پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آزمون های گاجدانلود آزمون های آزمایشی

آزمون 8 مهر 1401 گاج

آزمون آزمایشی گاج 8 مهر 1401

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

آزمون های آزمایشی گاج یا همان “گروه آموزشی جوکار” یک هفته در میان و با هدف افزایش امادگی داوطلبان برای کنکور، هرساله به صورت دوره ای برگزار میشود. این آزمون ها روزهای جمعه و از ساعت ۸ صبح شروع به برگزاری میشود. احتمالا شما به هر دلیلی نتوانسته اید در آزمون 8 مهر 1401 گاج شرکت کنید یا شرکت کرده اید و برای سنجش میزان توانایی های خودتان برای دانلود آزمون گاج 8 مهر 1401 اقدام کرده اید.

ابتدا دقت کنید که در ابتدای سال تحصیلی بودجه بندی آزمون های گاج  برای دانش آموزان مشخص شده است و داوطلبان باید براساس این بودجه بندی  برنامه ریزی درسی صحیحی انجام دهند. که به صورت برنامه ریزی شده آنها را برای خواندن همه دروس آماده میکند.

شاید بسیاری صرف هزینه های زیاد برای شرکت در آزمون های آزمایشی گاج را بی دلیل بدانند و به همین دلیل است که در وبسایت تخصصی مشاوره تحصیلی کنکور آکو فایل های آزمون به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. برای دانلود آزمون های گاج با ما همراه باشید.

اینستاگرام تیم مشاوره کنکور آکو

دانلود آزمون 8 مهر 1401 گاج

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا