پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاور من

منابع مطالعاتی امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال یک منبع کمک درسی هستید تا شما را برای امتحان نهایی فیزیک دوازدهم تجربی آماده کند, حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. با نزدیک شدن روزهای امتحان نهایی و تعطیلات تابستان جنب و جوشی در بین دانش آموزان دیده می شود. در ادامه این مطلب چند منبع خوب برای شب های امتحانی معرفی خواهیم کرد.

برای گرفتن مشاوره تحصیلی با شماره تلفن 02633408944 تماس بگیرید.

منابع مطالعاتی نهایی فیزیک دوازدهم تجربی

نمره امتحان نهایی فیزیک تجربی برای دانش آموزان این رشته بسیار حائز اهمیت است. دانش آموزان بهتر است که مطالب درسی فیزیک را پیوسته مطالعه کنند اما بهتر است در حین مطالعه زمان های کوتاهی را استراحت کنند و مطالعه مفید در بازه زمانی طولانی را انتظار نداشته باشند. برای مطالعه بهتر برای امتحان نهایی از کتاب های کمکی هم می توناید استفاده کنید. که قرار است چندتا از این کتاب ها را برایتان معرفی کنیم.

  • کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز ( فیزیک دوازدهم تجربی):

اگر سایر مقاله های منابع مطالعاتی را مطالعه کرده باشید, متوجه خواهید شد که مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز به یکی از پرطرفدارترین منابع درسی تبدیل شده اند. تمام سری های این مجموعه دارای درسنامه های کاملی هستند که تمام مبحث های درسی را شامل می شود.

من و درسام فیزیک تجربی

پرسش و پاسخ هایی که در درسنامه آمده, بیش از 450 سوال استت که با دقت از مطالب درسی طرح شده و در نهایت آزمون های شبیه ساز امتحان پایانی که در این کتاب وجود دارد باعث شده تا هیچ نکته و مطلبی جا نیافتد. کتاب ماجراهای من و درسام یزیک تجربی برای جمع بندی قبل از امتحان بسیار مفید است. قیمت آن هم حدود 300 هزار تومان است.

  • کتاب شب امتحان فیزیک خیلی سبز (دوازدهم تجربی):

کتاب شب امتحان فیزیک دوازدهم تجربی یکی دیگر از کتاب های مناسب برای امتحان نهایی فیزیک تجربی است. این کتاب 12 آزمون برای نوبت اول و 12 آزمون برای نوبت دوم دارد که به دو بخش طبقه بندی شده و طبقه بندی نشده تقسیم شده است.

شب امتحان تجربی 1

فیزیک شب امتحان دوازدهم تجربی دارای تست ها و نمونه سوالات زیادی است که برای جمع بندی و مرور مطالب مهم درسی قبل از امتحان بسیار کارآمد است. هزینه این کتاب حدود 50 هزار تومان می باشد.

  • کتاب سوالات پرتکرار فیزیک قلم چی ( دوازدهم تجربی):

یکی دیگر از منابع مناسب برای امتحان فیزیک تجربی کتاب سوالات پرتکرار فیزیک قلم چی است. این کتاب هم مانند کتاب ماجراهای من و درسام شامل 23 درسنامه است و برای هر بخش سوالات متنوع از هر سطحی وجود دارد. توضیحاتی که بعد از درسنامه ها وجود دارد بطور خلاصه هستند. نکات مهم و پرتکرار, جمع بندی و آزموناتی که در این کتاب وجود دارد آن را به یک منبع خوب برای مطالعه تبدیل کرده است.

فیزیک قلم چی

همچنین آزمونات شبیه ساز امتحانی کتاب سوالات پرتکرار قلم چی دارای بارم بندی هستند. این به دانش آموزان کمک می کند تا دانش خودشان را محک بزنند. انطباق کامل با کتاب درسی فیزیک تجربی سال دوازدهم دارد . با پاسخنامه های کامل منبع مناسبی برای تمرین قبل از امتحان است. قیمت این کتاب حدود 120 هزا تومان می باشد.

  • کتاب امتحانت فیزیک مهر و ماه (دوازدهم تجربی):

کتاب های امتحانت مهر و ماه به تازگی با هدف تمرین دانش آموزان برای امتحانات نهایی نوشته شده اند. در این کتاب یا بهتر است بگوییم جزوه, درسنامه ای بطور خلاصه قرار گرفته. مثل سایر منابع درسی که معرفی کردیم این جزوه هم آزمون ها و تست های جامعی را در خود جای داده.

مهر و ماه فیزیک

مهم ترین بخش کتاب امتحانت قسمت امتحان آن است. در این قسمت چندین آزمون وجود دارد که تعدادی از آن ها از امتحانات نهایی سال های گذشته طراحی شده اند. این قسمت با در نظر گرفتن زمان بندی و بارم بندی باعث می شود که به خوبی برای امتحان آماده شوید. قیمت این کتاب حدود 30 هزار تومان می باشد.

رومینا

رومینا ابوالحسنی هستم عضو تیم تولید محتوای سایت آکو، امیدوار هستم که همیشه بتونم جواب سوالاتتون رو به بهترین شیوه ممکن بدم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا