پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

جزوه جمع بندی ریاضی جامع

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
به این نوشته امتیاز دهید

جزوه جمع بندی ریاضی جامع را تیم مشاوره تحصیلی آکو به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا دانش آموزان و داوطلبان بتوانند با خوانش این توضیحات تسلط کافی را برای کنکور و امتحان نهایی بدست آورند. شما میتوانید با دنبال کردن کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

جزوه جمع بندی ریاضی دارای 23 صفحه است و تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. دانش آموزان میتوانند با تیم مشاوره تحصیلی آکو به صورت آنلاین و صورت حضوری مشاوره داشته باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند گام های مثبتی به مت کنکور بردارند.

جزوه جمع بندی ریاضی جامع برای سال دهم، یازدهم و دوازدهم میباشد و دانش آموزان میتوانند با خوانش آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند همچنین این جزوه به دانش آموزان کمک میکند تا از سردرگمی دانش آموزان در هنگام مطالعه و تورق سریع جلوگیری کنند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ریاضی
پایه :
کنکور
رشته:
ریاضی و تجربی
مبجث
جامع
حجم:
حدود 10 مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ
دکمه بازگشت به بالا