارجاع به مراجع قانونی توسط قاضی مشخص میشود.

بعد از خرید سوالات کنکور 1402 چه اتفاقی می افتد؟

اول از همه اینکه دو روش اصلی برای پخش سوالات کنکور در نظر گرفته شده است. یکی قبل از کنکور و دیگری سر جلسه کنکور. هزینه فروش سوالات کنکور قبل از آزمون و پخش شدن پاسخنامه بعد از شروع آزمون گران تر است و خب منطقی است چون سوالات قطعی و همراه با پاسخ تشریحی میباشند و داوطلب در جا میتواند تست را وارد پاسخنامه نهایی کنکور کند.

در صورت شروع تقلب در کنکور پیش از کنکور ، قبل جلسه سوالات و پاسخنامه‌ی کنکور سراسری قبل شروع آزمون در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت ، و پاسخ تشریحی در زمان کوتاهی پس از پخش سوال در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. این مرکز پخش سوالات کنکور که احتمالا کلاهبردار هستند درباره انتخاب روش خرید سوالات کنکور گفته اند:

این روش هزینه بیشتری نسبت به تقلب سرجلسه خواهد داشت و کیفیت کلید بالاتر خواهد بود و کسب رتبه‌ های دورقمی به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

در روش دوم فقط کلیدواژه‌ی کنکور سرجلسه‌ی آزمون در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و خریداران میتوانند با وسایل به خصوص بدون هیچ مشکلی از کلیدواژه استفاده کنند. این وسایل شامل ساعت های هوشمند یا هندزفری های نامرئی یا گوشی های موبایل باشد.

درباره دستگیری عامل خرید و فروش سوالات کنکور 1400

هزینه فروش سوالات کنکور سراسری 1402

پیش از تصمیم گیری هزینه کردن برای خرید سوالات کنکور این کانال درباره نحوه اطمینان به مجموعه گفته است که برای اعتماد به مجموعه کانال پخش کلید کنکور سال های 1400 و 1401 همراه با ساعت پخش و تاریخ آن وجود دارد و باتوجه به زمان پخش سوالات و کلید میتوانید متوجه شوید که این مرکز اولین کانال پخش سوالات کنکور بوده است. این کانال همچنین آزمون های آزمایشی را نیز در همان روز پخش میکند و این موضوع را نیز سند قابل اعتماد بودن مجموه شان میدانند.

بازهم میگوییم که اعتماد به مجموعه های پخش سوالات کنکور و خرید سوالات کنکور چه برای سال 1402 چه هر سال دیگری صحت ندارد و از نظر شرعی و قانونی اشتباه است.

رشته آزمایشیهزینه کلمبلغ پیش پرداخت
تجربی120 میلیون60 میلیون
ریاضی و انسانی100 میلیون50 میلیون
هنر و زبان90 میلیون45 میلیون
هزینه خرید سوالات کنکور 1402 پیش از کنکور و دریافت پاسخ در جلسه کنکور

طبق مقررات مجموعه مذکور برای دریافت کلید سر جلسه و در صورتی که نیاز به سوالات قبل از کنکور نداشته باشید، هزینه کامل بعد از کنکور دریافت میشود و کسب رتبه زیر 200 برای همه داوطلبانی که برای تقلب در کنکور هزینه کرده اند، قطعی است.

رشتههزینه کل(دریافت بعد از کنکور)
تجربی50
ریاضی و انسانی45
زبان و هنر40
هزینه فروش پاسخنامه کنکور سر جلسه

فروشنده های سوالات کنکور تیر 1402 دستگیر شدند!

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از دستگیری ۸ نفر از کسانی که اقدام به فروش سوالات کنکور ۱۴۰۲ در فضای مجازی می‌کردند خبر داد. سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا پایتخت در تشریح این خبر اظهار داشت :

یکی از موضوعاتی که هر ساله با آن مواجه هستیم افراد سودجویی هستند که در فصل امتحانات نهایی و کنکور مدعی اند که به سوالات کنکور دسترسی دارند و با مبالغ نجومی این سوالات را به فروش می رسانند.

او در ادامه درباره تلاش هایی که پلیس فتا و سایر اقدامات پلیس برای دستگیری عوامل خرید و فروش سوالات کنکور کرده اند و ضمنا اطلاع از صرف کلاهبرداری بودن شرایط مذکور گفت:

طی رصد و پایش فضای مجازی و در اجرای طرح برخورد با کلاهبرداران اینترنتی در پوشش ادعای فروش سوالات کنکور ۱۴۰۲ و امتحانات نهایی چندین کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی در این خصوص مشاهده و مورد پیگیری ویژه قرار گرفت.     

طی تحقیقات سایبری کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد تعداد ۱۰ کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از ۲۰۰ هزار نفر دنبال کننده ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور را داشته و این سوالات را با قیمت های گزاف در این کانال ها به فروش می رسانند.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا