پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست زیست دهم فصل 7 گفتار 1

1.5/5 - (35 امتیاز)

تست زیست دهم فصل 7 گفتار 1 برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد. دانش آموزانی که میخوانند از پس این تست ها در کنکور و امتحان نهایی بر بیایند تست زیست به آنها کمک بسیار زیادی میکند همچنین اگر دانش آموزان میخوانند تسلط خود را نسبت به زیست دهم به چالش بکشند این تست ها کمک بسیار زیادی به دانش آموزان میکند. در ادامه در مورد بودجه بندی و تعداد سوالات این تست ها اطلاعات بیشتری به شما عزیزان میدهیم.

دانلود تست زیست دهم فصل 7 گفتار 1

زیست دهم فصل 7 گفتار 1 دارای 100 تست به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند تا بتوانند با استفاده از این تست ها تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند. دانش آموزانی که بفهمند چقدر روی تست ها تسلط دارند میتوانند با مراجعه کردن به تست زیست دهم فصل 7 بفهمند چقدر روی این تست ها تسلط دارند اگر تسلط کافی روی تست ها ندارند میتوانند با حل مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خواندن توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند.

1 11

برای دریافت لینک تست زیست دهم فصل 7 گفتار 1 به جدول پایین صفحه مراحعه کنید.

زیست دهم فصل 7 گفتار 1

در این قسمت تیم مشاوره آکو میخواد بودجه بندی تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این کار به شما کمک میکند تا بفهمید برای هر مبحث چقدر زمان نیاز دارید تا تسلط کافی را روی درس پیدا کنید. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید.

بودجه بندی تست زیست دهم فصل 7 گفتار 1

بودجه بندی زیست دهم فصل 7 دارای 7 فصل به همراه 17 سوال از 50 سوال زیست میباشد. زیست در پایه دهم 34 درصد را به خود اختصاص داده است. دانش آموزانی که میخواهند به این 34 درصد برسند باید بتوانند تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنند و یک راه رسیدن به این 34 درصد حل تست زیست دهم فصل 7 گفتار 1 میباشد. دانش آموزان باید بتوانند زیست خود را در کنکور با درصد بالایی بزنند تا در دانشگاه های معتبر دولتی ایران و رشته های پزشکی قبول شوند. جدول زیر بودجه بندی زیست را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

فصل اول (زیست شناسی، امروز، دیروز و فردا)0 سوال
فصل دوم (گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش مواد در بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد)2 سوال
فصل ششم (از یاخته تا گیاه)3 سوال
فصل هفتم (جذب و انتقال مواد در گیاهان)2 سوال
مجموع سوالات 17 سوال

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا در این درس و دروس دیکر تسلط خود را به چالش بکشید. شما میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین با تیم مشاورهتحصیلی آکو مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید. هدف اصلی تیم مشاوره تحصیلی آکو از این که تست زیست دهم فصل 7 را در اختیار شما عزیزان قرار داده است این است که شما بتوانید با حل این تست ها تسلط کافی را روی فصل 6 بدست آورید.

روش مطالعه زیست کنکور نحوه مطالعه زیست کنکور جانوری و گیاهی کنکور
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
100
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا