پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود جزوه ادبیات کنکور

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
4/5 - (1 امتیاز)

یک جزوه برای شما فراهم کردیم که از ناب ترین جزوه های کنکوره! جزوه ادبیات کنکور صفر تا صد آکو همه بخشای ادبیات رو برات پوشش میده. دانلود جزوه ادبیات کنکور آکو تورو از هر کتاب جمع بندی یا حتی جزوه دیگه ای بی نیاز میکنه. با مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو همراه باش.

اگر در لغت و املا مشکل داری، این جزوه درسنامه کامل داره و 11 آزمون جامع براتون فراهم کرده. علاوه بر درسنامه یه بخش مخصوص جمع بندی داره که برای روز های مانده به کنکورت استفاده میشه.

جزوه ادبیات کنکور صفر تا صد برای بخش آرایه ها درسنامه جمع بندی داره و با 5 آزمون جامعش در زمینه جمع بندی کنکور کمکتون میکنه.

دانلود جزوه ادبیات برای مبحث قرابت معنایی شما نیز برنامه ریزی کرده است. قرابت معنایی ادبیات کنکور را با درسنامه ای کامل اما کم حجم جمع بندی کرده است و با 7 آزمون جامع 20 سواله شما را برای پاسخگویی به سوالات کنکور آماده میکند.

دستور زبان نیز که نقطه ضعف بسیاری از کنکوری ها است، در جزوه ادبیات کنکور سراسری صفر تا صد آکو مطرح شده است.

سوالات ادبیات کنکور های 1398 ، 1399 و 1400 نیز در جزوه ادبیات جامع کنکور برای شما گنجانده شده است. برای جزوات بیشتر ما را در کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری آکو دنبال کنید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
ادبیات
پایه :
کنکور
رشته:
تجربی – ریاضی
مبجث
جامع
حجم:
حدود 85 مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا