پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد و دکتری از 8 اسفند شروع شد!

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

همانطور که سخنگوی سازمان سنجش اعلام کرده بود، کارت ورود به جلسه ارشد و دکتری 1402 در تاریخ 8 اسفند 1401 منتشر شد. آزمون های سراسری و دکتری که بنابر تقویم آموزشی در تاریخ های 11 و 12 اسفند ماه برگزار میشود.

برای ورود به سایت سنجش میتوانید به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنید و با انتخاب گزینه مربوط به دانلود کارت ورود به جلسه کنکور ارشد و کارت ورود به جلسه کنکور دکتری میتوانید پیش از پایان مهلت دریافت کارت برای شرکت در آزمون اقدام کنید.

البته نکته مهمی که درباره دریافت کارت ورود به جلسه ارشد و دکتری 1402 در مقاطع آموزش تکمیلی مورد توجه است، عدم فعال شدن لینک دانلود کارت ورود به جلسه برای کاربران است. که تا تاریخ 10 اسفند 1401 و یک روز مانده به برگزاری کنکور فعال نشده است.

انتظار میرود بعد از کلیک روی لینک مربوطه وارد بخش ثبت نام و ورود اطلاعات شویم اما با کمال تعجب میبینیم مسیر دریافت کارت ورود به جلسه آزمون متفاوت است.

با تیم مشاوره تحصیلی کنکور ارشد آکو همراه باشید.

دریافت کارت ورود به جلسه ارشد و دکتری 1402

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد که ابتدا باید روی قسمت مربوط به کنکور ارشد کلیک کنید. بعد از کلیک روی گزینه کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 که به وضوح در بخش اطلاعیه های سایت سنجش مشاهده میشود، وارد صفحه زیر میشوید که برای ادامه لازم است روی قسمت کارت آزمون کارشناسی ارشد 1402 کلیک کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1402

اما در این لینک نمیتوان محلی برای ورود داوطلبان به سامانه پیدا کرد و صرفا اخبار و اطلاعیه های مربوط به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد را میتوانید مشاهده کنید.

این آزمون که در تاریخ 11 و 12 اسفند ماه 1401 و تقریبا 2 ماه زودتر از سال های گذشته برگزار میشود و طبیعتا نتیجه کنکور ارشد نیز زودتر ارائه خواهد شد. با این حساب احتمالا مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد به پایان رسیده باشد.

برای کارت ورود به جلسه کنکور دکتری نیز همین فرایند ادامه خواهد داشت و وبسایت سازمان سنجش برای دانلود کارت کنکور دکتری یک پلتفرم خاص در نظر گرفته است. بعد از کلیک روی لینک دانلود کارت ورود به جلسه کنکور دکتری تخصصی وارد صفحه ورود اطلاعات پرونده و کدملی خواهید شد.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری

همزمان با قرار گرفتن کارت ورود به جلسه ارشد و دکتری 1402 زمان اعلام نتایج کنکور دکتری همزمان با کنکور ارشد اعلام شده است و احتمالا در ابتدای اردیبهشت ماه سال 1402 خواهد بود.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا