پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

مشاوره کنکور کارشناسی ارشدخبر

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 آغاز شد!

شروع مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1402

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

کنکور کارشناسی ارشد سکوی پرشی برای بسیاری از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی میباشد و بیش از 80 درصد دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه داوطلب ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد هستند. طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور کنکور کارشناسی ارشد 1402 در تاریخ های 11 و  12 اسفند 1401 برگزار میشود و مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 از 16 تا 22 آذر 1401 خواهد بود.

داوطلبان برای ثبت نام کنکور ارشد 1402 میتوانند به وبسایت اختصاصی سازمان سنجش مراجعه کنند و بعد از خرید سریال ثبت نام، درخواست خود را برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1402 ثبت کنند. یا برای دریافت مشاوره کنکور کارشناسی ارشد پیش از ثبتنام آزمون کارشناسی ارشد 1402 با شماره 02633408944 تماس حاصل نمایید.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 در سازمان سنجش

اولین قدم برای ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org است. در این سایت مطابق عکس زیر در بخش مربوط به اطلاعیه های کارشناسی ارشد گزینه سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 (ثبت نام)  کلیک کنید. (مطابق تصویر زیر)

شروع ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

بعد از کلیک روی بخش مشخص شده (از طریق صفحه نمایش لپتاپ یا مانیتور) با صفحه ای روبرو میشوید که به شکل جدول، وقایع مربوط به کنکور کارشناسی ارشد 1402 و نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته را به شما نمایش میدهد. در این جدول میبینید که ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ درحال انجام است و در ادامه اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون کارشناسی ارشد را مشاهده میکنید.

برای ثبت نام از طریق لپتاپ یا کامپیوتر میباسست از منوی سمت راست صفحه و در قسمت مربوط به متقاضی روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید. شما وارد صفحه ای میشوید که نیاز به وارد کردن سریال ثبت نام و شماره تلفن همراه ما دارد. در قسمت بالای فرم ورود به سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد 1402 متن زیر نوشته شده است. که با کلیک روی گزینه لینک خرید کارت اعتباری، میتوانید شماره سریال ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد امسال را خریداری کنید.(تصویر زیر را مشاهده کنید)

ورود به سامانه و خرید سریال ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

بعد از کلیک روی کلمه لینک خرید کارت اعتباری، پنجره ای با عنوان خرید سریال های ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ برای شما نمایش داده میشود که باید گزینه سریال ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را انتخاب کنید.

خرید سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1402

در نهایت شما وارد صفحه ای مشابه صفحه زیر میشوید که با وارد کردن اطلاعات و در نهایت پرداخت 233.000 تومان از طریق درگاه پرداخت بانکی آنلاین کد سریال ثبت نام کنکور ارشد 1402 را دریافت کنید.

پرداخت هزینه خرید سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1402

کد سریال ثبت نام خریداری شده برای شما پیامک میشود و همچنین میتوانید فایل سریال خریداری شده را به صورت pdf دانلود و یا پرینت و نگهداری کنید.

ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ با موبایل

برای ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از طریق موبایل، مراحل ثبت نام کوتاه تر خواهد بود. بعد از کلیک روی گزینه سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 (ثبت نام) در صفحه اصلی وبسایت سازمان سنجش، وارد صفحه زیر میشوید که مستقیما گزینه ثبت نام جدید را لمس میکنید و وارد صفحه ورود سریال و شماره تلفن میشوید.

ثبت نام کنکور ارشد با موبایل

ادامه فرایند خرید سریال ثبت نام کنکور ارشد 1402 با موبایل نیز درست مثل مراحل ذکر شده برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1402 از طریق دسکتاپ (desktop) است.

اگر پیش از این سریال خریده و برای کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام اولیه انجام داده اید، میتوانید با ورود شماره سریال خریداری شده که با شماره موبایل وارد شده مطابقت دارد، از قسمت “قبلا ثبت نام کرده ام” اقدام به وارد یا ویرایش کردن اطلاعات خود شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا