پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

زندگی نامه بزرگان کنکور

معرفی پریا واعظی مشاور و رتبه برتر کنکور

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

انتخاب یک مشاور کنکور باتوجه به سابقه تحصیلی و روش مطالعه و مشاوره او امکان پذیر است و نمیتوان برای درس خواندن بیگدار به آب زد. خانم پریا واعظی مشاور رتبه برتر کنکور و خود از داوطلبان کنکور 98 و 99 بوده است. از ویژگی های بارز شخصیت وی میتوان هدفمندی و علاقه به یادگیری را نام برد و روش خاص ارائه مشاوره تحصیلی موجب اثر گذاری بیشتر و نتیجه گیری مثبت از جلسات راهنمایی کنکور خواهد شد. درباره شرایط دریافت مشاوره با پریا واعظی مشاوره تحصیلی دوازدهم و پایه میتوانید با شماره 02633408944 تماس بگیرید.

زندگینامه و رزومه تحصیلی پریا واعظی مشاور کنکور

پریا واعظی متولد ۹ تیر ۱۳۷۸ متولد کرج است و درحال حاضر 23 ساله است. او که در محله فاز 4 مهرشهر متولد و بزرگ شده است دوره ابتدایی را در مدرسه دولتی مطالعه کرد و بعد از شرکت در آزمون تیزهوشان موفق شد متوسطه اول را در مدارس تیزهوشان بگذراند. این مشاور کنکور در دوران دبیرستان تصمیم به تغییر مدرسه خود گرفت و برخلاف عموم از مدرسه تیزهوشان خارج و به مدرسه غیرانتفاعی البرز گذراند.

از افتخارات وی شرکت در المپیاد های ریاضی و زیست در دوران تحصیل و کسب مقام در این حیطه بوده است که معدل 19.90 او را در امتحانات نهایی دوازدهم، کسب سهمیه رزمندگان و رتبه زیر 5000 وی در کنکور را توجیه میکند.

در حال حاضر این رتبه برتر کنکور که در زمینه مشاوره تحصیلی مشغول به فعالیت است در دانشگاه علم و فرهنگ تهران( یکی از بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی تهران) است و رشته بیوتکنولوژی را به عنوان رشته تضمین کننده آینده شغلی خود انتخاب کرده است.

او در حال حاضر سال سوم دانشگاه را میگذراند و تا اینجا نیز موفق عمل کرده است. این داوطلب که از طریق کنکور تجربی وارد رشته بیوتکنولوژی در دانشگاه شده است حدود 2 سال است که به فعالیت در زمینه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی برای داوطلبان کنکور میپردازد. روش برنامه ریزی او را در ادامه توضیح خواهیم داد.

روش مشاوره تحصیلی خانم واعظی

در اولین جلسه مشاوره تحصیلی با خانم واعظی تست های شخصیت شناسی تحصیلی و مصاحبه های روانشناختی که باتوجه به سابقه کار وی انجام میشود را شاهد هستیم. این یعنی هر جلسه مشاوره یک اتاق مخصوص به دانش آموز و شرایط تحصیلی و شخصی وی است.

در جلسه آشنایی با مشاور کنکور پریا واعظی درباره میزان درس خواندن و روش درس خواندن، میزان علاقه به دروس، فضای مطالعه و فضای خانوادگی تحصیلی سوال خواهد شد. این سوالات برای یک برنامه ریزی درست به شما کمک میکند.

برنامه ریزی درسی در هفته اول درسی سبک و صرفا برای تحلیل میزان آمادگی، میزان مطالعه و روش یادگیری و درس خواندن دانش آموز است. از هفته دوم دریافت برنامه درسی، ساعات مطالعاتی سنگین تر و متناسب با اولویت بندی های آزمون و امتحانات و برای فارغ التحصیلان بودجه بندی کنکور مربوطه خواهد بود.

قیمت مشاوره کنکور

قیمت مشاوره کنکور پریا واعظی باتوجه به نتیجه بخشی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تعیین میشود و از حداقل تا حداکثر قیمت مشاور کنکور در آکو متفاوت است. برای اطلاع از قیمت مشاوره کنکور در طول سال و مشاوره ویژه عید نوروز کنکورمیتوانید با شماره 02691690517 تماس بگیرید و یا از طریق کانال تلگرام تیم مشاوره کنکور برای دریافت اطلاعات مشاوره و سوالات مشاوره ای خود با ما در ارتباط باشید.

مهشید صالحی نژاد

مهشید صالحی نژاد مدیر تیم تولید محتوای سایت مشاوره تحصیلی هستم. سعی می کنم بهترین و با کیفیت ترین محتوای آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا