پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

طرح های مشاوره ا ی آنلاین

تست زیست دهم گوارش

3.2/5 - (5 امتیاز)

تست زیست دهم گوارش برای دانش آموزان رشته تجربی میباشد و شما میتوانید با حل این تست ها تسلط خود را نسبت به درس به چالش بکشید. این تست ها به دانش آموزان رشته تجربی کمک میکند تا در امتحان نهایی و کنکور با سوالات آشنایی پیدا کنند. شما میتوانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو و کانال تلگرام تیم مشاوره تحصیلی آکو تست ها و جزوات بیشتری را در اختیار خود قرار دهید. تیم مشاوره تحصیلی آکو در پیج اینستاگرام خود و کانال تلگرام خود ویدیو ها و پادکست های آموزشی را نیز در اختیا دانش آموزان قرار داده است.

دانلود تست زیست دهم مبحث گوارش

تست زیست دهم مبحث گوارش دارای 100 سوال به همراه پاسخنامه تشریحی و کلیدی میباشد و شما میتوانید بعد از حل تست ها به پاسخنامه ها مراجعه کنید و بفهمید چقدر روی تست ها تسلط دارید و اگر تسلط کافی روی تست ها نداشتید میتوانید با مراجعه کردن به پاسخنامه تشریحی و خوانش توضیحات آن تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. تیم مشاوره تحصیلی آکو این تست ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما بتوانید با حل این تست ها تسلط خود را به چالش بکشید و ایرادات خود را برطرف کنید.

1 16

برای دریافت لینک تست زیست دهم گوارش به جدول پایین صفحه مراجعه کنید.

زیست دهم مبحث گوارش

در این قسمت از بودجه بندی زیست دهم گوارش ما بودجه بندی زیست را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم شما میتوانید با خوانش این توضیحات تمام ایرادات درسی خود را برطرف کنید. دانش آموزانی که میخواند درصد بالایی در کنکور کسب کنند باید بتوانند با خوانش این توضیحات و داشتن برنامه ریزی مناسب تمام ایرادات خود را گام به گام برطرف کنید و تسلط خود را روی هر درس بالاتر ببرید.

بودجه بندی زیست دهم

زیست دهم در کنکور شامل 7 فصل میباشد که این 7 فصل دارای 17 سوال است. دانش آموزان باید بتوانند به این 17 سوال از 50 سوال با تسلط بالا پاسخ دهند همچنین این سوالات دارای 34 درصد است. اگر میخواهید این 34 درصد را بدست آورید باید بتوانید به تسلط بالا دست یابید و این تسلط بالا را میتوانید با حل تست هایی که تیم مشاوره تحصیلی آکو در اختیار شما عزیزان قرار میدهد بدست آورید.

فصل اول (زیست شناسی، دیروز، امروز و فردا)0 سوال
فصل دوم (گوارش و جذب مواد)3 سوال
فصل سوم (تبادلات گازی)2 سوال
فصل چهارم (گردش مواد در بدن)5 سوال
فصل پنجم (تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد)2 سوال
فصل ششم (از یاخته تا گیاه)3 سوال
فصل هفتم (جذب و انتقال مواد در گیاهان)2 سوال
مجموع فصل ها 17 سوال

همانطور که میبینید این تست ها از فصل دوم مبحث گوارش و جذب مواد در کنکور 3 سوال می آید و دانش آموزان باید بتوانند به این 3 سوال در کنکور به خوبی پاسخ دهند. تست زیست دهم مبحث گوارش به شما در این زمینه کمک بسیار زیادی میکند.

تیم مشاوره تحصیلی آکو

تیم مشاوره تحصیلی آکو با مدیریت مهندس حاج کرم به شما کمک میکنند تا شما بتوانید با تسلط بالا به تست ها پاسخ دهید. دانش آموزان رشته تجربی میتوانند با حل این تست ها گام های مثبتی به سمت کنکور بردارند. شما میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری با تیم مشاوره تحصیلی آکو مشاوره داشته باشید و با برنامه های تحصیلی که دریافت میکنید گام های مثبتی به سمت کنکور بردارید.

مشاوره انتخاب دانشگاه
مشخصات
اطلاعات
نام درس:
زیست
پایه :
دهم
رشته:
تجربی
نوع سوالات:
تستی
تعداد سوالات :
100
مرجع سوالات:
تیم مشاوره تحصیلی آکو
طراح:
تالیفی و سراسری
لینک های دانلود
تلگرام
فیسبوک
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط سهیل حاج کرم
همه (160)
دکمه بازگشت به بالا