پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

آموزشگاه کنکور

تست روانشناسی تفکر 1 حل مسئله

2.5/5 - (8 امتیاز)

تست روانشناسی تفکر 1 حل مسئله برای سال یازدهم دانش آموزان رشته انسانی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید همچنین این تست هابه شما کمک ممیکند تا شما بتوانید هم در امتحان نهایی و هم در کنکور تسلط خود را زیاد کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی اکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی او تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود داشته باشید.

دانلود تست روانشناسی تفکر 1 حل مسئله

تست روانشناسی تفکر 1 حل مسئله دارای پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد به همراه 200 تست، شما میتوانید بعد از حل تست روانشناسی تفکر 1 به پاسخنامه کلیدی مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی درس تسلط دارید همچنین میتوانید اگر تسلط کافی روی تست ها نداشتید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتوانید با حل این تست ها تسلط کافی را در تست ها بدست آورید.

8

برای دریافت لینک تست روانشناسی تفکر 1 حل مسئله به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

حل مسئله تفکر 1 روانشناسی

در این قسمت توضیحاتی مربوط به تست روانشناسی تفکر 1 حل مسئله را به شما عزیزان میدهیم.

  • منظور از تفکر ناخودآگاه: مراحل تفکر بدون برنامه ریزی به آمادگی قبلی اتفاق می افتد چون ذهن انسان همواره به تجزیه و تحلیل اطلاعات حافظه می پردازد.
  • منظور از مسئله و حل مسئله: ناتوانی و دست نیافتن به اهداف به دلیل محدودیت ها و مشکالت. حل مسئله یعنی بهترین راه حل رسیدن به هدف با توجه به شرایط فعلی.
  • پیامد های ناکامی: 1.پرخاشگری 2.فشار روانی(استرس) 3.افسردگی و ناراحتی.
  • مراحل حل مسئله: 1.تشخیص مسئله(دیگران راهنمایی کنند ولی خود فرد به آن برسد) 2.روش های مناسب برای حل مسئله به کار گرفته شود 3.روش های ارائه شده ارزیابی شوند 4.اصلاح و بازبینی روش های قبلی و ارائه ی راه حل های جدید 5.انتخاب و معرفی راه حل های جایگزین.
  • مسئله ها از نظر مراحل حل شدن: 1.مسئله هایی که خوب تعریف شده اند یعنی موقعیت اولیه ی آن شناسایی شده، راهبرد های آن در دسترس است، هدف آن دقیقا تعریف شده و دستیابی به هدف تضمین شده است 2.مسئله هایی که بد تعریف شده است که در موارد قبل ابهام وجود دارد و نامشخص است.
  • ویژگی های یک مسئله: 1.یک مسئله هدفی است که باید روشن شود(هدفمند است) 2.یک مسئله به صورت یک فرایند قابل کنترل، حل می شود 3.توانایی های ما برای حل یک مسئله محدود است.
  • مشخصات حل مسئله در قالب سرگرمی: معمولا مسائلی که به صورت سرگرمی و معما هستند به صورت واگرا حل می شود و پاسخ هایی که در داخل متن قرار می گیرد و اکثر افراد به ذهنشان می رسد جنبه ی همگرا دارد.

تیم مشاوره تحصیلی اکو

تیم مشاوره تحصیلی اکو با مدیریت مهندس حاج کرم این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا شما بتواید با حل این تست ها تسلط کافی را روی سوالات بدست آورید همچنین شما میتوانید با حل این تست ها با سوالات کنکور آشنایی های لازم را پیدا کنید. شما میتوانید با تیم مشاوره تحصیلی اکو هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین مشاوره داشته باشید و با برنامه های درسی که دریافت میککنید آینده خود را بسازید.

مشخصات
اطلاعات
نام درس:
روانشناسی
پایه :
یازدهم
رشته:
انسانی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
200
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی اکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود

برای نمایش لینک های دانلود لطفاً وارد شوید!

تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا