پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

نظریه لیست علی البدل مهندس حاج کرم

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

لیست علی البدل چیست؟ امیدوارم که یه هفته ی خوب رو پشت سر گذاشته باشید؛ همه ی اونهایی که حالشون از هفته ای که گذشت خوب نیست، اینو بدونن که در بدترین حالت هم یک کارهایی کردن بالاخره، یه چیزهایی یاد گرفتن، خوبه که از الان به بعد بیشتر نیمه ی پر لیوان رو ببینیم. اگه فقط به بخش خالی لیوان توجه کنیم، اون قسمت هایی که پر هست دیگه به چشم نمیاد. پس بهتره برای آینده از همین الان با خوش بینی برنامه ریزی کنید. مثلا واسه هفته ی آینده برنامتون چیه بچه ها؟ برنامه ریزی های کوتاه مدت میتونن خیلی بهتون کمک کنن تا امیدوار بشید و اهداف بزرگتر برای خودتون بچینید. من مهندس سهیل حاج کرم بهترین مشاور متخصص کنکور و اولین لایف کوچ تحصیلی کرج در مرکز مشاوره کنکور آکو همراه زندگی شماست.

چه برنامه ریزی دارید برای آینده خودتون

هرکسی با اهدافی که برای خودش در نظر میگیره شناخته میشه.
هفته ی آینده این موقع ها کجا وایسادید؟
چه چیزهایی بدست آوردید؟چه مباحثی رو جمع کردید؟
خیلی لازم نیست که بلند پروازی کنید!
تو این یک هفته به اندازه ی یک هفته برای آینده برنامه ریزی کوتاه مدت کنید؛ولی خیلی خوب و منظم بهش عمل کنید.
یادتون نره که شما تو این یه هفته فقط به اندازه ی هفت روز میرید جلو! پس نباید به اندازه ی هفت ماه برنامه ریزی کنید.
لطفاً سعی کنید بجز این هدف که هر درس رو باید به کجا برسونید. یکسری اهداف مهارتی هم برای خودتون قرار بدید؛ مثلا اینکه ساعت تست زنیتون رو بالا ببرید؛ساعت خوابتون رو بهتر کنید و … . من سهیل حاج کرم به عنوان بهترین مشاور تخصصی کنکور در کرج به شما قول میدم که با این روش تا چند ماه آینده خودتون به یکی از با اعتماد بنفس ترین و انرژی مثبت ترین فرد زندگیتون تبدیل میشید.

نظریه خط تولید مهندس حاج کرم اولین لایف کوچ تحصیلی کرج

رفقا هرکاری که شما از فردا استارتش رو میزنید مثل خط تولید یک کارخونه میمونه؛ این خط تولید به این صورت هست که شما شروع میکنید به تولید کردن و بعد میندازید روی اون نوار خط تولید که بره به سمت بسته بندی کردن؛ شما درس‌ها را میخونید و میندازید روی اون نوار خط تولید، اون میره جلوتر و قبل از اینکه به مرحله ی بسته بندی برسه یه نفر وایساده و چک می‌کنه که اون محصولی که شما تولید کردی واقعا به درد میخوره یا نه؟اگه یجاهایی مشکل داشته باشه، قبل ازینکه بسته بندی بشه، از خط تولید خارج میشه. پس برنامه ریزی برای آینده زندگی تحصیلیتون هم همینطوریه.

یادتون نره که همچین چیزی رو برای خودتون قرار بدید! همه ی چیزهایی که تولید میکنید قابلیت بسته بندی شدن دارن مگر اینکه مشکلی داشته باشن و تو خودت بهتر از من میدونی اون اشتباهات چی هستن ؛ اونها رو از همین الان جلوشونو بگیر و نذار که اذیتت کنن.
من به عنوان یه بزرگتر ، یه رفیق ، یه مشاور متخصص کنکور و یه لایف کوچ تحصیلی ازت خواهش میکنم که به این مسئله ی خط تولید خیلی اهمیت بدی.
اگه این تو ذهنت باشه که یه نفر قبل از بسته بندی بازش می‌کنه قطعا با کیفیت خیلی بیشتری اون کار رو انجام میدی.
من بهت قول میدم که این موضوع تاثیر خیلی زیادی روی کار تو خواهد داشت. اگر موقع درس خوندن بدونی که یه مشاور متخصص کنکور منتظره که نتایج کارت رو ببینه مطمئن باش بهتر از قبل درس میخونی و بیشتر به برنامه ریزی های کوتاه مدت هفتگی ات برای آینده بهتر پایبند میمونی.

سیستم علی البدل پیشنهاد مشاور متخصص کنکور برای آینده

نمیدونم انتخابات و قوانینش رو دنبال میکنید یا نه؛ ولی اگر به انتخابات شورای شهر توجه کنید. می‌بینید یه عده از کسانی که رای کمتری آوردن وارد لیست علی البدل میشن و عده ای که تونستن رای بیشتری بیارن با توجه به ظرفیت صندلی‌ها وارد لیست اصلی میشن.
این سیستم به این صورت هست که اگر از کسایی که وارد لیست اصلی شدن، انصراف بدن یا به هر دلیلی حذف بشن، افرادی که در لیست علی البدل هستند به ترتیب رأیی که آوردن میتونن در جایگاه اصلی حضور پیدا کنند. پیشنهاد بهترین مشاور متخصص کنکور کرج ، مهندس حاج کرم برای داشتن یک برنامه ریزی خوب و تضمین آینده تان همین است.

تاثیر سیستم علی البدل برای برنامه ریزی آینده چیست

ما باید اول هر هفته یک لیست علی البدل برای خودمون درست کنیم؛ مثلاً مشخص کنیم که اولین درسی که میخوایم تو لیست علی البدلمون باشه قرابت معنایی هست. دومین مبحثی که تو لیست ما قرار میگیره مثلا بحث ژنتیک هست.  ما به همین ترتیب میتونیم لیستمون رو برای خودمون مرتب کنیم.  اگه در یک روز ما وقت بیشتری آوردیم و فرصت بیشتری داشتیم به جای اینکه درس رو کنار بزاریم، بریم سراغ لیست علی البدل و اولین مبحثی که توی اون لیست قرار گرفته رو توی برناممون بزاریم. امیدوارم که که فهمیده باشید لیست علی البدل چیه و برای برنامه ریزی درسی تون بدر سال کنکور ازش استفاده کنید.

از همین امشب برنامه ی این هفته رو برای خودتون بچینید.

سهیل حاج کرم

برنامه ریزی و مشاور تحصیلی یک هنره! من سهیل حاج کرم همیشه و همه جام میگم و گفتم: که من یک مشاور تحصیلی ام نه یک مشاور جذب!!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا