پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

گام به گام هندسه دوازدهم

طرح های مشاوره ا ی آنلاین
5/5 - (1 امتیاز)

گام به گام هندسه دوازدهم ویژه دانش آموزان رشته ریاضی می باشد و دانش آموزان میتوانند در سوالاتی که ایراد دارند به گام به گام مراجعه کنند و ایرادات خود را برطرف کنند. در این گام به گام تیم مشاوره تحصیلی آکو پاسخ تمام تمرین ها و مثال های کتاب درسی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

اگر تمایل دارید با بهترین استاد هندسه کلاس داشته باشید میتوانید روی لینک استاد ایمان ساریخانی کلیک کنید و با خوانش مقاله آن آشنایی های لازم را با استاد هندسه تیم مشاوره تحصیلی آکو داشته باشید همچنین اگر میخواهید تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار داشته باشید میتوانید کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو را دنبال کنید.

دانش آموزانی که تمایل دارند با تیم مشاوره تحصیلی آکو مشاوره داشته باشند میتوانند هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی آکو در تماس باشند و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنند در دانشگاه های برتر ایران تحصیل داشته باشند.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
هندسه
پایه :
دوازدهم
رشته:
ریاضی
مبجث
تمام مباحث
حجم:
7.4 مگابایت
طراح جزوات:
ناشناس
قیمت:
رایگان
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا