پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

انتخاب رشته کنکور سراسری

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

انتخاب رشته کنکور سراسری همه رشته ها

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

انتخاب رشته مهمترین بخش کنکور بعد از خود آزمون است. میدانید چرا؟ چون اگر درست انتخاب رشته کنید میتوانید تا حد زیادی نقاط ضعف و پایین بودن رتبه تان در کنکور را جبران کنید. البته انتخاب رشته کنکور سراسری کاری نیست که بخواهید خودتان و با کمک پدر و مادر و برادر و خواهر انجام دهید. مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری میبایست باتوجه به اولویت بندی های امسال داوطلبان، رتبه های قبولی در کنکور 1400 و مهم تر از هرچیزی تیپ شخصیتی و شغل مناسب با روحیه داوطلب است. در آکو مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور 1401 رشته های تجربی و ریاضی و انسانی با بهترین قیمت و با پکیج های بسیار مناسب ارائه میشود. شاید برایتان جالب باشد که در مرکز مشاوره آکو برای رشته های تخصصی هنر و زبان نیز مشاوره تخصصی انتخاب رشته ارائه میدهد. با ما همراه باشید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

این روز های آخر مانده به کنکور کمتر کسی به دنبال مشاوره تخصصی برای برنامه ریزی درس خواندن است! دیگر همه فهمیده اند که تقریبا 50 روز به کنکور مانده و برای درس خواندن دیر است! هرچند مهندس سهیل حاج کرم برای 60 روز مانده به کنکور یک برنامه فوق العاده رخته است که تا به امروز توانسته آینده هزاران دانش آموز را تغییر دهد. این پکیج روزهای آخری مهندس سهیل حاج کرم ریمونتادا نام داشت البته ما هرگز نمیگوییم که میتوانیم در 60 روز مانده به کنکور معجزه کنیم. اما دانش آموزی که در 60 روز مانده به کنکور از 0 به 20 برسد و رتبه اش حدودا نصف آن چیزی شود که قرار بود باشد، ریمونتادا چیزی کم از معجزه ندارد.

اما از پکیج های جمع بندی برای کنکور که بگذریم، مبحث انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 میتواند نقطه تعیین کننده بعدی در سرنوشت شما باشد. در مرکز مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور آکو به صورت اختصاصی برای رشته های هنر و زبان مشاوره و انتخاب رشته را انجام میدهد و بیش از 5 مشاور متخصص در زمینه انتخاب رشته کنکور تجربی و انسانی و ریاضی را به صورت اختصاصی در اختیار داوطلبان قرار میدهد. برای مشاوره انتخاب رشته کنکور 1401 مرکز آکو پکیج های طلایی و نقره ای و اکو را به صورت وی آی پی و عادی برای داوطلبان درنظر گرفته است. در ادامه درباره پکیج های مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 بیشتر بخوانید.

توجه داشته باشید که مشاور های متخصص انتخاب رشته کنکور آکو ، میتوانند بهتر از نرم افزار های انتخاب رشته کنکور عمل کنند. نرم افزار های انتخاب رشته کنکور سراسری هیچ انعطافی نسبت به علایق یا بررسی اولویت بندی های اجتماعی داوطلبان ندارد و به همین دلیل دقت انتخاب کمتری دارد.

پکیج طلایی انتخاب رشته کنکور سراسری 1401

پکیج طلایی انتخاب رشته کنکور 1401 در مرکز مشاوره آکو یک پکیج صفر تا 100 انتخاب رشته است. اصلا 0 تا 100 که چه بگوییم پکیج 0 تا 1000 انتخاب رشته در پلن طلایی انتخاب رشته کنکور سراسری در نظر گرفته شده است. اولین قسمت برای شروع انتخاب رشته آشنایی با روحیات و شخصیت دانش آموز است. پس در اولین جلسه انتخاب رشته باید داوطلب تست شخصیت شناسی تحصیلی را شرکت کند و نتیجه را در اختیار مشاور خود قرار دهد. نتایج آزمون مشخص میکند که کدام دسته از رشته ها و چه بازار کاری برای روحیه دانش آموز میتواند مناسب باشد. بعد از تحلیل نتایج در پکیج طلایی انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 در مرکز مشاوره کنکور آکو، همه چیز را مشاور انجام میدهد. این همه چیز یعنی واقعا همه چیز.

در پکیج طلایی مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 آکو انتخاب رشته های مناسب داوطلب، استخراج کد رشته محل های مربوط به رشته از دفترچه انتخاب رشته ،بررسی میزان قبولی داوطلبان با رتبه مشابه در رشته مورد نظر و اولویت بندی رشته و دانشگاه به عهده مشاور است. بعد از انجام همه این کار ها با اطلاعات تخصصی، برای انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان حالا نتایج نهایی با دانش آموز درمیان گذاشته میشود.

این درمیان گذاشتن رشته ها و دانشگاه های انتخاب شده ، همراه با طلاعات تخصصی درباره دروس تخصصی رشته در دانشگاه ، بازار کار این رشته و درآمد نهایی مشاغل رشته مورد نظر خواهد بود. درباره دانشگاه ها نیز همین شرایط برقرار است. مشاور متخصص انتخاب رشته کنکور اطلاعات کافی را درباره دانشگاه ها  و رتبه علمی ملی و بین المللی مراکز تحصیلی در اختیار دارد. پس شما با یک دید باز و کامل انتخاب خواهید کرد و وارد دانشگاه خواهید شد. مراحل بعدی انتخاب رشته تخصصی کنکور که در پکیج طلایی اجرا میشود به شرح زیر است:

  • ترتیب بندی کد رشته محل های انتخاب شده براساس اطلاعات تخصصی و البته نظر داوطلب
  • وارد کردن کد رشته محل ها در سایت توسط مشاور و به صورت کنترل شده در حضور داوطلب
  • پیگیری قبولی در انتخاب های اول
  • انتقال اطلاعات کامل درباره دانشگاه و پیگیری ثبت نام و شروع دانشگاه بعد از انتخاب رشته

قیمت انتخاب رشته کنکور سراسری

نمیتوان بر تضمین آینده شما قیمت گذاشت اما در مرکز مشاوره تخصصی کنکور سراسری آکو کرج بهترین قیمت برای مشاوره وی آی پی درنظر گرفته شده است. این هزینه کاملا باتوجه به میزان خدمات ارائه شده و بدون درنظر گرفتن سود بالا در زمان انتخاب رشته است. از قیمت پکیج انتخاب رشته کنکور سراسری مرکز مشاوره کنکور آکو با یک تماس شماره 33408944-026 اطلاع پیدا کنید.

پکیج طلایی مشاوره انتخاب رشته برای انتخاب رشته کنکور تجربی مناسب تر است. چون رقابت در کنکور تجربی بر سر چند رشته محدود است و همین امر اهمیت مشاوره انتخاب رشته را در کنکور تجربی بیشتر میکند.  البته این روز ها رشته انسانی نیز به یکی از گروه های محبوب در کنکور سراسری تبدیل شده است و رشته های برتر کنکور انسانی میتواند بسیار پولساز تر از مشاغل کنکور تجربی و ریاضی باشد. پس مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور انسانی نیز میتواند نتایج چشم گیری برای داوطلب به ارمغان بیاورد.

مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان در کرج

پکیج نقره ای مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در آکو

پکیج نقره ای را میتوان یک پله از پکیج طلایی پایین تر دانست. پکیج نقره ای با همان تست شخصیت شناسی تحصیلی و شغلی شروع میشود و انتخاب رشته باتوجه به شخصیت دانش آموز شروع میشود. استخراج کد رشته محل ها و اولویت بندی آنها در لیست انتخاب رشته نیز توسط مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 و در حضور داوطلب انجام میشود. آخرین مرحله مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 در پکیج نقره ای همینجاست! استخراج کد رشته محل ها و ترتیب بندی آنها مبتنی بر علایق ، اولویت بندی ها و قبولی های سال های گذشته با رتبه و تراز مشابه در کد رشته محل مورد نظر.

وارد کردن کد رشته محل ها در سایت ، کسب اطلاعات درباره دانشگاه و امکانات آن و نحوه ثبت نام بعد از انتخاب رشته به عهده دانش آموز خوهد بود. این پکیج برای داوطلبان کنکور ریاضی مناسب تر است. داوطلبان کنکور ریاضی درصورت ترتیب بندی درست رشته ها در لیست انتخاب رشته ، تقریبا میتوان گفت که قبولی شما قطعی است. پس نیازی به هزینه اضافی و دربافت پکیج طلایی انتخاب رشته نیست.

انتخاب رشته کنکور سراسری با پکیج اکو

پکیج انتخاب رشته اکو یا اقتصادی مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور آکو کرج در سال 1401 برای داوطلبانی است که میخواهند انتخاب رشته تخصصی انجام دهند و سرنوشت خود را تضمین کنند و در عین حال هزینه زیادی هم بابت انتخاب رشته پرداخت نکنند. در این پکیج ما شرایط را برای همه دانش آموزان فراهم کرده ایم. در این پکیج دانش آموز بعد از شرکت در تست شخصیت شناسی و اعلام رشته های مورد نظر و دانشگاه های اولویت برای انتخاب رشته در کنکور سراسری 1401 ، باید خودش اقدام به استخراج و ترتیب بندی کد رشته محل ها کند و وارد کردن کد ها در سایت سنجش نیز به عهده خود دانش آموز است.

درواقع پکیج اکو انتخاب رشته کنکور سراسری در مرکز مشاوره آکو صرفا برای استفاده از اطلاعات معرفی رشته و دانشگاه و البته شناخت روانشناسی مشاور ها از داوطلب است.

پکیج اقتصادی انتخاب رشته کنکور سراسری آکو برای داوطلبان کنکور سراسری هنر و زبان انتخاب مناسبی است. از آنجا که دانشگاه های ارائه دهنده رشته های کنکور تخصصی هنر کم است ، پکیج مشاوره ای انتخاب رشته کنکور زبان آکو میتواند به راحتی شرایط را برای داوطلبان این رشته شرایط مناسبی را بوجود بیاورد. از طرف دیگر مهم ترین رشته های کنکور سراسری زبان سه رشته مترجمی و ادبیات و آموزش زبان انگلیسی هستند و همین که بدانید برای این رشته ها مناسب هستید و یا بهترین دانشگاه برای داشتن بازار کار فعال در این رشته ها کدام است میتواند برای شما کافی باشد.

در مرکز مشاوره تخصصی کنکور آکو ، انتخاب رشته کنکور زبان و هنر را با مشاور متخصص تجربه کنید.

انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری تجربی و ریاضی و انسانی

مشاوره انتخاب رشته رایگان کنکور سراسری تجربی و ریاضی و انسانی در مرکز مشاوره آکو در وبسایت تخصصی این مرکز انجام میشود. مشاوره رایگان آنلاین انتخاب رشته کنکور آکو به وسیله معرفی رشته های تخصصی هر گروه آزمایشی و معرفی دانشگاه های سراسری و آزاد و پیام نور در وبسایت تخصصی مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور 1401 آکو انجام میشود. البته کلاس های یک جلسه ای مشاوره انتخاب رشته کنکور نیز برای اطمینان از حضور موثر مشاور در زمان انتخاب رشته برای داوطلبان انجام میشود. برای برقراری ارتباط با مشاورین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور آکو با شماره 09025646234 تماس بگیرید.

انتخاب رشته تخصصی کنکور در اینستاگرام

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا