پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

دانلود دفترچه سوالات کنکور

دانلود کنکور سال های 1400 و 1399 و 1398 به تفکیک رشته

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

دانلود دفترچه سوالات کنکور میتواند برای روز های پایانی مانده به کنکور ضروری باشد. میدانید که نکات مهم روز های آخر کنکور را پیش از این ، مشاور برتر کنکور سراسری برایتان شرح داده است. فراموش نکنید که برگزاری آزمون های آزمایشی در روز های قبل کنکور درست مثل آب خوردن برای کنکوری ها واجب است.

حل کردن سوالات کنکور سال های گذشته به داوطلبان کمک میکند میزان آمادگی خود را برای کنکور سال جدید بسنجند. همچنین نقاط ضعف و سوالاتی که جزو حذفیات کنکورتان قرار دارید را میتوانید بررسی و با مشاهده بودجه بندی کنکور برای آن برنامه ریزی کنید.

بودجه بندی سوالات کنکور تجربی

بودجه بندی سوالات کنکور انسانی

بودجه بندی سوالات کنکور ریاضی

اما فراموش نکنید که آزمون ر برای خودتان حتما در زمان مقرر برای کنکور اجرا کنید، و مطمئن شوید که شیوه صحیح برگزاری کنکور را بر اساس آخرین تغییرات کنکور 1401 برای خودتان برنامه ریزی کنید و در میز مشابه میز کنکور، آزمونتان را برگزار کنید.

به عنوان بهترین مشاور کنکور سراسری ، امکان دانلود دفترچه کنکور 1400 ، دانلود دفترچه کنکور 99 و دانلود دفترچه کنکور 98 را نیز برایتان فراهم کرده ایم. برای دانلود نمونه سوالات تستی بیشتر کلیک کنید و یا از طریق اینستاگرام مشاوره کنکور آکو و شماره 02633408944 با ما در تماس باشید.

دانلود دفترچه سوالات کنکور

شاید فکر کنید که دانلود دفترچه کنکور 99 یا 98 فقط برای داوطلبان کنکور 1401 لازم است اما حقیقت این است که دانلود دفترچه سوالات کنکور برای داوطلبان کنکور سال دوم که میخواهند پشت کنکور بمانند نیز میتواند مفید باشد. چگونه؟ اگر در آزمون شرکت کنید و بتوانید تشخیص دهید نقطه ضعف کنکورتان چه بوده است.

لینک دانلود دفترچه کنکور 1401 به محض انتشار در همین مقاله بارگزاری میشود.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا