پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

شروع ثبت نام مدارس سراسر کشور ازاردیبهشت 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

مطابق بخشنامه منتشر شده توسط وزارت آموزش و پرورش شروع ثبت نام مدارس دولتی و غیر انتفاعی سراسر کشور برای سال تحصیلی 1402-1403 از تاریخ 27 اردیبهشت 1402 شروع و نهایتا تا 31 مرداد 1402 ادامه خواهد داشت.

مطابق این بخشنامه به جز در موارد استثنایی همه ثبت نام های مدارس باید تا مرداد ماه امسال ثبت و در سامانه وارد شده باشد. طبق این بخشنامه داقل سن برای ثبت نام دانش آموزان پایه اول شش سال تمام است و این دانش آموزان میتوانند از همین الا برای ثبت نام به بهترین مدارس ابتدایی مراجعه کنند.

بهترین مدارس ابتدایی کرج

در این بخشنامه اعلام شده است که ثبت نام برای مدارس متوسطه اول یعنی پایه های هفتم و هشتم و نهم بعد از اتمام امتحانات نهایی و از اول تیر ماه آغاز میشود که در صورت شرکت در آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی، دانش آموزان باید تا شرکت در آزمون(9 تیر 1402) و دریافت نتیجه صبر کنند.

معرفی مدارس تیزهوشان کرج

معرفی بهترین مدارس متوسطه اول کرج

برای انتخاب رشته نهم به دهم و ثبت نام در مدارس متوسه دوم نیز دانش آموزان با در دست داشتن نمونه فرم های هدایت تحصیلی و تعیین اولویت بندی رشته های دبیرستانی انجام میشود. برگزاری جلسات مشاوره گروهی برای انتخاب رشته مطابق با شرایط تکمیل ظرفیت هر مدرسه لازم است و سیاست های توسعه و توازن رشته ای نیز در این جلسات در نظر گرفته میشود.

معرفی بهترین دبیرستان های متوسطه دوم کرج

این سیاست ها در ثبت نام مدارس 1402 به منظور افزایش داوطلبان شرکت در هنرستان های فنی حرفه ای انجام میشود و به ویژه اینکه امسال مدارس تیزهوشان نیز با بهره مندی از هنرستان های سمپاد در این زمینه مانور بیشتری میدهند.

کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا