پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه جمع بندی بی مهرگان زیست

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

جزوه جمع بندی بی مهرگان زیست دوازدهم برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد. این تست ها کاملا به صورت آنلاین میباشد و دانش آموزان میتوانند خوانش این جزوه تسلط کافی را روی درس پیدا کنند. شما میتوانید با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو جزوه ها و تست های بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

جزوه جمع بندی زیست شامل 15 صفحه است و توضیحات کاملی از هر مبحث در اختیار دانش آموزان و داوطلبان عزیز قرار داده است. این جزوه به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند تا دانش آموزان در حین مطالعه سردرگم نشوند و همچنین جزوه زیست کاملا به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گرفته شده است.

دانش آموزان و داوطلبان کنکور میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی آکو مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند و بتوانند در دانشگاه های برتر ایران و در بهترین رشته ها قبول شوند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دوازدهم
رشته:
تجربی
مبجث
فصل هشتم
حجم:
حدود 10 مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ
دکمه بازگشت به بالا