پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

همه چیز درباره موسسه مدرسان شریف 

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

اگر علاقمند هستید که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به بهترین شکل عمل کنید و در بهترین دانشگاه ها و رشته ها شرکت کنید و رتبه عالی کسب کنید می توانید به موسسه مدرسان شریف اعتماد کنید. نیاز آموزشی کشور هر روزه در حال زیاد شدن است به طوری که بیشتر افراد نیاز به ادامه تحصیل را در خود می بینند و به محض تمام شدن دوره کارشناسی، کلاس های کارشناسی ارشد مدرسان شریف را ثبت نام میکنند و برای دوره دکتری نیز همین شرایط ادامه دارد.

موسسه مدرسان شریف جزء موسسه های برتر در زمینه های آموزش کنکور ارشد می باشد و نیاز های آموزشی افراد در مقاطع تحصیلی مختلف را برطرف می نماید. اما این مرکز تقویتی ارشد و دکتری در زمینه مشاوره کنکور ارشد و انتخاب رشته تخصصی هر رشته ضعف بزگی دارد. در مرکز مشاوره کنکور آکو سعی داریم تا برای داوطلبان مشاوره کنکور کارشناسی ارشد را تا حد زیادی به صورت حضوری و آنلاین جبران کنیم.

شرایط فعالیت موسسه مدرسان شریف چگونه است؟

موسسه مدرسان با مجوز رسمی که از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری گرفته است به راحتی اقدام به برطرف کردن مشکلات آموزشی افراد در مقاطع کاردانی به کارشناسی و کارشناسی به کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد به دکتری می کند.

موسسه مدرسان شریف با بهره گیری از دانش علمی بزرگان در این عرصه توانسته است بهترین نتیجه را دریافت کند. وجود متخصصان مجرب و حرفه ایی و اساتید دانشگاه جهت برگذاری کلاس ها و دوره های آموزشی و آمادگی برای آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد و کاردانی و کارشناسی باعث شده که موسسه مدرسان شریف در بین موسسات دیگر فعال در زمینه کارشناسی ارشد مثل ماهان یا قلمچی به بهترین شکل ایفای نقش کند.

0001686 1 1401 510

موسسه مدرسان شریف ارائه دهنده بهترین و موثر ترین خدمات آموزشی در زمینه کنکور های بجز کنکور کارشناسی را ارائه میدهد. کیفیت آموزشی و همه گیری پکیج های آفلاین و آنلاین این مجموعه توانسته است اعتماد دانش آموختگان را به خود جلب کند و این سیکل ادامه دارد.

اعتماد دانش آموختگان به موسسه مدرسان شریف باعث شده که این موسسه قدرت آموزشی خود را با تربیت دانش آموختگانی با رتبه های بالا در آزمونها به رقبای خود نشان دهد و مرتبا پیشرفت بیشتری داشته باشد. و این هدف جز با همت کادر مدرسان شریف و مدیریت خوب این موسسه میسر نمیشود.

به علاوه محصولات مجموعه آموزشی مدرسان شریف در سال های اخیر نسبت به قبل پیشرفت چشم گیری داشته است و تنوع آنها بیش از پیش شده است.

ارتباط با موسسه آموزشی مدرسان شریف

موسسه مدرسان شریف فقط در تهران دارای نمایندگی می باشد و افرادی که تمایل به شرکت در کلاس های حضوری این موسسه دارند می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند:
آدرس دفتر مرکزی موسسه مدرسان شریف: تهران، میدان انقلاب اسلامی، خیابان جمالزاده شمالی، کوچه بزمه پلاک ۲

جهت تماس با این مجموعه می توانید با شماره زیر تماس حاصل کنید: 0212966     –    02161099

جهت ارتباط از طریق ایمیل زیر می توانید با کارشناسان مجموعه آموزشی برای کلاس های مدرسان شریف یا انتشارات مدرسان شریف در ارتباط باشید: info@modaresanesharif.ac.ir

لازم به ذکر است که ساعت کاری این مجموعه از ساعت 9 الی 17 می باشد.

خدمات موسسه های مدرسان شریف

مدرسان شریف دارای خدمات ویژه ای جهت ارائه کیفیت بالا به داوطلبان کنکور های آزمایشی باشد.پکیج های را مدرسان شریف داوطلبان ارائه می کند که عبارتند از :

  •  بسته آموزشی
  • کتابهای آموزشی
  • کتاب های الکترونیکی
  • مشاوره و برنامه ریزی
  • کلاس های حضوری
  • کلاس های آنلاین

مدرسان شریف برای سهولت کار و همچنین برای داوطلبانی که توانایی شرکت در کلاسهای حضوری یا حتی کلاس های کنکور ارشد را به صورت آنلاین ندارند و زمان برای آنها محدود است تصمیم به ارائه پکیج های آموزشی نمودند که این پکیج های آموزشی شامل دی وی دی های آموزشی، کتاب های آموزشی مشاوره و برنامه ریزی و دو مرحله آزمون خودشناسی است.

داوطلبانی که نمی توانند در کلاس های مدرسان شریف حضور شرکت کنند با در اختیار قرار گرفتن این بسته ها می توانند خود را برای کنکورهای آزمایشی آماده کرده و در نهایت بهترین نتیجه را در آزمونهای ارشد دکترا و .. بگیرند. البته بسته های آموزشی الکترونیکی و کتاب های آموزشی نیز جزو خدمات ارائه شده در مدرسان شریف کنکور ارشد است.

مدرسان شریف برای چه رشته هایی بسته آموزشی دارد؟

مجموعه آموزشی مدرسان شریف تقریبا برای همه رشته های علوم انسانی و بیشتر رشته های علوم ریاضی و فنی پکیج های آموزشی دارد اما در رشته های پیراپزشکی ضعیف تر عمل کرده است و ظاهرا فقط برای کارشناسی ارشد پرستاری اخیرا پکیج های آموزشی تولید و ارائه شده است.

این مجموعه حتی برای کنکور تخصص دکتری و مشابه آنها نیز برنامه های آموزشی در نظر نگرفته است و بیشتر در زمینه علوم پایه، علوم انسانی و فنی و مهندسی فعالیت میکند. رشته هایی که در کنکور ارشد میتوانند از بسته های آموزشی مدرسان شریف استفاده کنند را در جدول زیر مشاهده میکنید.

مهندسی معدنمهندسی کامپیوترنانوفناوری و نانو موادمهندسی صنایع
زبان انگلیسیعلوم قضاییعلوم تربیتیحقوق
مهندسی هوافضامهندسی نفتمهندسی برقمهندسی مکانیک
مهندسی معدنمهندسی موادمهندسی شیمیمهندسی پلیمر
عمران IT نقشه برداریمهندسی معماری کشتی
MBAمدیریتزبان انگلیسیاقتصاد
حسابداری روانشناسیتاریخ و جغرافیاعلوم ورزشی
الهیاتعلوم تربیتیادبیات فارسیمشاوره
علوم سیاسیریاضی و آمارفیزیکایرانشناسی
زیست شناسیشیمیاقیانوس شناسیهواشناسی
علوم زمینفوتونیکسلولی و مولکولیمعماری
شهرسازیصنایع دستیهنر های دستی و طراحیعلوم خاک
بیوسیستماصلاح نباتاتباغبانیدام و طیور
مهندسی محیط زیستصنایع غذاییبیوتکنولوژی در کشاورزیمهندسی آب

بسته های آموزشی الکترونیکی مدرسان شریف

بسته کتاب های الکترونیکی شامل یک نرم‌افزار می‌باشد که به داوطلبان و دانشجویانی که در موسسه مدرسان شریف در حال تحصیل هستند داده می‌شود و این افراد پس از وارد شدن به سایت و دانلود کردن نرم افزار مورد نظر میتواند کتابهای الکترونیکی خود را دریافت کنند.

کتاب های الکترونیکی کتاب های pdf شده هستند و در سیستم عامل های مک و ios اقدام به کارکرد درست و صحیح نمی باشد به همین دلیل افراد باید توجه لازم را داشته باشند که زمانی که دارند از این سایت استفاده می کند سیستم عامل ویندوز اندروید داشته باشد.

علاوه بر موارد گفته طول عمر کتاب های خریداری شده در این سیستم به مدت دو سال است و بعد از دوسال فرد دیگر نمی تواند از کتاب‌های الکترونیکی استفاده کند این کتاب‌ها قابل پرینت گرفتن و اسکرین شات گرفتن هم نیستند این موارد ویژگی های بسته های کتاب های الکترونیکی موسسه مدرسان شریف بود.

کتاب های مدرسان شریف

موسسه مدرسان شریف با به کارگیری بهترین اساتید و نویسندگان مجرب که قلم شیوا و روانی درتالیف کتب درسی دارند همکاری می‌کند و از آنها برای تالیف کتاب های کمک آموزشی جهت یادگیری هرچه بهتر و بیشتر داوطلبانه است که انجام می‌دهد کتاب های آموزشی زیر نظر موسسه مدرسان شریف تولید و نشر داده می‌شود و این کتابها جهت آمادگی افراد و آزمون‌های کارشناسی ارشد دکترا کاردانی و غیره می باشد .

کلاس های آموزشی مدرسان شریف

کلاس های کنکور ارشد که در موسسه مدرسان شریف برگزار می‌شود به دو شکل است. کلاس های حضوری و کلاس های آنلاین که در حال حاضر کلاس های حضوری فقط مختص شهر تهران می باشد. داوطلبانی که در شهر تهران علاقه مند به شرکت در کلاس های حضوری هستند با مراجعه به مرکز اصلی مدرسه مدرسان شریف که در بالا آدرس و شماره تماس آن را برای شما قرار داده ایم، می توانند در کلاس های حضوری این موسسه شرکت کنند.

اما افرادی که توانایی شرکت در کلاسهای حضوری را ندارند و تفاوت و محدودیت زمانی دارند می توانند با شرکت در کلاس های آنلاین و دریافت کتاب ها و جزوات به صورت آنلاین از این کلاس ها بهره مند شوند. به علاوه با کمک مشاوره کنکور نیز میتوانید آنچه برای کنکور ارشد نیاز داشتید را پیش از دیگران متوجه شوید.

مشاوره و برنامه ریزی برای کنکور ارشد

هر فردی برای موفقیت و پیشرفت خود نیازمند نظم و برنامه درست و صحیح برای رسیدن به هدف خود از موسسه مدرسان شریف با ارائه خدمات ویژه از جمله مشاوره و برنامه ریزی به داوطلبان کنکور های دکتری و کارشناسی ارشد و سایر مقاطع کمک می کند تا به هدف های خود برسد و با ارائه برنامه های منظم و دقیق آنها را برای رسیدن به اهداف خود آماده می کند .

هدف کلاس های مدرسان شریف کنکور ارشد و دکتری

هدف کتاب ها و کلاس های مدرسان شریف نهایتا تربیت نیروی های انسانی متخصص و آینده ساز است تا بتوانند نیاز های فنی کشور و جامعه خود را به درست ترین شکل ممکن و با تحصیلات آکادمیک برطرف کنند. موسسه مدرسان شریف فقط یک موسسه آموزشی نیست بلکه با انتشار کتابهای دوره های ارشد و دکتری و… توانسته یک روند رو به رشدی را در بین انتشاراتی ها داشته باشد .

موسسه مدرسان شریف کنکور ارشد و کنکور دکتری را در دست گرفته است توانسته نیازهای آموزشی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری را با تالیف کتب های مناسب این مقاطع برطرف کند.

افتخار فعالیت مدرسان شریف کنکور ارشد از زمانی که انتشارات موسسان شریف وارد نمایشگاه بین المللی کتاب شد مشخص شد، زیرا به محض ورود کتاب های این موسسه به نمایشگاه کتاب با استقبال همه گروه های دانشجویی رو به رو شد و این اتفاق بهترین پیشامدی بود که میتوانست برای مدرسان شریف بوجود بپیوندد.

علاوه بر تالیف کتب آموزشی برای دانشجویان به دست بهترین اساتید ، پکیج های آموزشی آفلاین نیز برای کنکور دکتری و ارشد طراحی کرده استو هدف این است که با آموزش رتبه های برتر کنکور ارشد و دکتری را در رزومه کاری خود قرار دهد.

کلاس های مدرسان شرف کنکور دکتری به صورت حضوری در قالب کلاس های درس که فقط در تهران برگذار میشود فعالیت میکند و برای افرادی که در تهران ساکن نیستن پکیج آموزش مجازی طراحی شده است. علاوه بر آموزش، طرح هایی در جهت آمادگی برای آزمون های کلیه مقاطع تحصیلی طراحی شده و افراد می توانند در آزمون های آزمایشی مدرسان شریف شرکت کنند.

انتشارات مدرسان شریف کنکور دکتری و کنکور ارشد در سایر شهرها

موسسه مدرسان شریف در همه استان های کشور عزیزمان ایران و در 31 شهر مختلف نمایندگی دارد و شما دانش آموختگان عزیز میتوانید با مراجعه به نمایندگی های مختلف در استان خود از کتب و محصولات آموزشی مدرسان شریف کنکور ارشد و دکتری بهره مند شوید.

ردیفنام نمایندگینمایندگی های مدرسان شریفشماره تلفن
1مدرسان شریف شعبه مرکزیتهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، روبروی مسجد امام صادق، پلاک 972021-61099
021-2966
2مدرسان شریف شعبه کرجکرج، چهارراه طالقانی، جنب داروخانه هلال احمر، طبقه فوقانی فروشگاه لایکو026-34455343
026-34499261 
3مدرسان شریف شعبه قمقم، بلوار شهید صدوقی، نبش فلکه شهید صدوقی025-32909791
4مدرسان شریف شعبه ساریساری، خيابان قارن، روبروی حسینیه حاجی آباد، ساختمان 87، طبقه اول011-33322401
5مدرسان شریف شعبه گرگانگرگان، خیابان ولیعصر، مجتمع مرسل، طبقه سوم، واحد 302017-32324135
6مدرسان شریف شعبه بجنوردبجنورد، خیابان 17 شهریور جنوبی، روبروی کتاب فروشی ارسطو، 
جنب باشگاه فیزیک، پلاک 479
058-32264398
7مدرسان شریف شعبه مشهدمشهد، حاشیه بلوار فردوسی، حد فاصل چهارراه مهدی و
چهارراه فرامرز عباسی، پلاک 255
051-37661492
8مدرسان شریف شعبه بیرجندبیرجند، خیابان معلم، بین معلم 8 و 10، پلاک 113056-32229666
9مدرسان شریف شعبه یزدیزد، شهرک دانشگاه، بلوار پروفسور حسابی، 
میدان فرهنگ (نعل اسبی سابق)، نبش کوچه شریعتی
035-38203787
10مدرسان شریف شعبه یاسوجیاسوج، خیابان 13 آبان (خیابان عمده فروشی)، روبروی بانک صادرات، طبقه دوم074-33222014
11مدرسان شریف شعبه شهرکردشهرکرد، خیابان سعدی، حدفاصل سه راه سینما و چهارراه فصیحی، 
روبروی بانک کوثر، نبش کوچه، ساختمان میلاد رایانه، طبقه اول
038-32241271
12مدرسان شریف شعبه کرمانکرمان، بلوار جهاد، نبش کوچه شماره 9، طبقه فوقانی موبایل باهم استور034-32269326
13مدرسان شریف شعبه زاهدانزاهدان، خیابان دانشگاه، نبش خیابان دانشگاه 3، 
ساختمان چهار طبقه شیشه سبز، طبقه اول
054-33412022
14مدرسان شریف شعبه بندرعباسبندرعباس، بلوار رسالت شمالی (13 هکتاری)، روبروی فروشگاه تارا مارکت076-33758205 
15مدرسان شریف شعبه بوشهربوشهر، خیابان مطهری (باغ زهرا)، روبروی سه راه هلالی، بن بست عرفان 14،
پلاک 374
077-33561318
16مدرسان شریف شعبه اهوازاهواز، کوی امانیه، بین خیابان مستعان و مقدم، جنب فروشگاه امانیه061-33335099
17مدرسان شریف شعبه ایلامایلام، میدان 22 بهمن، جنب پاساژ مراد بیگی084-33383333
18مدرسان شریف شعبه خرم آبادخرم آباد، خیابان شهدای غربی، نبش کوچه شهید فتحی محمدی066-33323561
19مدرسان شریف شعبه اراکاراک، خیابان امام خمینی (ره)، تقاطع 12 متری ملک،مجتمع نگین (جهاد دانشگاهی)،
طبقه دوم، واحد 13
086-32213142
20مدرسان شریف شعبه همدانهمدان، خيابان بوعلي (سیزده خانه)، روبروی مسجد امام حسین (ع)081-38265100
21مدرسان شریف شعبه کرمانشاهکرمانشاه، چهارراه سنگر، نرسیده به چهارراه چاله، ساختمان مدرسان شریف، طبقه دوم083-38370500
22مدرسان شریف شعبه سنندجسسندج، میدان آزادی، خیابان فلسطین (ژاندارمری)، کوچه حکمت 2، پلاک 56087-33236060
23مدرسان شریف شعبه قزوینقزوین، خيابان خیام شمالی، نرسیده به چهارراه عدل، جنب آریا کتاب، پلاک 341028-33358322
24مدرسان شریف شعبه زنجانزنجان، میدان انقلاب، ابتدای خیابان سعدی، روبروی مخابرات، 
ساختمان 43، طبقه 2،  واحد 7
024-33329384
25مدرسان شریف شعبه رشترشت، خیابان امام خمینی، روبروی آردکوبی سابق، جنب آزمایشگاه رازی،
ساختمان میلاد، طبقه دوم
013-33333479
26مدرسان شریف شعبه ارومیهارومیه، خیابان کاشانی، روبروی ساختمان مرکزی بانک صادرات، 
پلاک 110،  طبقه سوم
044-32252200
27مدرسان شریف شعبه تبریزتبریز، چهارراه آبرسان، ساختمان 110، طبقه اول، واحد 3041-33379000
28مدرسان شریف شعبه اردبیلاردبیل، میدان باکری (فلسطین)، ساختمان خورشید، طبقه فوقانی بانک کوثر،
طبقه اول، واحد 12
045-33516961
29مدرسان شریف شعبه سمنانسمنان، بلوار قدس، حدفاصل میدان امام رضا و مشاهیر، ضلع شمالی میدان عدالت، 
خیابان شهدای دادگستری، نبش شهدای دادگستری دوم، طبقه زیرزمین
33350955ـ023
30مدرسان شریف شعبه شاهرودشاهرود، میدان امام خمینی، روبروی اداره برق، طبقه دوم023-32241002 
31مدرسان شریف شعبه گرمسارگرمسار، خیابان سلمان فارسی، نرسیده به چهار راه مخابرات، 
مؤسسه گنجینه دانش(دانش پژوهان جوانان)
023-34243131
32مدرسان شریف شعبه اصفهاناصفهان، خیابان نظر شرقی، بین خیابان چهارباغ بالا و توحید، 
نبش بن بست سپهر 10، طبقه دوم
031-95019094
031-36266742
33مدرسان شریف شعبه نجف آبادنجف آباد، خيابان شريعتي، نبش سه راه اميدی (فرهنگ)، پلاک 97، طبقه دوم031-42643630
34مدرسان شریف شعبه زرین شهرزرین شهر، میدان انقلاب (فلکه مرکزی)، خیابان دکتر شریعتی، 
نبش خیابان آیت الله مدیسه ای، طبقه دوم، پلاک 7
031-52237040
35مدرسان شریف شعبه خمینی شهرخمینی شهر، میدان شهداء، ابتدای خیابان طالقانی، جنب اداره برق031-33514580
36مدرسان شریف شعبه شاهین شهرشهاین شهر، خیابان رازی، نبش فرعی 3 شرقی، مجتمع شاهین، واحد 1031-45247707

باقی آموزشگاه ها و موسساتی که به نام موسسه مدرسان شریف اقدام به فعالیت می کنند فاقد هرگونه اعتبار می باشند.
لازم به یادآوری است که دانش آموختگانی که علاقمند به شرکت در کلاسهای حضوری هستند می توانند فقط در تهران در کلاس ها شرکت کنند سایر نمایندگی های اعلام شده جهت تهیه دانش آموختگان از محصولات انتشارات مدرسان شریف می باشد.

سادات

علاوه بر آزمون های آزمایشی و کلاس های درسی موسسه مدرسان شریف برای هرچه بهتر شدن اهداف این موسسه و همچنین برای تحقق بخشیدن به اهداف دانشجویان مشاوران تخصصی در مقاطع مختلف برای دانش آموختگان در نظر گرفته شده تا افراد با نظم بهتری در آزمونهای مقاطع شرکت کنند.

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد در کرج

کنکور کارشناسی ارشد را نمیتوان مثل کنکور کارشناسی با هر مشاوری در میان گذاشت. کنکور کارشناسی ارشد باتوجه به گروه آزمایشی و هدفی که برای کنکور داریم باید متفاوت و متخصص باشد. برای دریافت اولین وقت مشاوره تخصصی کنکور ارشد با شماره 02633408944 دپارتمان تخصصی مشاوره کنکور ارشد آکو در تماس باشید.

پریا

پریا واعظی هستم مشاوره تحصیلی و دانشجوی رشته بیوتکنولوژی هستم. اینجا سعی می کنم هر راهی که بلدم رو برای کمک به شما رفقا معرفی کنم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا