پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خیلی سبزدانلود آزمون های آزمایشی

دانلود آزمون 7 مهر 1402 خیلی سبز

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون 7 مهر 1402 خیلی سبز به عنوان آخرین آزمون تابستانه خیلی سبز برگزار شد. این آزمون که بر اساس برنامه راهبردی آزمون های آزمایشی خیلی سبز به صورت جامع برگزار شد، برای تعیین سطح دانش آموزان دوازدهمی بود. آزمون 7 مهر 1402 خیلی سبز آنلاین بود و سومین آزمون آنلاین این مجموعه در سال تحصیلی 1402-1403 بود.

همانطور که میدانید آزمون های آزمایشی مجموعه آموزشی خیلی سبز پیش از این برای رشته تجربی به صورت تخصصی برگزار میشد و تقریبا دو سال است که آزمون های ازمایشی خیلی سبز به صورت جامع برای سه رشته اصلی کنکور سراسری برگزار میشود و ظاهرا در این مدت کم طرفداران زیادی هم پیدا کرده است.

به ویژه اینکه آزمون های گاج دیگر برگزار نمیشود و در میدان رقابت بهترین آزمون های آزمایشی، ماز، قلمچی و گزینه دو تنها مجموعه های مطرح هستند.

بسیاری از داوطلبان از یکی از آزمون های آزمایشی به نام تر به عنوان آزمون اصلی سنجش استفاده میکنند و با دانلود فایل پی دی اف سوالات آزمون های دیگر مثل آزمون خیلی سبز برای تمرین بیشتر و تحلیل آزمون آزمایشی خود اقدام میکنند. در واقع از آزمون های خیلی سبز معمولا به عنوان آزمون پشتیبان استفاده میشود.

دانلود رایگان آزمون 7 مهر 1402 خیلی سبز

جالب است که مدت زمان در نظر گرفته شده برای پاسخگویی به سوالات هر آزمون متفاوت است مثلا برای آزمون 7 مهر خیلی سبز انسانی 80 سوال با 90 دقیقه زمان پاسخگویی در نظر گرفته شده است این در حالی است که رشته ریاضی 65 سوال از زوج درس های پایه دارد و 90 دقیقه زمان به آن اختصاص داده شده است. این عدد برای آزمون 7 مهر تجربی خیلی سبز 70 سوال با 85 دقیقه زمان پاسخگویی بود!

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا