پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاوره و آموزش تخصصی کنکور زبان

می خوای کنکور زبان شرکت کنی؟

کنکور زبان شوخی نیست ...!

از هر رشته ای می تونی تو کنکور زبان شرکت کنی ولی باید چند مسئله رو خیلی جدی بگیری! اول بحث سوابق تحصیلی و بعد برنامه ریزی درست برای کنکور زبان!

کنکور زبان تخصصی
در پک کامل کنکور زبان چه خدماتی ارائه می شود

در کنکور زبان با پکیج مشاوره و آموزش زبان تخصصی ما دو رقمی شوید.

مدرسین تخصصی زبان های خارجی

مدرسین برتر به صورت موضوعی زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، روسی و ایتالیایی را بصورت موضوعی و بخش به بخش تدریس می کنند. تا در زبان تخصصی خود در آزمون موفق باشید.

مشاورین حرفه ای کنکور زبان

مشاورین آکو افرادی پرتجربه در زمینه ی کنکور زبان هستند.مشاوره ی کنکور زبان نیاز به دانش و تخصص در زمینه زبان های خارجی است. چه مباحثی را چه موقع بخوانیم چطور تست بزنیم از مهارت های مورد نیاز مشاور است.

کلاس های موضوعی زبان

 کلاس های درس زبان تخصصی به صورت موضوعی برگزار می گردد. مثلاً در زبان انگلیسی کلاس های وکب، ریدینگ، کلوزتست و گرامر به صورت جداگانه توسط اساتید مطرح زبان انگلیسی تدریس می گردد.

بر اساس آخرین تغییرات کنکور

کنکور سراسری دارای تغییرات زیادی بوده است که این تغییرات شامل حذف دروس عمومی و تاثیر مستقیم معدل بر کنکور سراسری می باشد. دانش آموزان از سایر شاخه ها مانند فنی و حرفه ای با چالش های سوابق تحصیلی مواجه هستند. 

منابع کنکور زبان تخصصی

مهم ترین و پرمخاطب ترین رشته ی کنکور زبان رشته ی زبان انگلیسی است که برای قبولی در کنکور سراسری نیاز به مطالعه ی دقیق در منابع مشخص آن دارد. منابع مختلف و کاربردی برای یادگیری، تست زنی، درک مطلب، گرامر و سایر موارد معرفی می گردد.

پشتیبانی مشاوره تحصیلی

سیستم پشتیبانی حرفه ای از کلاس ها و مشاوره به صورتی که تا به حال در هیچ مجموعه ای تجربه نکرده اید. سامانه آزمون آنلاین در  ساعت شبانه روز فعال است. پشتیبانان رفع اشکال نیز بصورت حضوری و مجازی در سامانه ask.akoedu.ir ‌حضور فعال دارند.

عرفان کبیریان مدرس زبان
تیم تدریس زیر نظر مدرس حرفه ای کنکور زبان، آیلتس و تافل

زبان انگلیسی تخصصی را 100 بزنید...

تیم مدرسین زبان انگلیسی تخصصی  آکو دارای بیش از 10 سال سابقه تدریس در زمینه کنکور و آزمون های بین المللی زبان هستند.

مجید نجار

مدرس زبان انگیسی کنکور

مجتبی سادات رسول

مشاور کنکور و مشاور تخصصی کنکور هنر

سهیل حاج کرم

مدیر دپارتمان مشاوره

مهشید صالحی نژاد

مشاور تخصصی کنکور زبان

ضرایب سوابق تحصیلی دیپلم های نظام 3-3-6 در کنکور زبان

با توجه به مصوبه ی جدید سازمان سنجش از کنکور 1402 به بعد میزان سوابق تحصیلی در کنکور های 1402، 1403 و بعد از آن به ترتیب 40و 50 و 60 درصد می باشد. در کنکور زبان سوابق تحصیلی برای 5 درس ادبیات، عربی، دین و زندگی، زبان انگلیسی و سلامت بهداشت به شرح ذیل می باشد. داوطلبین شاخه های فنی و حرفه ای، کار و دانش که امتحانات نهایی ندارند، باید در امتحانات نهایی این دروس شرکت کنند و برای خود سوابق تحصیلی ایجاد کنند.

رشته های کنکور زبان، مقطع تحصیلی و نوع گزینش

رشته های ارائه شده در آموزش عالی توسط سازمان سنجش شامل 15 ردیف رشته در مقطع کارشناسی و 2 ردیف رشته در مقطع کاردانی ارائه می گردد.

منابع کنکور زبان انگلیسی

مهم ترین منابع کنکور زبان را در این قسمت بصورت خلاصه و محدود مطرح کرده ایم:

آموزش لغات vocabulary

برای لغات و اصطلاحات : کتاب های درسی دوره ی دبیرستان، کتاب لغات ضروری 504، کتاب زبان تخصصی شهاب اناری جلد 1، oxford word skill هر سه سطح، 1100 واژه ضروری، جزوات تالیفی اساتید آکو

آموزش گرامر Grammar

کتاب های زبان انگلیسی دوره ی دبیرستان، کتاب زبان تخصصی شهاب اناری جلد 2 گرامر، Grammar in use، جزوات تالیفی اساتید آکو

آموزش درک مطلب و کلوز تست

کتاب نترسیم از متن، جزوات تالیفی اساتید آکو

بهترین مشاوره کنکور زبان در کشور
آخرین تغییرات کنکور زبان

تغییرات کنکور سراسری زبان

آموزش و مشاوره تخصصی کنکور زبان
تلفن های تماس: 33408944-026
تهران : سید خندان
کرج: مهرشهر
کرج: فردیس
همه روزه از ساعت 8 الی 22

کلاس های کنکور زبان در استان البرز و شهر کرج برگزار می شود. زبان تخصصی انگلیسی بسیار متفاوت از آموزش مراکز غیر دولتی است و باید در شیوه تدریس و نحوه تست زنی آموزش ویژه وجود داشته باشد. 

درس زبان انگلیسی برای کنکور منابع متفاوتی دارد که در همین صفحه اشاره کردیم این منابع شامل منابع مربوط به گرامر، لغت، درک مطلب و کلوز تست می باشد.

در پاسخ باید بگوییم بله و 4 درس ادبیات، عربی، دین و زندگی و زبان انگلیسی عمومی از منابع کنکور زبان حذف شده اند. داوطلبین شاخه های غیر نظری باید سوابق تحصیلی برای خود ایجاد بکنند.

دکمه بازگشت به بالا