پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

دانلود جزوه تاریخ دوازدهم انسانی

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
3/5 - (2 امتیاز)

دانلود جزوه تاریخ دوازدهم انسانی یعنی داشتن تمامی نکات تاریخ دوازدهم انسانی در چند صفحه و 70 درصد راحتی بیشتر برای مطالعه تاریخ! کتاب تاریخ دوازدهم انسانی که به نام کتاب تاریخ ایران و جهان معاصر نیز شناخته میشود، تقریبا درس چالش برانگیزی برای داوطلبان کنکور انسانی است.

درست است که همیشه و هرجا بهترین منبع برای کنکور ، کتاب درسی است اما منابع تاریخ کنکور انسانی نیز منابع بسیار عالی هستند. اما بحث جزوه تاریخ دوازدهم انسانی با موضوع کتاب های کمک درسی و کتاب های درسی متفاوت هستند.

دانلود جزوه تاریخ دوازدهم انسانی مثل یک نوت برداری برای روز های آخر میماند. روز های آخر میتواند روزهای آخر قبل از کنکور باشد یا روز های آخر قبل از امتحان نهایی یا حتی پرسش های کلاسی! در این جزوه تاریخ انسانی همه فصل ها و مباحث تاریخ دوازدهم انسانی به تفکیک خلاصه نویسی شده اند و میتواند برای تورق سریع کنکور بهترین گزینه باشد.

بازهم میگوییم که بهترین منبع برای کنکوری خواندن کتاب درسی است و شما برای دانلود کتاب های درسی دوازدهم انسانی به لینک آبی رجوع کنید. اما امکان دانلود جزوه تاریخ دوازدهم انسانی نیز به صورت رایگان برای شما عزیزان فراهم شده است. برای دانلود جزوه های بها دار به صورت رایگان در کانال تلگرام مرکز مشاوره کنکور سراسری آکو عضو شوید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
تاریخ
پایه :
دوازدهم
رشته:
انسانی
مبجث
همه فصول
حجم:
حدود 2.5مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا