پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

تابع نمایی آمار دوازدهم انسانی

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (2 امتیاز)

آگر شما هم به دنبال چند نمونه سوال جامع هستید تا بتوانید از پس مبحث تابع نمایی در کنکور و امتحان نهایی بر بیایید، باید بگویم این ویدیو مخصوص شما است. تابع نمایی یکی از مبحث های مهم کتاب ریاضی و آمار دانش آموزان پایه دوازدهم است که در فصل سوم کتاب قرار دارد.

دانش آموزان رشته انسانی مبحث تابع نمایی را در سال دهم، یازدهم و دوازدهم دارند که این ویدیو برای آخرین مبحث و آخرین درس آمار دوازدهم دانش آموزان رشته انسانی میباشد. به طور کلی تابع نمایی جز یکی از مباحث راحت کتاب آمار میباشد که فقط چند نکته خاص دارد و اگر دانش آموزان این چند نکته را یاد بگیرند به راحتی میتوانند از پس مبحث تابع نمایی در کنکور و امتحان نهایی بر بیایند.

در این ویدیو استاد بهاری ابتدا مبحث تابع نمایی را به دانش آموزان توضیح میدهند و بعد شروع میکنند به حل چندین مثال و تست تا دانش آموزان بتوانند به راحتی این مبحث را یاد بگیرند.

استاد بهاری علاوه بر این که مبحث تابع نمایی را کامل به دانش آموزان توضیح میدهند، تست ها و سوالات بسیار مفیدی را نیز به دانش آموزان توضیح میدهند.

دانلود ویدیو تابع نمایی آمار دوازدهم

یکی از نکات مثبت ویدیو تابع نمایی آمار دوازدهم انسانی این است که دانش آموزان میتوانند با دیدن این ویدیو برای کنکور 1402 که چند ماه دیگر بیشتر نمانده است آمادگی پیدا کنند.

در این قسمت از مقاله تیم مشاوره تحصیلی آکو بودجه بندی ریاضیات انسانی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد تا شما عزیزان بتوانید با خواندن این بودجه بندی از اهمیت هر مبحث مطلع شوید.

عبارت های جبری2 سوال
معادله درجه دوم2 سوال
تابع1 سوال
کار با داده های آماری (معیارهای پراکندگی)1 سوال
نمایش داده ها (نمودار های یک متغیره)2 سوال
آشنایی با منطق و استدلال ریاضی1 سوال
آمار (شخص های آماری و سری زمانی)2 سوال
آمار و احتمال3 سوال
الگوهای خطی (مدل سازی و دنبال حسابی)2 سوال
الگوهای غیر خطی (دنباله هندسی)1 سوال
مجموع سوالات20 سوال

شما عزیزان میتوانید با کلیک کردن روی لینک بودجه بندی کنکور انسانی مقاله ای جامع مربوط به این موضوع مطالعه کنید.

استاد بهاری

استاد بهاری یکی از بهترین استادان درس ریاضیات برای رشته انسانی میباشد، استاد بهاری این ویدیو را برای دانش آموزان گرفته است تا دانش آموزان بتوانند با دیدن این ویدیو آمادگی خود را بالا ببرند و بتوانند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. یکی از نکات مثبت ویدیو تابع نمایی آمار دوازدهم انسانی این است که دانش آموزان میتوانند در نیم ساعت روی مبحث تابع نمایی ریاضی و آمار دوازدهم مسلط شوند.

شما عزیزان میتوانید با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو ویدیو های بیشتری را در اختیار خود قرار دهید، تیم ما در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام خود اطلاعات مفیدی مربوط به کنکور و امتحانات را نیز در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

ابوالفضل بهاری
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا