پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های سنجشدانلود آزمون های آزمایشی

دانلود آزمون 5 خرداد 1402 سنجش

سومین آزمون جامع سنجش

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
4.2/5 - (33 امتیاز)

سومین ازمون جامع سنجش به عنوان پر مخاطب ترین آزمون آزمایشی سنجش تا به امروز شناخته شده است. آزمون 5 خرداد 1402 سنجش که تا تاریخ 25 اردیبهشت فرصت ثبت نام داشت، به عنوان نزدیک ترین ازمون به کنکور سراسری از نظر سطح سوالات و تعداد داوطلبان شناخته شده است.

باوجودی که آزمون های سنجش به طور کلی بودجه بندی مناسبی ندارند اما چهار آزمون جامع این مرکز که از بعد از عید و در دوران جمع بندی بعد از عید برگزار میشوند را میتوان سنگ محک خوبی برای داوطلبان کنکور سراسری در نظر گرفت.

بسیاری از داوطلبان به علت تداخل زمان آزمون با زمان امتحانات نهایی و احتمالا مهلت کمی که برای مطالعه امتحان روز یکشنبه داشته اند، فرصت مناسب برای مطالعه مبحثی و جمع بندی نداشته اند. بنابراین شرکت در آزمون 5 خرداد سنجش در روز های آتی، تحلیل آزمون و البته مقایسه سوالات آن با کنکور دی 1401 و آزمون های قبلی از جمله نکات مهم از نظر مشاوران کنکور است.

دانلود کنکور دی 1401

دانلود آزمون 15 اردیبهشت 1402

دانلود آزمون 25 فروردین 1402 سنجش

دانلود آزمون 5 خرداد 1402 سنجش

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا